Goedemorgen allemaal. Ik wil jullie alvast een fijn weekend wensen! Vinden jullie t nou opeens ook n stuk sneller gaan dan in t begin?
Fijn weekend! Ja vind het ineens erg snel gaan. 15 weken alweer! Die buik kan ik ook al echt niet meer omheen. Wordt wel heel echt nu he?
Mijn buik maakt ook een soort groei spurt nu. Waar mn broeken vorige week nog dichtgingen word het nu echt heel lastig Ik ga zo even een goeie olie aanschaffen om te smeren idd.
Het gaat super snel ineens de weken!! Ook nog maar 12 weken werken tot m’n verlof, neem nog wat vakantie op in kerstperiode en dan is het met 28 weken heerlijk genieten van verlof! De bedjes zijn vandaag binnengekomen, maar helaas ligt mijn man al de hele dag een vreselijke kater out of order in bed... dus ik vrees dat er geen bedjes in elkaar gezet gaan worden vandaag
Huh met 28 weken al? Ik dacht dat je met een tweeling acht weken voor uitgerekende datum met verlof mocht? Dus met 32 ongeveer
Mijn jongste dochter zit onder de uitslag. Vooral op haar romp en het loopt nu door naar haar armen en benen. Ik dacht aan de vijfde of zesde ziekte en las op Google dat dit gevaarlijk kan zijn als je zwanger bent. Ik heb meteen de huisarts gebeld maar die zegt dat het geen kwaad kan. Toch ben ik niet gerustgesteld...
Hier een 16 weken dansje Jaaa gaat ineens heel hard. Weken vliegen voorbij maar misschien omdat ik er nu ook minder mee bezig ben? Gisteravond en vandaag in de auto voelde ik een soort bubbels, dus ik denk dat dat de kleine moet zijn @Dansprinsesje ohhh wat een mooi bolletje heb je, heel compact prachtig! @Jummy123 ohhhhg heerlijk. Hier wordt het mid januari. Ivm nachtdiensten, hard geluid en geen vervangend werk. Heerlijk kijk er nu naar uit weer in het weekend thuis Haha Oh Jeej je man een wilde avond? Zo erg ik ben dan zo een type die het zelf gaat doen, wetend dat mijn man dat super irritant vindt en dan toch gaat helpen Fijn weekend allemaal! Iets leuks op de planning?
@Dansprinsesje mooi buikje! Het valt me op dat sommige vrouwen het buikje laag onderin krijgen, en anderen wat hoger dragen. Hoe zou dat komen vraag ik me af? Ik dacht eerst dat het met slank of wat meer volslank te maken had, maar dat klopt niet kom ik nu achter. Is het misschien net zoiets als naar voren of rondom dragen? Oh en ik ben zo jaloers op degene die de baby al voelen, zo leuk dat jullie al wat voelen fladderen!
Ik hoog, mijn baarmoeder ligt sowieso hoog, ter hoogte van de navel nu en ik heb sowieso een buikje ( appel figuur) wat maakt dat ik nu echt rond lijk, de helft is baby , de andere helft Mac Donalds
Ik heb nu ook contact gehad met de vk. Zij zegt dat de 6e ziekte geen kwaad kan maar de 5e wel. Al is de kans groot dat ik die al heb doorgemaakt en dan kan het geen kwaad. Via bloedonderzoek kunnen we dat te weten komen. Zo stom dat de huisarts dan zegt dat het geen kwaad kan...
Ik dacht dat de 5e ziekte ook geen kwaad kon. Maar als je vk zegt van wel, dan zal het wel. Vervelend zeg. Hopelijk heb jij het idd als kind al doorgemaakt! weet je trouwens zeker dat het de 5e of 6e ziekte is? Mijn dochter had een paar weken terug ook allemaal blaasjes en bleek dus het coxsackie virus te zijn(nog nooit van gehoord).. maar scheen voor zwangere ook geen kwaad te kunnen Ik heb de waterpokken nooit gehad vroeger en ben dus bang dat mn dochter het nu krijgt of op haar school een uitbraak. Ik moet dan per direct een vaccin halen.
Nee ik weet niet zeker of het de 5e of 6e ziekte is.. de huisarts vond het ook niet nodig dat ik langskwam. Het kan net zo goed een allergische reactie zijn maar ik wil liever geen risico lopen als het wel de 5e ziekte is...
Het kan ideaal gevaarlijk zijn voor de 15 weken als je het als moeder zelf nog niet gehad hebt. Gelukkig ben je bijna 15 weken Waar zitten de vlekjes precies? Ik werk op een kinderdagverblijf en ben er op getest. Gelukkig gehad
Je mag 8-10 weken voor de uitgerekende datum met verlof met een tweeling. Ik ga 10 weken van tevoren, plus nog 2 weken vakantie, maakt 28 weken. Ik denk dat het wel goed is voor de kindjes en voor mezelf. Vandaag weer een extreem slechte dag, al 3x overgegeven, dus ik hoop dat ik die 28 weken überhaupt haal!
De vlekjes/bultjes zaten vooral op haar romp maar het breidt nu ook uit naar haar armen en benen. Ik maak me inmiddels al wat minder zorgen omdat ze geen rode wangen heeft wat volgens mij wel kenmerkend is bij de 5e ziekte. Als het er maandag nog zo uitziet ga ik naar de huisarts en laat ik me niet zo makkelijk weg sturen..
Bij Bij ons kon wagen volgende week al geleverd worden, maar in overleg met winkel wordt ie pas in januari geleverd omdat garantie ingaat op t moment dat ie thuis staat. Vind het dan toch een beetje zonde om m al zo lang te laten staan. Zou ik anders voor zekerheid nog even laten controleren als je dat wilt of dat bij jullie ook geldt.