Als dit zo is, heb ik gelezen, mag ik ook sws 6 maanden tot 1 jaar niet meer zwanger worden na curretage
Nog steeds hetzelfde. Bruinige afscheiding bij afvegen en op inlegkruisje bruine vlekjes. Ik ben blij dat ik niet kleurenblind ben, anders zou ik helemaal stressen. Ik zie duidelijk bruin ipv van roze of rood. Dus hopelijk blijft het hierbij. De zeurende pijn in onderrug is er ook nog. Geen krampen in buik of baarmoeder.
Heeeeel minimaal. Gisreravond heel klein beetje in slijmverlies maar verder niet gezien afgelopen dagen. Wel klein beetje bruin na plassen.
@shirley1987 holy shit meid wat een heftig nieuws! Belachelijk dat ze in eerste instantie pas na 10 dagen plek hebben hoor, hoop echt dat morgen of overmorgen lukt, dit is toch niet te doen anders! Ik kende mola zwangerschap niet dus ben even gaan googlen. Jeetje ergens hoop ik echt niet dat dat het is, ik las dat ook van die 6 maanden niet zwanger worden.. pfff wat een kutsituatie zit je in zeg...
Dank jullie wel meiden… ben echt in duizend stukjes gebroken vandaag. Dit zou voor mijn vriend zijn eerste zijn… ik wil niet de reden zijn dat hij geen vader wordt…. Hij was zo in de 7e hemel
Ooh lieverd, virtuele knuffel voor jou. Wat verdrietig…. Hopelijk is er toch ooit wel nog een kans dat je zwanger wordt en dat je vriend vader wordt.
Ik vind het zo erg voor je .. Ik hoop dat je vandaag al bij de gynaecoloog terecht kunt.. sterkte hoor!!
@1986CHANTAL veel succes met de echo vandaag!! Hopelijk een mooi vruchtje zichtbaar! @Babywens7 Hoe gaat het met jou?
Nu helderrood bloed bij afvegen. Het is mis… De laatste dagen had ik ook geen gevoelige borsten meer, dus zelfs zonder echo weet ik nu al zeker dat het mis is gegaan….
dank je. Geen oog dicht gedaan. Alleen maar gehuild. ik hoop dat ik erdoorheen kan komen zonder chemokuur. Maar het wordt een lang medisch traject het enige dat ik niet kan rijmen. Bij mij daalde de HCG. Mijn testen liepen terug en daarom wilde ik een echo. Kenmerkend bij mola is de zeer hoge HCG waarde en snelle stijging. Ze liepen bij mij juist best traag op.
Dat van de hcg las ik inderdaad ook. Daarom hoop ik zeer sterk dat het geen mola is.. ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt ❤