Uitgerekend 16/3-31/3/2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dansprinsesje, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Vermoedelijk wel

2. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @Izzie7676 nahhh wat raar. Goed dat je hebt gebeld. En 35 en 37 is toch niet heel heel vroeg. Bedoel het is vroeg maar ik zou niet denken dat je dan nu gelijk medisch traject in moet... succes Meis. Misschien maken ze het goed door de volgende keer langer te kijken.

@Jummy123 oh jeetje, ja mensen denken daar denk ik niet over na als ze je willen aanraken. Van vreemde zou ik zeker een stap terug zetten. Ook al bedoelen ze het goed.
    Ben zelf leidinggevende en mijn collega’s die 10 jaar jonger zijn vinden het geweldig. Vooral 1 collega een jongen vindt het prachtig en zei laatst je staat naast me een kind te broeden. Moest zo lachen.

@Suir WoW wat magisch!! Lekker liggen knus bij mama

@Dansprinsesje waren jullie er snel uit? Wij weten het nog steeds niet Haha

Hier begin ik steeds vaker plopjes te voelen. Soms 2x per dag. Soms een dag niet.
    Buik lijkt nu minder opgezet maar ech een kleine bobbel van een beginnende babybuik.
    En zo een kriebel en loop neus doen de hele tijd. Voor de rest voel ik me wel prima, moe en zit het heel snel vol.

3. Dansprinsesje

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ja lagen al vast van bij vorige zwangerschap

4. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Ooh okee dat is wel raar. En schijnbaar is de gang van zaken niet voor de eerste keer fout gegaan als je je verloskundige zo hoor :p Ik heb al een afspraak gehad bij de gyn over de ascal, maar vanaf 10 oktober sta ik daar ook onder controle. Ik ben wel medisch maar daar ging ik van tevoren al van uit. Mag gelukkig wel bij de verloskundige de Centering Pregnancy afmaken.

5. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    @Izzie7676 succes ! Niet leuk zo'n onervaren assistent. Zeker geen stappen ondernemen tot je zeker bent van je zaak :)

Trouwens de zwangerschapsbroeken van de Lidl besteld en zitten even lekker als die van de h&m !En dat voor maar €12.99 ook de zwangerschaps pyama van de lidl zit heeeeerlijk voor een tientje :D

Hier heb ik gisteren de angelsounds dopller aangeschaft en geen hartje kunnen vinden. Ik had het vanochtend weer geprobeerd en toen lukte het wel ineens. Wel heel lastig om het te vinden denk ik dat ik het niet meer ga doen hahah

6. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Aaah, dat handje! Daar word je toch helemaal verliefd op?!

Suir vindt dit leuk.
  7. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Ik heb laatst ook de pyjama van de Lidl gekocht, en 2 leggings en het trainingsjasje. Alles zit heerlijk! En zo goedkoop :D

Citroentje93 vindt dit leuk.
  8. Jummy123

Jummy123 Actief lid

12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Wat doen jullie qua winterjas? Ik vind die jassen echt zo duur en het is maar voor een paar maanden!

9. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ben er ook over aan het nadenken aan de ene kant denk ik ja toch maar 1 aanschaffen. Wie weet voor de toekomstige zwangerschappen nog nuttig en anders doorverkopen. Ik draag vaak in de winter mijn jas open gecombineerd met een dikke sjaal..maar lijkt mij ook wel lekker om een jas te hebben die mooi om de buik heen sluit

10. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Ik wil deze van de bonprix (in het zwart)
    https://www.bonprix.nl/product/zwangerschapsjas-zwart-936799/?typ=&pointOfSaleLongId=6
    Als mijn zoontje geboren is kan de drager aan en de jas nog steed dragen. En voor die prijs?
    Alleen de recensies zeggen dat het krap om de schouders valt dus denk een maatje groter bestellen. Is wel heel anders nu zwanger in de winter. Wil me bolletje showen en niet verstoppen onder truien Haha

Lidl zwangerschapsjeans vallen die qua hetzelfde als de h&m?

Zijn alle nipt uitslagen binnen?

Morgen weer controle bij de VK. Ben benieuwd of we weer naar het hartje gaan luisteren :D

11. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik haal er eentje op marktplaats, geen jas is geen optie.

12. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik had ook een mooie jas gezien bij bon prix maar die is in twee weken tijd van 69 naar 87 euro gegaan, zo raar

13. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Vanmiddag mogen wij voor een echo om te kijken of we een jongetje of een meisje krijgen, zo'n zin in!:D eerst nog werken tot 4 uur, dus dat leid mooi af

14. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Spannend! Heb je zelf een idee!

15. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Eigenlijk helemaal niet @Izzie7676 ! Mn man denkt een meisje, en de meeste andere mensen om me heen ook trouwens. Daardoor neig ik misschien nu ook wel een beetje naar een meisje, maar we zullen zien

16. Dansprinsesje

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik heb opzich een jas
    2dehands gekocht, maar is veel te groot, stom
    Dus ik ga strakjes zien voor een andere

17. Tjar85

Tjar85 Bekend lid

9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    Heb je olie gebruikt? Ik kon het hartje eerst ook niet vinden. Maar met massage olie lukte het wel na even zoeken!

Citroentje93 vindt dit leuk.
  18. Tjar85

Tjar85 Bekend lid

9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    Ik ben ook internet aan het afspeuren naar een goede jas. Maar alles wat ik mooi vind is boven de 100 euro. Dat vind ik echt te duur voor maar een paar maanden. Nu pas ik mijn gewone winterjas nog, maar gaat niet lang meer duren.

Gister weer bij de verloskundige geweest voor controlle. Mooi hartje gehoord en mijn bloeddruk is nog steeds mooi laag .

Morgen gewoon alweer 17 weken. Vind het heerlijk dat het nu allemaal wat echter wordt. Met de week durf ik meer te genieten en geloven dat we over 5,5 maand gewoon een baby hebben!
    Kijk ook uit naar de 20 weken echo, heb er een goed gevoel over. Maar krijg dat wel graag nog even bevestigd ;).

Ik merk ook dat ik langzaam weer wat energieker wordt en de misselijkheid is zo goed al weg! Voelen jullie je ook al weer beter?

19. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Nee ik heb de speciale ultrasound gel gebruikt wat je er bij krijgt...ik heb het vanochtend weer geprobeerd en weer gelijk gevonden. Eerst vond ik mijn eigen hartslag en kort daarna die van de baby heel duidelijk gelukkig :)

Tjar85 vindt dit leuk.
  20. Jummy123

Jummy123 Actief lid

12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Ik zit nog steeds op een gemiddelde van een keer spugen per dag, soms een dagje niet en soms ook drie keer per dag. Ik ben ook nog eindeloos moe. Ik ben maar aan het accepteren dat dit het is!

Vanochtend weer bij verloskundige geweest, kindjes zagen er super uit! Allebei de placenta’s liggen aan de voorkant, dus ik voel nog weinig van de baby’s helaas! En... ik heb blijkbaar last van spataderen in een borst.. het zit gelukkig alleen aan de onderkant, maar het is niet echt een fraai gezicht. Hopelijk wordt het niet erger!! Iemand ervaring mee tijdens zwangerschap?

Deel Deze Pagina