❤️UITGEREKEND 16 mrt t/m 31 mrt 2019❤️ 14 maart ❤️Boogschutter88, 29 jaar, tweede kindje 15 maart ❤️Tjar85, 33 jaar , eerste kindje 16 maart ❤️Dansprinsesje, 30 jaar, eerste kindje 17 maart ❤️Kimm24 , 31 jaar , tweede kindje ❤Mupp, 30 jaar, eerste kindje 18 maart ❤️❤️Jummy123, 35 jaar, eerste kindjes ❤️Sophiesohappy, 25 jaar, 1e kindje 19 maart 20 maart ❤️Spiegeleitje, 29 jaar, eerste kindje ❤️Momim, 30 jaar, eerste kindje 21 maart ❤️ Suir, 38 jaar, 2e kindje 22 maart ❤️Liefschaapje, 30 jaar, 3de kindje (1ste samen) ❤️Sythara, 29 jaar, 3de kindje ❤️Kiimberlyy, 26 jaar, 1e kindje ❤️ Izzy, 42 jaar , 5e kindje , 1 samen met huidige man ❤meisjemeis, 23 jaar, 3e kindje 24 maart ❤️kimmy133, 31 jaar, 2e kindje ❤️Mwonder, 26 jaar, 2e kindje ❤️Kenny83, 35 jaar, 1e kindje 25 maart ❤️30Anouk, 32 jaar, 2de kindje 26 maart ❤️Mari3ke, 32 jaar, 2de kindje ❤️Mammamuis, 41 jaar, 2de kindje 27 maart ❤️❤️ mamavandrie34, 36 jaar, 4de en 5de kindje ❤ Zonnetje13, 32jaar, 2e kindje 28 maart ❤ lin1989, 29jaar, 2de kindje 29 maart ❤Citroentje93, 25jaar, 1e kindje ⭐️Pinkie88 ⭐️MiracleBaby -------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (4) | verrassing (1) | nog onbekend(2) -------------------------------------------------- Afspraken: Oktober Mupp: 25/10 20 weken echo Dansprinsesje 25/10 20 weken echo Tjar85: 29/10 20 weken echo Izzy:29/10 echo verloskundige in opleiding Mwonder: 31/10 20 weken echo November Izzy 1/11: cervix meting echo Boogschutter88: 1/11 20 weken scan Meisjemeis: 6/11 20 weken echo Suir: 6/11 20 weken echo (GUO) Izzy 5/11 20 weken echo Kenny83: 9/11 20 weken echo Izzy 15/11 cervix meting echo Izzy 29/11 cervix meting echo
Haha dat buiten adem herken ik zeker! Vooral in gesprekken heb ik dat ik opeens naar adem moet happen ofzo... en ik zweet ook echt veel meer! Ik voel het bovenste kindje af en toe echt schoppen. Het onderste kindje blijft bij wat plopjes. Ben super benieuwd naar 20 weken echo, maandag is het zo ver!! Hopelijk hebben we allemaal goede 20 weken echo’s, ik vind het echt een spannend worden!
Hier gelukkig geen last van zweten, wel buiten adem maar dat komt omdat ik goed verkouden ben geweest en gelijk naar mijn longen is gegaan. Cursus doen wij ook niet, heb het prima gered zonder met zoontje en mijn man was een ster. Bleef zo kalm en rustig en wist precies wat hij tegen mij moest zeggen. We zaten echt in onze eigen bubbel ik hoorde alleen zijn stem en de rest niet. En verder heb ik heel veel geschreeuwd en gescholden Haha Dit keer ook in het ziekenhuis bevallen, voelde me daar heel veilig. Maar snap thuisbevalling ook, maar niks voor mij. En een bevallingsplan tja de plan ontrafelt zich als de bevalling begint. Zou wel dit keer zwangerschapszwemmen willen doen. Hier pas donderdag echo ben zo nieuwsgierig.
Hier ook zo snel buiten adem. Vandaag met mijn vriend aan t shoppen. Dus beetje wandelen en kletsen. Maar ik kon maar een halve zin zeggen voor ik weer moest ademen. Vriend zei dat we best wat langzamer konden lopen haha. Echt stom want we liepen gewoon op shoptempo haha.
