Ik lees wel mee, maar met 3 kindjes lukt het me niet om bij te blijven! Fijn al die goede uitslagen!! Nipt hier ook goed!!! En al 2 jongens, wat leuk!! Ik ben zelf ook erg nieuwschierig! Maar ik heb afleiding want volgende week zitten wij lekker een week in Mallorca
Hier gaat alles ook goed. Vandaag 13+2, mijn buik groeit rap, rapper dan ik had verwacht. Schrok me rot gister in de spiegel toen ik de foto ging maken. Morgen nog een week voor ik mag gaan kijken wat het wordt. Hier was ik gestopt met de emesafene. Maar vn ellende na 3 dagen weer gestart! Spuugde voor mn gevoel alle ingewanden uit mn lijf. Met 16 weken een nieuwe poging doen om te stoppen ermee. Balen dat het zo slecht gaat met werken enzo he, al die klachten zijn super storend. Hier komende week vrijdag een gesprek met het uwv. Werken gaat hem hier echt niet worden. Hopelijk snappen ze dit.
Wat balen dat je nog niet over je misselijkheid heen bent zeg. Binnenkort inderdaad gewoon weer proberen. Mijn ervaring nu is dat het van de ene op de andere dag zo goed als over kan zijn (met hier een daar een terugvalletje vanwege vermoeidheid) Ik heb een heel goed gesprek gehad met de bedrijfsarts. Werken zit er voor mij voorlopig ook niet echt in, bedrijfsarts was zeer coulant en begripvol. We gaan het de komende weken rustig opbouwen. Hoop dat jij ook een begripvol persoon treft.
@Dansprinsesje wat leuk al 100 dagen. Heb je dat zelf berekend? @Kiimberlyy ook al een mooi buikje. Gaat ineens hard he. Wat naar dat je nog zo misselijk bent @Liefschaapje geniet van je vakantie! Lekker hoor even weg. Hebben jullie al je kraamzorg geregeld, zo niet wanneer gaan jullie dat doen. Denk dat we weer dezelfde nemen als met mijn zoontje en weer zo min mogelijk Haha
Ik heb het al geregeld. Ik wou graag dezelfde kraamverzorgster als bij mijn dochters en zij is nogal gewild dus de verloskundige had gezegd dat ik haar snel een whatsappje moest sturen.
Nog niet geregeld. Slechte ervaring met het bureau van mijn zoontje, de kraamhulp die ik uiteindelijk kreeg en die wel heel fijn was is helaas gestopt. Hoop via via nu iemand te vinden.
Jij ook al wakker op dit christelijke tijdstip. Das toch wel een vervelend kwaaltje vind ik, slecht slapen, maar liever dit dan overgeven
Ik heb me aangemeld bij keaamzorg en kinderopvang. Van kraamzorg al bevestiging gehad en die nemen in week 27 (dacht ik) contact op voor verdere afspraken etc. Van opvang nog niets gehoord. Ik ben zzp-er, dus binnenkort maar even regelen met verzekering hoe dat precies zit, en volgens mij is er ook de mogelijkheid om extra zelfstandig en zwanger uitkering oid aan te vragen bij UWV, dus daar moet ik me maar eens in verdiepen. Symptomen worden nu in 2e trimester echt wel beter gelukkig. Vooral moeheid begint deze week af te nemen. Spugen doe ik met 1x per dag medicatie gemiddeld ook nog 1-2x, maar er zit vooruitgang in
Ik heb ook al kraamzorg geregeld, en dit ook bij mijn verzekering aangegeven. Kraamzorg neemt in week 28 contact op voor een intake. Van het Kinderdagverblijf heb ik behalve een bevestiging van aanmelding nog niets gehoord. Zijn jullie daar al mee bezig geweest?
Kinderopvang hoeft hier niet, ik ben zzp er en kan mijn werktijden volledig aanpassen naar de dagen dat mijn man thuis is. Vind ik een enorme luxe
Dat vind ik ook een enorme luxe wij krijgen waarschijnlijk twee dagen oppas van oma’s, en we zijn zelf anderhalve dag per week thuis, dus blijft er nog anderhalve dag kinderdagverblijf over.
Moet dat eigenlijk al zo vroeg geregeld worden dan die kraamzorg? (Is onze eerste dus geen flauw idee) Kinderopvang hebben wij gelukkig niet nodig. Ik ga minder werken dan en de kleine hoeft dan maar 2 dagen naar opa en oma.. (die verheugen zich daarop).
Voor de kinderopvang zijn we al ingeschreven, kraamzorg moet nog. Ik ga op woensdag een laatste keer bij de VK en ik ga vragen of ze een leuke zzp’er kent. Anders bij een burean inschrijven. Buik groeit hier niet zo hard, in de ochtend is er bijna niks te zieb, in de avond gaan mijn darmen wel opzetten en dan heb ik wel een buikje. Broeken passen dan echt niet meer dus ik heb twee zwangerschapsbroeken gekocht, maar dat blijft dan weer niet goed zitten dus trek ik de hele dag doormijn broek omhoog