Oei dat klinkt niet goed. Wat kut zeg! Hou jezelf goed in de gaten of het bloedverlies niet te veel wordt want dan moet je meteen naar het ziekenhuis. Hoe laat mag je morgen naar het ziekenhuis? Gatverdamme zeg
Ik heb daarstraks gebeld en ze hadden overlegd met de arts. Ik moet afwachten tot morgenochtend tenzij ik veel buikpijn krijg. Ik heb enkel flinke baarmoeder krampen, maar niet echt buikpijn. Bloeden is nog steeds aanwezig, wordt niet minder. Morgenochtend om 08.30 moet ik meteen bellen voor een afspraak voor morgen dus.
Wat ontzettend verdrietig. Hopelijk valt het allemaal mee en is alles nog goed. Maar ja het klinkt wel erg zorgelijk…. Sterkte
De kramp lijkt iets minder, bloeden ook. Maar vrees dat dat meer te maken heeft met dat ik horizontaal in bed lig. Over een half uurtje kan ik bellen. Zit in de startblokken. Voel me wel weer zwanger vandaag, dat was gisteren niet omdat die kramp overheerste.
Wij gaan voor de NIPT. ik heb al 2 kinderen, waarvan 1 autisme heeft. Ik vind het belangrijk om te weten waar we aan toe zijn. Als heel ons leven gaat veranderen, weet ik dat het liefst zo snel mogelijk.
Wij kiezen voor de NIPT. Ik heb op een website informatie gelezen en verschillen gelezen over de twee opties en dan lijkt mij de NIPT fijner. En jij?