Dag dames Even een kort berichtje. Wij zijn er gisteren achtergekomen dat het hartje van ons kindje gestopt is met kloppen op 8w2d. Ondertussen is de miskraam opgewekt met cytotec. Wij zijn intens verdrietig, dus ik kom hier wss even niet meer kijken, maar ik wens jullie allemaal super veel succes met de zwangerschap!
Dag dames Even een kort berichtje. Wij zijn er gisteren achtergekomen dat het hartje van ons kindje gestopt is met kloppen op 8w2d. Ondertussen is de miskraam opgewekt met cytotec. Wij zijn intens verdrietig, dus ik kom hier wss even niet meer kijken, maar ik wens jullie allemaal super veel succes met de zwangerschap!
Ooh dat meen je niet Meid toch Dikke knuffel Ik heb het vorige keer ook meegemaakt Heel veel sterkte deze moeilijke periode!
Wat een naar verdrietig bericht!! Heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Hoe voel je je? Kan me goed voorstellen dat je even afstand neemt van alles wat met zwanger zijn te maken heeft. Hoop dat het snel weer raak mag zijn voor jullie!!
O jeetje meissie toch! Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte met verwerken en een plekje geven dikke digi knuffel
Nog nooit iemand thuis gehad ter controle. Ik dacht ook dat alles nagekeken en geteld werd, wat een teleurstelling toen er niemand kwam om de compleet overbodige stapel tig keer gewassen en gestreken navelbandjes te tellen
Ach meis wat een ontzettende schok. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat je het uiteindelijk een warm plekje in je hart kan geven.
Ik ben me ook aan't inlezen in natuurlijke kraamzorg. De vorige keer gewone kraamzorg gehad en zou graag wat meer de natuurlijke kant op willen. Ben jij antroposofisch ingesteld? Of spreekt het natuurlijke je gewoon aan?
Leuk. Ik langzaamaan steeds meer. Het gaat volledig in tegen hoe ik opgevoed ben maar krijg steeds meer het gevoel dat het beter bij mij past. Minder troep, meer natuur.