@Sjb Succes vandaag! Er staan sowieso veel echo's en afspraken gepland deze week. Spannend! @Mommysince13 Die afscheiding heb ik ook zo'n last van. En regelmatig inderdaad echt flinke darmkrampen. Kan echt goed pijn doen. Gelukkig geen bloed, dus dat is een goed teken. En ook (een soort van) fijn dat je je klachten weer terug hebt. De klachten zelf zijn niet fijn, maar de bevestiging van je zwangerschap wel.
@Opnaar3 mijn man zei ook al geniet er van dat je niet zo misselijk bent, maar je schrikt gewoon als het even wat minder word Goed om te weten dat ik niet de enige ben met darmkrampen en afscheiding
Ik ben aan het einde van de dag echt doodmoe. Overdag als ik bezig blijf, is het goed te doen, maar zodra de kinderen in bed liggen stort ik echt in. Ga dus ook regelmatig al tussen 20u en 21u naar bed. Nog een paar weken volhouden en dan zal dit hopelijk beter zijn. Morgen voorlopig de laatste keer kratten inleveren voor mvm. Moet zeggen dat ik de laatste week wat minder fanatiek geplast heb. Kon het wat minder goed opbrengen. Blij dat er nu 4 weken zomerstop is.
Dankjewel het was echt heel speciaal. Hartje klopte goed. Alles zag er helemaal goed uit en voor nu zelfs een paar dagen verder dan gedacht. Maar dit gaan ze over 2 en halve week pas echt berekenen. Darmkrampen en afscheiding. Daar maakte ik me indd ook vrij zorgen om maar zo te lezen is het dus niet uitzonderlijk. Soms maakt het wel wel bang dan moet ik gewoon even naar de wc om te kijken of ik toch niet ongesteld geworden ben zo veel last heb ik soms van de afscheiding. Maar nu we het echt gezien hebben bevestigd het ook wel dat het echt is. Zo fijn.
Qua klachten hier: echt ontzettend moe, voor 21h ben ik al wel in slaap gevallen op de bank .. Verder nu toch ook wel last vd misselijkheid.. (nog) geen braken, maar continu een vies weeiig gevoel. Lijkt meer dan bij mn zoontje. Nu heb ik ook gedroomd dat ik een tweeling kreeg, dus wie weet. Morgen gaan we het zien!
Ik heb juist minder last van misselijkheid dan bij mijn dochter, toen heb ik last van HG gehad hield echt niets binnen.. nu enkel smorgens spugen als ik uit bed kom maar verder 'gewoon' misselijk.. Toevallig droomde ik vannacht dat we een jongen kregen, alleen dat we geen naam voor hem konden bedenken dus het werd maar gewoon baby
Hier ook een goede echo! Na bijna 1,5 jaar en 3 miskramen hebben we een perfecte echo gehad met een kloppend hartje wat we zelfs al even hebben kunnen horen!! Meting was in 1x goed en exact 8 weken en 6 dagen zoals naar eigen berekening.. ik ben zo gelukkig voor nu. De gyn was ook supertevreden!!