Ik denk dat wij na de eerste echo het aan onze ouders vertellen en pas na de 12 weken aan onze vrienden en andere familie. Ik heb namelijk een miskraam gehad met 12 weken dus durf het niet te vroeg te vertellen.
Ik krijg best snel een (darmen) buik dus hier snel zichtbaar. Daarbij natuurlijk ook de 4e... Echter deze zwangerschap gaat totaal onverwacht zijn aangezien de jongste al 6 is en mijn man zich had laten steriliseren. Kinderen hebben we het gisteren verteld, ze maken tenslotte al enkele maanden deel uit van "ons geheimpje" dus ook dit konden we niet langer voor ons houden. Ik denk dat we het ouders enz na de echo vertellen
Ik durf ook niet vroeg te vertellen, er is 1 vriendin van mij die het weet en dat komt omdat zij het ook wist bij de miskramen, we waren samen zwanger en inmiddels is haar kindje geboren al IIk krijg vroege echo's vanwege de miskramen maar ik denk dat wij het onze ouders na een goede termijnecho vertellen rond de 11/12 weken, verder ben ik niet echt een rondbeller van heyy ik ben zwanger! Dus ik zet het dan op mijn whatsapp status ofzo en iedereen die ik zie zal ik het tegen die tijd ook gewoon zeggen
Oh ja de kids hebben we het dit keer nog niet verteld, vorige keren wisten e het wel, maar de teleurstelling dat hartjes niet meer klopten vonden ze zo heftig dat ik nu zo erg twijfel. Misschien als we de eerste goeie echo hebben gehad toch wel. Ik weet het niet, is ook weer moeilijk geheim houden! Vind ik nu al.. als ik ff moe op de bank lig merken ze het toch aan me
Ik denk dat wij het rond de 10/11 weken vertellen. Maar dat is nog niet zeker. Bij de zwangerschap van ons dochtertje was familie op de hoogte van ons traject en waar we in ons traject zaten, die wisten het toen meteen al. Deze keer weet niemand dat we “bezig” zijn, behalve 1 vriendin. Toevallig had zij bij haar zwangerschap ook een hematoom en inmiddels is ze bijna uitgerekend.
Ik heb na mijn dochter ook 2 miskramen gehad en voor mijn dochter 4. Ze hebben inderdaad voorgesteld om een extra vroege echo te doen maar dit wilde ik zelf niet. Heb liever meteen duidelijkheid. Ja ik denk dat het hier ook gewoon een appje ofzo wordt haha. Behalve aan mijn ouders en schoonouders.
Ging zo goed vandaag amper bruinverlies dus dacht nou dit gaat gewoon helemaal goedkomen heb vertrouwen! Ga ik net naar de wc en weeg ik vrij veel bloed weg met wat kleine slijm/stolseltjes pfffff. Heb vandaag al zo’n off day, slecht geslapen door kroebelhoest dus moe en ook de misselijkheid is begonnen. Test knalt nog en symptomen worden ook erger maar ben zo bang dat het nu gaat doorzetten
Ja ik twijfel dit keer ook heel erg over de vroege echo's, toevallig dat je dat zegt! Voor mij hoeft het niet zo nodig. Niets is meer een zekerheid als je dat meegemaakt hebt he.. een positieve test niet, een echo met kloppend hartje niet, symptomen niet, het haalt de onbevangenheid ervanaf. Mijn man wil wel graag de vroege echo's dus we bakkeleien er nog even verder over. Ik heb nog geen afspraken staan ook. Geen vk gebeld niks. Alleen de gyn op de hoogte gesteld omdat we dus nog de onderzoeksuitslagen krijgen. Ik wil liever nog ff in het ongewisse zijn idd
Oh nee he ik duim heeeeeell hard dat het onschuldig bloedverlies is!! De rest klinkt allemaal goed namelijk!
@Opnaar3 komende zaterdag vertellen we het aan mijn ouders… we zouden wachten tot na de eerste echo, maar ik spreek mijn moeder dagelijks en het voelt echt als liegen… ik wil gewoon met haar kunnen delen waar ik nu doorheen ga. Verder wachten we met iedereen vertellen tot na de eerste echo. Ook de kinderen, want als die het weten… dan weet iedereen het haha
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 februari; JosjeM - 29 jaar - 2e kindje 17 februari; 18 februari; 19 februari; * Opnaar3 - 33 jaar - 3e kindje * Krily - 26 jaar - 2e kindje *melaniejj- 31 - 3de kindje 20 februari; *Babynr4 - 32 jaar - 4e kindje 21 februari; * M061987 - 33 jaar - 1e kindje 22 februari; Zonneschijn89 - 31 jaar - 2e Kindje 1986CHANTAL - 33 jaar - 2e kindje LSL - 34 jaar - 4e kindje 23 februari; Emotions - 29 jaar - 2e kindje 24 februari; 25 februari; SalsaHope - 27 jaar - 3(4)de kindje (fulltime bonus mama van 1 kindje) Shirley1987 - 34 - 3e kindje Irmiee - 32 - 2e kindje 26 februari; 27 februari; 28 februari; Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje ♡ Afspraken♡ 25-06-2021 - echo 6+2 (hematoom check) - JosjeM 29-06-2021 - vroege echo (pretecho) - Babynr4 30-06-2021 - Blafspraak gyn met uitslagen chromosoomonderzoek (herhaaldelijke mk) naar aanleiding hiervan gelijk echo en bloedtesten inplannen 05-07-2021 - 1e echo vk - Babynr4 05-07-2021 - 1e echo zkh - JosjeM 07-07-2021 - 1e echo - melaniejj 07-07-2021 - 1e echo - 1986CHANTAL 08-07-2021 - 1e echo en intake - Opnaar3 09-07-2021 - 1e echo - M061987 09-07-2021 - 1e echo - Krily 12-07-2021 - 1e echo - Zonneschijn89 14-07-2021 - 1e echo - Emotions 15-07-2021 - 1e echo - Shirley1987 20-07-2021 - 1e echo - Irmiee 27-07-2021 - intake - Irmiee 27-7-2021 - 1e echo + inteke - Angelmom1 05-08-2021 - termijnecho - Shirley1987 18-8-2021 - vlokkentest -Angelmom1 24-8-2021 2e echo - Angelmom1