Het is niet goed… er was een beeld te zien wat beiden verloskundigen die zijn komen kijken nog nooit hebben gezien. Er was geen egale grijze baarmoeder met zwarte holte te zien. Mijn baarmoeder was zichtbaar met allemaal zwarte vlekjes. Ze weten niet wat het is of wat het betekent. ik krijg een doorverwijzing naar gynaecoloog en daar zal ik over ongeveer 10 dagen terecht kunnen
Jeetje wat ontzettend schrikken. En wat onmenselijk dat je nu nog 10 dagen wachten moet, kunnen ze hier geen spoed achter zetten?
Oh nee wat heftig zeg. Veel sterkte. Vooral 10 dagen wachten is echt onmenselijk ja. Hopelijk kan je iets eerder terecht. Ik heb nog nooit gehoord van een baarmoeder met allemaal zwarte vlekjes. Hopelijk is het niet ernstig. Dikke knuffel! Wat bizar dat ze het beeld nog nooit hebben gezien zeg. Pfff. Kan je geen contact opnemen met de huisarts om te vragen of hij sneller een doorverwijzing kan regelen? Kan het geen mola zwangerschap zijn? Moet je eens op googlen anders..
Noujaaaa zeg wat is dit nu weer???!! Wat een ellende! Ik weer zeker dat je eerder terecht moet kunnen hoor en anders een ander zkh proberen. Heel veel sterkte! PS: Ik mag morgen weer om 1100 uur.. Uren kruipen voorbij.. 6.2 en hopelijk dan eindelijk iets te zien in de vruchtzak..
Dit is ongeveer het beeld dat ik te zien kreeg. en ik heb verder gezocht. Ik kom uit op een mola zwangerschap. Ik heb zojuist VK nog gesproken en die heeft de gynaecoloog aan telefoon gehad. Ze gaan proberen morgen of overmorgen me nog te zien.
@shirley1987 10 dagen wachttijd is absurd kan je niet naar een ander ziekenhuis? @Babywens7 hopelijk alleen bruin en geen rood ik duim voor je het gaat echt niet lekker in dit groepje ik word er zelf bijna onzeker van brr
Goed dat je meteen actie hebt ondernomen. Ik moest ook meteen aan een mola zwangerschap denken. Hopelijk kan je snel terecht. Veel sterkte!
dat lijkt inderdaad precies op een mola zwangerschap, ik hoop voor je dat het wat simpels is en niet daadwerkelijk een mola zwangerschap heb je verder geen van de beschreven symptomen ? in elk geval heel veel sterkte