Wat rot! Het is gelukkig voor een goed doel, maar dat maakt het niet minder vervelend. Ben je wel thuis aan het werk? En heb je ook af en toe wat rust tussendoor?
Ja al anderhalf jaar thuis aan het werk inmiddels hahaha. Ja ik heb e calls vanaf 13.00 en om 14.30 een kwartiertje ertussen. k lig lekker op de bank nu nog even onder een deken te werken. Morgen zou mijn eerste dag op kantoor weer zijn, hoop zooo dat ik me een beetje ok voel morgen! Gewoon gaan op de adrenaline haha
Sterkte voor alle misselijken!! En wat spannend dat de eerste echo's er alweer aankomen.. ik duim voor prachtige beelden voor jullie Hier pas 20 juli aan de beurt, gelukkig zijn wij op vakantie deze twee weken, dat maakt het wachten wat minder aangenaam haha. Helaas kickte gisteravond de misselijkheid wel echt keihard in.. ik kon echt alleen maar plat liggen.. Hopelijk gaat dat snel weer over bah bah
Hoi dames. Gefeliciteerd allemaal. Ik ga even mee volgen. Als mijn rekenkunsten kloppen ben ik uitgerekend op 28 februari.
Ik zal even iets meer over mezelf vertellen want realiseer me dat t wel heel summier is. Mijn vriend is 29 en ik 28 voor ons is het de allereerste keer dus ben echt nog totaal onbekend in de wereld van het zwanger zijn. Het is bij ons onwijs snel gegaan want eind mei is pas mijn implanon verwijderd en 16 juni had ik de eerste positieve test in handen. 19 juli is de eerste echo dus echt onwijs spannend allemaal. Ohja en iets in mij geeft mij een heeeeeel sterk gevoel dat het er ook wel eens 2 zouden kunnen zijn. Vraag me niet waarom maar heb gewoon sterk het gevoel. Op de dag van de eisprong had ik ook links en rechts pijntjes maar of het echt zo is moet natuurlijk nog blijken.
Hoi dames, ook ik zou graag mee willen lezen en soms wat schrijven, als jullie dat goed vinden! Volgens mijn berekeningen ben ik 25 feb uitgerekend. De eerste echo mochten we vandaag al hebben, bij 6+3 weken. Daar zagen we al een mooi kloppend hartje, zo'n opluchting! Voor mij is dit de tweede zwangerschap. Ik las dat er een aantal dames hier een miskraam hebben gehad. Wat ontzettend verdrietig, ik wens jullie heel veel sterkte!
Wat mooi dat je daar zo'n uitgesproken gevoel bij hebt! Ik ben heel benieuwd of je gelijk gaat krijgen. Wanneer is je eerste echo?
19e dus we moeten nog 2 weken wachten. Zit dan op precies 8 weken. Ik had het weekend flinke buikgriep maar ondanks dat mogen we toch niet eerder komen dus helaas. Wat fijn om een kloppend hartje te horen. Gefeliciteerd!
Oh meiden wat moet ik nou doen.. ik voelde me zo beroerd ik dacht dit kan niet alleen de zwnagerschap zijn. Dus ik doe net een zelftest Corona en DIRECT positief. Ik kan wel janken!!!! Niet alleen voor de zwangerschap, maar we zouden zondag naar Griekenland vliegen, mijn echo mag ik natuurlijk niet heen.. mijn hoofd slaat op hollll
Zelftestjes hebben hele grote kans vals positief (al meerdere bekenden hebben dit gehad). Afspraak maken bij ggd! Kan heel goed zijn dat het geen corona is. Ik duim voor je!