Uitgerekend 16/3-31/3/2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dansprinsesje, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja hoor , als Mn blaas s’ochtends vol is is Mn buik hard, en wanneer ik naar de zolder loop twee trappen op dan wil Mn buik daar ook wel eens op reageren als ik dat iets te ruig doe

2. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb het soms als ik teveel doe of wat te zwaar til.

3. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Aah oef, dus moet niet even laten checken?
    Heb het 2 x duidelijk gehad afgelopen uur
    Er voor niet speciaal gemerkt

4. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    @izzy1984 wat een super gave box! Hij past helaas niet in ons interieur, maar ik ben er spontaan verliefd op geworden haha!

Hier een beginnetje gemaakt aan onze babykamer, kleurtje op de muur ben ik heel blij mee! Wil het combineren met natuurlijke materialen zoals riet en katoen, zandkleur en wit met wat blauwe accenten. Houten plankje boven de commode, schommelstoel in de hoek en natuurlijk het wiegje als ik m opnieuw bekleed heb. 20181026_180850.jpg
    Grrr krijg de foto niet recht....

Ik zit eraan te denken om een triptrap stoel op marktplaats te kopen en dan zo'n newborn stoeltje te kopen. Dan kan de kleine met eten ook sociaal erbij betrokken zijn. Voor de dames die al kinderen hebben, hoe ging dat bij jullie?

Jummy123, Zonnetje13 en Spiegeleitje vinden dit leuk.
  5. Tjar85

Tjar85 Bekend lid

9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    Ik had er vorige week veel last van (zo'n 8 tot 10 x per dag). Had toen griep en lag de hele dag in bed. Dus door teveel doen kon het niet komen.

Ik heb de verloskundige gebeld omdat ik met toch wel zorgen maakte. Verloskundige bevestigde dat het inderdaad vrij veel was voor deze termijn. Dat het door de griep kon komen of door blaasontsteking, dat kan je blijkbaar ongemerkt hebben als je zwanger bent. Moest toen voor de zekerheid mijn urine laten checken. Die bleek helemaal schoon te zijn. Ik moest ook een paar dagen bijhouden hoeveel ik er had en hoe laat. Gelukkig namen de harde buiken ook af naarmate de griep over ging. Als je het niet minder was geworden had ze verder onderzoek willen doen.

Verloskundige zei als je er elk uur meerdere harde buiken hebt een teken kan zijn dat er iets niet helemaal goed gaat. Maar dat een paar keer per dag erbij kan horen met deze termijn.
    Vaak helpt even liggen of wat rustiger aan doen gaf ze aan.

6. Dansprinsesje

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    ja voel me ook niet 100% lekker
    als het morgen nog is , ga ik wel even langs het ziekenhuis

Tjar85 vindt dit leuk.
  7. Dansprinsesje

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    wij gaan dat ook kopen, allé de set heb ik al , de stoel krijgen we van men ouders

cherrytomaatjes vindt dit leuk.
  8. Tjar85

Tjar85 Bekend lid

9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    Ja urine laten checken kan sowieso geen kwaad. Betere het zekere voor het onzekere.

9. Tjar85

Tjar85 Bekend lid

9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    Wat een mooie box! Waar is die van?

10. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon even contact opnemen met je vlos of gyn. Ook al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust.

Dansprinsesje vindt dit leuk.
  11. Dansprinsesje

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Net gebeld en moet goed rusten en als het morgen nog is, moet ik even langskomen

Izzie7676 en Mammamuis vinden dit leuk.
  12. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Let op met die triptrapp, er zijn oude en nieuw types en die passen qua babystoeltje niet op elkaar, plus er is net een nieuw model stoeltje uitgebracht

13. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Coming Kids Pebles :)

Tjar85 vindt dit leuk.
  14. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ah dat vroeg ik me dus ook al af! Ik ga bet eve uitzoeken! Thx voor de tip!

Izzie7676 vindt dit leuk.
  15. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Hier gisteren het ledikantje en matrasje gekocht! Morgen via marktplaats de commode ophalen en vandaag hebben we de babykamer geverfd :) komend weekend gaat we de rest bij elkaar shoppen :)

cherrytomaatjes en Izzie7676 vinden dit leuk.
  16. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Haha wij hadden een hele constructie met de kinderwagen en dan daarop de wipstoel (toen was hij al wat maandjes ouder hoor, daarna hadden we een hangstoel die aan de tafel hing en later een tweede handse triptrap. Wil nu de triptrap met baby inzet (bedankt voor de tip dat niet alle modellen op elkaar passen)

Pff nee totaal geen puf of ernergie om met de babyuitzet bezig te zijn. Zolder moet okk nog ingericht worden en kledingkasten weer gevuld maar 0 zin. Lig met dit weer het liefst met de voetjes omhoog en Netflix aan. En zoontje lekker tegen me aan gerold en baby in de buik die lekker trappelt. Agh komt allemaal wel.

17. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @Tjar85 wat leuk zwanger en fit bij de fysio. Hier kan ik dat ook doen op maandag bij de fysio. en zit ik nog te twijfelen. bij mijn dochter vond ik dat heel leuk. maar ik vind zwemmen nu ook heerlijk. dus moet nog even denken. hihi

oo dromen jullie ook zo veel
    ik zei vandaag tegen mijn man o die winkel zit daar en daar kunnen we langs rijden. hij zat mij raar aan te kijken. ik daar hebben we het gisteren toch over gehad? uu niet dat ik weet
    o kak dat heb ik gedroomd dus! ze lijken zo echt elke keer.. dat ik snachts ook af en toe echt moet bijkomen van een droom.

@Mupp wij hebben een triptrap op marktplaats gekocht bij mijn dochter en idd zo'n babystoeltje er los op.
    hij past op de stoelen vanaf 2003. ik vroeg daar gewoon naar als ik een bod deed en het er niet bij stond. wij hebben er veel gebruik van gemaakt met stoeltje al vanaf een maand of 2 en nu nog steeds zit onze dochter erop

@Izzie7676 ik heb wel eens ergens gelezen dat mensen voordat de baby komt balonnen in de box leggen om katten af te laten schrikken dat ze er niet in mogen. misschien te proberen voordat je een deksel maakt?
    de box is btw echt heel gaaf!

ik vind het ook nog best spannend. maar nu met beweging voelt het wel meer eigen en durf ik er wel meer op te hopen en dromen dat deze zwangerschap goed gaat!
    ik heb nog niks gekocht voor deze baby. maar wel voor de nieuwe kamer van onze dochter. binnenkort maar eens uitzoeken wat we nodig hebben. ook even de 20 weken echo afwachten. blijft toch spannend!

cherrytomaatjes vindt dit leuk.
  18. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Oh gelukkig zijn jullie ook allemaal druk met de uitzet bezig, ik voel me er een beetje geobserdeerd mee bezig zijn de afgelopen dagen :D Vroeg me al af of dat bij deze termijn zou horen haha. Voelt ineens alsof ik nu alles compleet wil gaan hebben ofzo.
    Gisteren een mooie box gescoord via Marktplaats voor €10! Diezelfde box stond er ook voor €60 op dus vet geluk :D:rolleyes:

19. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Ik zou voor de zekerheid gewoon je urine laten checken. Ik deed het ook voor de zekerheid en bleek dus wel blaasontsteking te hebben..

Dansprinsesje vindt dit leuk.
  20. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113

Deel Deze Pagina