Jeetje dames wat een onzekerheid ineens bij een paar. Ik denk aan jullie en hoop op het beste voor jullie allemaal!
@shirley1987 och jeetje die is wel erg licht. Nu hoeft het natuurlijk niets te zeggen. De cb 2-3 ook niet. Dat kan volgens mij nog net. Had je al eerder een 2-3 op je CB gehad? Maar zou er zelf ook niet heel gerust op zijn. Hè verdorie zeg. Wat een onzekerheid zo. @JosjeM misschien dat ze mindere apparatuur hadden? Een foutje qua meting is op dit termijn zo gemaakt. Gelukkig klopte het hartje wel stevig, hopelijk loopt hij volgende echo wel weer gewoon op schema. Het scheelt natuurlijk maar 4 dagen. Ik had bij mijn miskraam een verschil van 6 dagen. Maar dan op 8 weken en was gemeten op 7+1. Helaas is dit niet goedgekomen, maar heb wel veel verhalen gelezen waarbij het wel goed kwam. Duim voor je! Vorige keer liep hij wel goed op termijn toch?
Ik heb sinds vanmiddag ineens bruine afscheiding bij afvegen!!! Ik maak me nu echt heel erg zorgen. Zaterdagmiddag staat sowieso een echo gepland…..
Gaat nog niet zo lekker dit groepje Hier geen nipt of combinatietest want doe een vlokkentest ivm afwijking 2e kindje hoop zo dat ik het nietnog eens hoef af te staan. Door al die nare berichtjes begint de onzekerheid wel erg op te spelen maar goed nog wachten tot na onze vakantie.
Oh nee toch! Hopen dat het bij een klein beetje bruin blijft. Meiden toch wat een berichten vandaag allemaal helemaal niet leuk. Pfff deze weken zouden ze echt moeten fast forwarden hoor! Bah!
We gingen allemaal heel snel hé. Gelukkig is niet alles een miskraam en komt bloedverlies vaker voor dan gedacht. Maar wel onzeker zeg.
@JosjeM hmm nog erg spannend dus. Duim hard voor je dat het vruchtje gewoon mooi gaat groeien!! @Babywens7 onee! Hopelijk blijft het bij een beetje bruin en stop het snel!