Zou dan even zelf googlen, deze ligt niet in de buurt van Brabant haha. Genoeg praktijken die het aanbieden! Babygrafie heet deze.
Ik voel niks, maar ik hoopte altijd een meisje. Echter besef ik me nu pas dat als het een jongetje wordt, het een mini versie van mijn man wordt. En dat zou ik zo super super leuk vinden!!!
Weet jij nog hoe lang dat bloeden bij jou toen duurde? Kan dat dagen aan een stuk zijn? Of moet dat na 1-2 dagen wel gestopt zijn?
Geen idee, ik heb altijd een bepaald gevoel en bij mezelf klopt dat altijd. Al moet ik wel zeggen dat ik soms vlak voor de geslachtsbepaling nog kan switchen qua gedachten.
Alleen bruin gelukkig. Maar wel meer dan gisteravond. Toen was het bijna niet te zien, nu wel. Maar ook alleen met afvegen. Ziekenhuis al gebeld vanmiddag en ze stelden me wel gerust in die zin. Dat het echt allerlei oorzaken kan hebben, zoals je al zei. Maar toch! Toch zit het in je hoofd.
Ja bruin bloed heeft gelukkig bijna altijd te maken met de betere doorbloeding. Hopelijk is het snel weg, snap wel dat het in je hoofd blijft rondspoken hoor. Zou ik precies zo hebben.
De zorg is vooral dat het erger wordt. Ik vind het helemaal prima als er bloed besluit uit te komen, maar dan eventjes en dan weer klaar. Omdat het gisterenavond heel minimaal begon en nu wel wat erger is, merk ik dus dat het erger wordt. Ik snap niet waarom zoiets erger wordt. Als het een wondje is, of van iets anders, waarom is het dan niet alles 'in een keer'? Waarom loopt het dan op? Dat blijft spoken....