Aah ik voel de baby sinds gisteravond ineens super hard aan de buitenkant!❤❤❤ En nu kan ik niet meer slapen van enthousiasme haha.
Hahaha ik had precies hetzelfde sinds gisteren middag ineens echt heel duidelijk, en vannacht om 4 uur wakker geschrokken omdat ik moest plassen en raar gedroomd had, en toen ik terug op bed ging, was Mn meisje wakker, dus van slapen kwam niets meer. En het verzetten van de klok zal mee tellen, daar heb ik altijd echt even last van ook al is t maar een uurtje. Afgelopen donderdag hebben we de box besteld, die hadden we al online gezien maar in t echt is ie veel mooier nog dan op t plaatje ( vinden wij) en de katten kunnen niet tussen de spijlen door dus we kunnen er s’nachts een deksel op leggen en dan blijven ze er mooi af, duurt alleen nog tot half december eer hij er is. En ook is het wipstoeltje voor de kinderstoel Binnen gekomen Die komt dan op deze kinderstoel te staan En daar hoort dan weer een los kussen en een zwart blad bij waar ze haar bordje Op kan zetten. We konden bijna niet kiezen tussen de tripp Trapp en de steps maar tis uiteindelijk de steps geworden want daarvan vinden we het baby zitje mooier en meer functioneel Nu moeten we alleen nog een linnenkast , wordt waarschijnlijk ook de kast uit de serie can Coming kids ( pebbles, net als de box) en dan moeten we de hele uitzet nog kopen aan luiers en doeken en God weet wat allemaal nog meer
Haha wat toevallig! Heerlijk he? En toevallig was ik net voor boxen aan het kijken Wat een mooie hebben jullie gekocht! Ook handig van de katten inderdaad, wij hebben er 3 dus wel iets om rekening mee te houden Vinden jullie het nu ook zo leuk om met de uitzet bezig te zijn?
Ik zie hem sinds gisteren langs buiten trappelen Hier wel ziekjes aan het worden, heb last van men keel
Ja heerlijk! Alleen af en toen nog zo’n vervelend stemmetje in Mn hoofd die allerlei spook ideeen oppert maar die probeer ik te negeren.
Ow dat het nog altijd wel mis kan gaan. Zo kijk ik vaak blogs op YouTube en daar krijg je dan ook voorgestelde video’s bij, en daar zitten echt zulke nare dingen tussen en dat blijft toch hangen achter in Mn hoofd.
Wat leuk om te zien waar jullie allemaal mee bezig en dat de 20 weken echo’s die geweest zijn goed waren! Hier morgen de 20 weken echo, spannend!! Heb met mezelf afgesproken dat ik dat afwacht voordat ik box etc ga aanschaffen. Staat voorlopig toch allemaal in de weg
Die gedachte heb ik soms ook ineens nog. Ik hoef maar in iemands onderschrift te zien dat ze haar kindje met een week of 18 verloren is en het bevliegt me meteen. Wat akelig dat je dan zulke voorgestelde videos ziet!
Nou precies dat dus. Schade door miskramen. Ik had nooit verwacht en bedacht dat het hebben een of meerdere miskramen zo’n enorme impact zou hebben. Ik dacht altijd heel nuchter van nou ja dr was wat mis en dus gaat het mis en das heel verdrietig maar daar is de kous mee af Maar dat is echt dus niet zo. Naast het verlies van het kind dat in gedachten al bij me was, heb ik ook echt een bepaalde naïviteit verloren, die onbevangenheid. En dat heb ik echt onderschat. Maar positief denken. En dus goed ontbijt, appeltaart, had ik gisteren @momim ik wilde eerst ook wachten tot eind december tot ik er achter kwam dat op best veel dingen een levertijd zit, ik zou dus wanneer je een keuze hebt gemaakt wel even informeren naar levertijden Nu is dat voor een box geen drama Maar een wieg of ledikantje of maxi cosi is toch lullig