Bij de 5e ziekte begint uitslag idd op de wangen en breidt zich later pas over lichaam uit, dus kans dat het dat is als het vooral op romp zit is gelukkig minder groot. Zal wel een ander virus oid zijn gelukkig, maar snap dat je schrikt!
Lekker dat je nu al kunt gaan aftellen! Hopelijk ga je je de komende 13 weken nog wel wat beter voelen (oei, als ik het zo zeg gaat het wel heel hard)
He jakkes vlekjesziekten. Ik heb zelf sinds twee dagen allemaal vlekjes / kleine bultjes op m'n romp. Het breidt niet uit en jeukt ook niet, heb geen koorts of wat ook dus het zal wel niets zijn. Maar toch raar.
Ja vond ik ook, kwamen ze zelf mee , ik had er niet eens aan gedacht. Ik had daar ineens de akelige gedachte wat als t mis gaat. Maar in dat zeldzame geval nemen ze alles terug , ook al is her uit de doos geweest. Ze halen het zelfs op . En toen ben ik snel leuke kleertjes gaan bekijken om die rot gedachte weg te krijgen
Ik vond dat echt heel jammer, dat ik daar ineens met een rotgevoel stond, je gaat heen voor iets Heel leuks en dan toch ineens is daar weer een angstig gevoel. Zo jammer, maar dat zal bij me horen na drie x een miskraam.
Ik heb het al na 1x een miskraam te hebben gehad. Zal ook wel een beetje aan de termijn liggen. Had liever gewacht op een goede 20-weken echo of zelfs de 24 weken grens, maar ja, scheelt toch wel heel veel geld als je nu dit soort spullen aan kunt schaffen (alleen kinderwagen zonder accessoires was al -150 euro), voel me dan een dief van mijn eigen portemonnee als ik dat niet doe
Hier ook hoor! Het scheelde alleen nu echt dik 300 euro, dat is gewoon teveel om te laten liggen vonden we. Ook t wipstoeltje was nu 50 euro goedkoper, en dat toch leuk, die besparing kunnen we dan besteden aan andere dingetjed
Nou, ik ben officieel geen twintiger meer. Hallo 30! UITGEREKEND 16 mrt t/m 31 mrt 2019♡ 15 maart ❤️Boogschutter88, 29 jaar, tweede kindje ❤️Tjar85, 33 jaar , eerste kindje 16 maart ❤️Dansprinsesje, 30 jaar, eerste kindje 17 maart ❤️Kimm24 , 31 jaar , tweede kindje ❤Mupp, 30 jaar, 1e kindje 18 maart ❤️❤️Jummy123, 35 jaar, eerste kindjes ❤️Sophiesohappy, 25 jaar, 1e kindje 19 maart 20 maart ❤️Spiegeleitje, 29 jaar, eerste kindje ❤️Momim, 30 jaar, eerste kindje 21 maart ❤️ Suir, 38 jaar, 2e kindje 22 maart ❤️Liefschaapje, 30 jaar, 3de kindje (1ste samen) ❤️Sythara, 29 jaar, 3de kindje ❤️Kiimberlyy, 26 jaar, 1e kindje ❤️ Izzy, 42 jaar , 5e kindje , 1 samen met huidige man ❤meisjemeis, 23 jaar, 3e kindje 24 maart ❤️kimmy133, 31 jaar, 2e kindje ❤️Mwonder, 25 jaar, 2e kindje ❤️Kenny83, 35 jaar, 1e kindje 25 maart ❤️30Anouk, 32 jaar, 2de kindje 26 maart ❤️Mari3ke, 32 jaar, 2de kindje ❤️Mammamuis, 41 jaar, 2de kindje 27 maart ❤️❤️ mamavandrie34, 36 jaar, 4de en 5de kindje 28 maart ❤ lin1989, 29jaar, 2de kindje 29 maart ❤Citroentje93, 25jaar, 1e kindje ⭐️Pinkie88 ⭐️MiracleBaby -------------------------------------------------- jongen (8) | meisje (4) | verrassing (1) | nog onbekend(3) -------------------------------------------------- Afspraken: September Oktober Suir: 1/10 controle + extra echo Mwonder: 1/10 geslachtsecho Tjar 2/10 controle VK Spiegeleitje: 2/10 16weken echo Dansprinsesje 3/10 16 weken echo Mupp: 3/10 geslachtsbepaling echo Izzy: 1-10 controle gun ivm vroeg geboren kindjes Izzy: 3-10 controle Kenny83: 9-10 geslachtsecho Mupp: 9/10 pret echo Mupp: 25/10 20 weken echo Tjar85: 29/10 20 weken echo November Boogschutter88: 1/11 20 weken scan Meisjemeis: 6/11 20 weken echo Suir: 6/11 20 weken echo (GUO) Izzy 29/10 gratis echo voor opleiding Izzy 5/11 20 weken echo
Blij!! wij krijgen een..... chiiiips dat kan ik hier nog nieet vertellen haha! Alles was goed met onze lieverd! Lag heerlijk te chillen!!
Fijn dat je je inmiddels al minder zorgen maakt. Die vlekjes ziektes zijn altijd zo gek! Hopelijk knapt ze snel op!
Wij hebben vandaag verf voor de babykamer gekocht! 40% korting bij Praxis op alle Flexa mengverf. Het is Grijsblauw geworden voor onze boys room
Haha! Stiekem gedaan! Wil t liefst openbaar maken hier maar dan weet gelijk mn familie t ook! En dat willen we niet haha