@shirley1987 ik hoop zo dat je vandaag kan komen en dat het geen mola zwangerschap is. Inderdaad het klopt dan absoluut niet met je testen. @1986CHANTAL heel veel succes vandaag! Duim voor je! @Babywens7 oh shit, hopelijk is het onschuldig bloedverlies, of is het daarvoor te veel? Heb je ook krampen of dat niet? Veel sterkte en dikke knuffel.
Het is wel echt een pechgroep tot nu toe. Heb niet eerder zoveel onzekerheid en slecht nieuws meegemaakt in een groepje. Word er zelf ook een beetje onzeker van. @1986CHANTAL Succes zometeen! @shirley1987 Dat van die langzaam oplopende en nu aflopende testen is dan inderdaad wel vreemd. Hopelijk kun je snel terecht bij de gyn en weet je dan ook meer. Deze onzekerheid is ook verschrikkelijk. @Babywens7 Hopelijk is het toch onschuldig! Al zegt een voorgevoel soms ook al wel iets. In elk geval veel sterkte en hopelijk heb je toch binnenkort een mooie echo.
pff zeg dat wel… dit had ik niet verwacht… gisteren ochtend nog niets vermoedend en heel blij zwanger. Diezelfde dag alles anders en mijn leven op zijn kop. heb er nu ook buikpijn bij… maar denk dat dat door de stress komt. @1986CHANTAL succes vandaag
Morgen half 12. Nog 26 uur wachten gynaecoloog zei ook dat je geen aflopende testen verwacht bij mola. Het is in ieder geval uitgesloten dat het nog goed komt. maar hoop dan in ieder geval geen mola dat we toch weer snel door kunnen. Wil zo graag mijn vriend en mij het mooiste cadeautje geven. sorry voor mijn gezeur dames
Vanmorgen bloed met sliertjes…. Ik moet deze ochtend werken tot 13:00 uur. Ik moet even flink zijn. Maar telkens als ik eraan denk lopen mijn ogen vol met tranen. (Nu weer) Ik werk 1-op-1 met mensen dus het werk is ook wat afleiding. Ik neem vanmiddag contact op met de vk.
Ach meid wat vind ik dit erg voor je zeg Absoluut geen gezeur! Ja die Mola met di stijgende HCG las ik ook. Dus put daar je hoop uit dat dat het niet is en je hierna gewoon weer verder kan en dat kadootje dat er komt voor jullie
Pfff jeetje.. wat een narigheid allemaal. En dan ook nog eens 10 dagen moeten wachten, dat is killing!
Zo spannend ook, meid heeeeeeel veel succes! LAten we echt hopen dat het naar de goeie kant is gevallen voor jou en het vruchtje als een malle is gaan groeien afgelopen dagen!
Wat is het toch met dit groepje? Heerst er een vloek over zwangerschappen uitgerekend tussen 16-28 februari? Is toch niet normaal meer..
Dit is absoluut geen gezeur hoor.. wat moeilijk allemaal. Gelukkig kun je al wat sneller terecht, maar wachten is en blijft vreselijk in een onzekere positie.