♡ Uitgerekende datum ♡ 16 februari; JosjeM - 29 jaar - 2e kindje 17 februari; 18 februari; 19 februari; Opnaar3 - 33 jaar - 3e kindje melaniejj- 31 - 3de kindje 20 februari; Krily - 26 jaar - 2e kindje 21 februari; 22 februari; 1986CHANTAL - 33 jaar - 2e kindje LSL - 34 jaar - 4e kindje Babynr4 - 32 jaar - 4e kindje 23 februari; Emotions - 29 jaar - 2e kindje 24 februari; 25 februari; SalsaHope - 27 jaar - 3(4)de kindje (fulltime bonus mama van 1 kindje) Irmiee - 32 - 2e kindje 26 februari; 27 februari; 28 februari; Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje ☆Sterretjes☆ Zonneschijn89 Shirley1987 met 6 weken (volgens VK) Babywens7 - 7 weken M061987 - 6+1 weken ♡ Afspraken♡ 05-07-2021 - 1e echo vk - Babynr4 07-07-2021 - echo (ochtend) & intake vk (middag) - JosjeM 07-07-2021 - 1e echo - melaniejj 07-07-2021 - 1e echo - 1986CHANTAL 07-07-2021 - 1e echo - LSL 08-07-2021 - 1e echo en intake - Opnaar3 09-07-2021 - 1e echo - Krily 14-07-2021 - 1e echo - Emotions 20-07-2021 - 1e echo - Irmiee 27-07-2021 - intake - Irmiee 27-7-2021 - 1e echo + inteke - Angelmom1 18-8-2021 - vlokkentest -Angelmom1 21-08-2021 - geslachtsbepaling - melaniejj 24-8-2021 2e echo - Angelmom1 28-08-2021 - geslachtsbepaling - Babynr4
Net gehoord dat ik volgende week woensdagochtend weer een echo heb bij een echopraktijk, deze werkt samen met mijn vk, zij maken zelf namelijk geen echo's. In de middag heb ik dan de intake bij de vk, mits alles goed is.
Dit is echt nog wel een klein groepje eigenlijk, ben benieuwd of er nog meer dames komen aansluiten of dat het hier bij blijft.
Ja echt klein hè, ik ben ook benieuwd. Misschien komen er in de komende weken nog wat dames bij, sommigen zullen wel wachten tot de termijnecho. Toen ik zwanger was van mijn dochter hadden we echt een groep van 20 dames ofzo. Het is natuurlijk ook een kortere periode omdat februari maar 28 dagen heeft.
Ik moet nog 2 weken wachten tot echo. Pff lang zeg. Ik zou moeten dankbaar zijn dat ik geen symptomen heb maar behalve moeheid heb ik dus echt niets. Het voelt nog steeds goed, maar soms denk ik wel eens ' hoezo?'. Maar er zijn niet zoveel dames met echt grote klachten in deze groep he?
ik ook voornamelijk moe, soms wat kokhalzen als ik wat ruik en mijn borsten zijn pijnlijk. ik heb wel heel erg last van bekkeninstabiliteit ( nu al grrrr) ben ook benieuwd of het hier bij blijft.
Ik helaas wel. Extreem misselijk en extreem moe. Had suprimal gehaald, scheen goed te werken. Misselijkheid indd minder maar zo extreem moe dat ik nog niet meer rechtop kon staan. Dus niet meer durven te pakken. Lig vandaag al zowat de hele dag in bed. Niet te doen dit zeg. Mag hopen dat dit snel beter wordt.
Heel moe, gevoelige borsten en heel weeiig. Soms zelfs wat kokhalsneiging. Ik hoop dat echt braken achterwege blijft
Ik ook vooral erg moe en die levendige dromen dan. Net tijdens het lopen werd ik wel een beetje misselijk. Dit heb ik met de zwangerschap van m'n dochter nooit gehad. Kan overdag gewoon een dutje doen. Niet echt handig als je dochter van 1,5 net heeft besloten geen dutjes meer te doen overdag
@babynr4 Oh jeetje wat vervelend. Is dat de eerste keer dat je er zo ziek van bent? Ik had precies dit met mijn vorige zwangerschap.. echt verschrikkelijk is het! Beterschap! @Emotions Ik heb ook eigenlijk weinig last hoor. Ik ben wel onwijs moe. Licht weeig gevoel in mn hoofd wat ik dan weer aan die vermoeidheid wijt. Verder pijnlijke borsten, vet haar en mega heftige dromen snachts. Maar fysiek goed te doen dus hier tot nu dan @JosjeM Spannende dag voor je woensdag, fingers crossed!
Ja ik vooral voor die stilte.. dat ze naar binnen gaan, en nog een keer die kop naar links, en naar rechts, klik klik klik op die muis en ale lijntjes, die zorgelijke blik, pfff ja ik hoop zo dat ik woensdag zoals bij de eerste drie gewoon gelijk dat kloppende hartje in beeld zie! Ik ga daar gewoon vanuit! Ik heb een goed gevoel over deze zwangerschap! Positive vibes
Nee helaas bij alle kids, maar iedere zwangerschap wel heviger en vooral langer. Bij de laatste tot zo'n 18 weken. Dus vrees er echt voor.
Ik ben ook wel zenuwachtig voor de echo. Ben nu ook wel echt aan het aftellen tot donderdag. Gelukkig al om 9.45 aan de beurt. Qua klachten valt het me redelijk mee. Ik ben minder moe dan bij de eerdere 2 zwangerschappen, maar wel vanaf ongeveer 15u elke keer duizelig en daardoor ook misselijk/weeig. Voelt een beetje alsof ik in een heel wild ronddraaiende attractie gezeten heb. Daardoor ga ik vaak wel vroeg naar bed, omdat ik er dan geen last van heb .
09:45 is wel een lekkere tijd. Ja dat weeïge gevoel herken ik wel ja, inderdaad alsof je Ine en ronddraaiende attractie heb gezeten. Ik mag pas 13:30 vrijdag. Dat wordt een lange ochtend haha.
Oh jeetje lijkt me zo heftig hè! Tot 18 weken misselijk wow. Hoe doe je het nu met de verzorging van de kindjes?