Hoi meiden, helaas was het gisteren toch een miskraam. Verdrietig! Maar ergens wist ik het al wel. Fijn dat er duidelijkheid is. Het vruchtzakje was al bijna niet meer te zien. Woensdag terug voor controle, kijken hoe het er dan voor staat. Voor nu ziekmelden, even op de bank vandaag en hopelijk snel weer een nieuwe ronde. Ik kan het goed relativeren gelukkig.
Oh wat klote dit zeg Maar idd de duidelijkheid is altijd wel fijn, dat vind ik zelf ook, Goed dat je je ziekmeld en gewoon lekker even me-time nemen!
Oh nee wat verdrietig zeg! Wel fijn dat je meteen duidelijkheid hebt nu. Neem even goed de tijd voor jezelf, dit is niet niets. Veel sterkte en hopelijk snel een plakkertje. Dikke knuffel!
@M061987 Nee toch, wat vervelend zeg! neem goed de tijd om het te verwerken en ik hoop echt dat je snel een plakker mag krijgen
Wat vreemd. Maar is het niet zo dat testen juist niet blijven knallen? Je streepjes zijn nog steeds superduidelijk wat mij betreft en je hebt al je mooie knaller gehad. ♡ Proberen loslaten en genieten.
Hebben jullie trouwens al symptomen? Ik geniet momenteel nog even van de rust want ik heb dus echt 0.0 klachten. Maar de maandstonden blijven uit dus ik ga er gewoon van uit dat ik nog even heb voor de klachten komen.
Behalve soms ineens een vlaag van vermoeidheid, (extreem) levendige dromen en maagzuur heb ik nergens last van.
@shirley1987 wat ook kan is dat je het misschien wel te veel verdund hebt. Ben benieuwd naar je test van mvm straks!