Uitgerekend 16/3-31/3/2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dansprinsesje, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momim

momim Niet meer actief

Ik vond drankje nog meevallen in vergelijking met wat ik had verwacht, wel lekker misselijk geweest de hele dag en een stuiterballetje in mn buik:cool:

Planning voor de feestdagen ben ik nog niet echt mee bezig. Hoop sinterklaas dit jaar aan beide kanten van de familie te kunnen skippen, met kerst zo min mogelijk doen;) Voel me gelukkig wel nog prima, maar merk wel dat ik voorzichtig moet zijn niet keihard de grens van wat gaat over te gaan, dan harde buiken en onrustig gevoel. Voel me dan ook gelijk weer schuldig of ik wel goed genoeg voor de baby zorg:| gelukkig een man die me af en toe terug fluit en zegt dat ik wat rustiger aan moet doen;) nog een paar weken erg druk op werk (50-60 uur/week), daarna heerlijk afbouwen naar verlof toe, fijn idee:D

Babykamertje vordert hier rustig, hebben al helemaal in ons hoofd zitten hoe het moet, nu alleen nog alles in elkaar zetten en laatste verf en behangwerk. Lijkt me heerlijk om daarna te gaan wassen en inrichten, wat dat betreft begint de nesteldrang wel langzaam te komen.

Ik ga denk ik een borstkolf huren in het begin, hoop wel erg dat het lukt om borstvoeding te gaan geven, lijkt me heel fijn!

2. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Woooooow 50/60 week??!!! Wat voor werk doe je? Blijf je dat doen na je verlof? Pff wat pittig zeg heel knap, je man ook zo een drukke werk week?
    Haha ja bij mij komt de nesteldrang in vlagen ineens een soort kick en de andere dag 0 energie.

3. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Hier ook alles goed maar ik merk dat ik af en toe wel wat rustiger aan moet doen. Als ik na mijn werk nog actief van alles ga doen in huis dan krijg ik echt last van mijn liezen en dat straalt uit naar mijj schaambeen. Op werkdagen doe ik verder eigenlijk dus rustig aan en dan gaat t prima. Afgelopen vrijdag heb ik voor t eerst een feestje geskipt vanwege vermoeidheid (na 10 dagen achter elkaar werken...). Verder hobbelen we gewoon de weken door :p vind de tijd echt mega snel gaan :) baby zeer actief. Sommige dagen voel ik wat minder maar nu al een dag of 4 feest. Ik ben bang dat ik dat getrappel straks nog ga missen...

4. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    strakjes om 17u naar de gynaecoloog , ben benieuwd

SophieSoHappy vindt dit leuk.
  5. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    Hallo allemaal daar ben ik weer..
    Weet iemand hoe het kan dat ik dit onderwerp wel volg maar helemaal geen meldingen krijg bij nieuwe berichten? Ik zoek me steeds suf en dan zijn er ineens 10 pagina's bij geschreven..

Hoe gaat het een beetje met jullie?
    Nog mensen last van bekkenpijn of instabiliteit?
    Ik heb het de vorige zwangerschap erg gehad en nu begint het weer( liezen, been dat uitvalt, onderrug en bil) had gehoopt dat het me bespaart bleef maar helaas...ach.. het hoort erbij he..

Ik zag dat ik van de lijst af ben.. iemand een hekel aan me? zou iemand me terug kunnen plaatsen? 18 maart 4de kindje thanx!:)

6. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Gek he, ik krijg sinds een week of twee ook ineens geen meldingen meer @Jennifer93

7. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Heb ik ook af en aan. Geen idee hoe dat werkt

8. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Ik heb dat ook.. volgens mij is het zo dat als je een melding 1 keer negeert, je dan helemaal geen melding meer krijgt.

9. Jummy123

Jummy123 Actief lid

12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Wij hebben vanochtend de groei echo gehad met 24+2. Beide kindjes keurig op de groei lijn nog steeds! Eentje ongeveer 650 gram en een iets dikker kindje van 730 gram. Cervix zit op 4,1 cm. Beide kindjes ruim voldoende vruchtwater! Dus met de boys gaat het super!
    Ik moet echt rustiger aan gaan doen, binnenkort stoppen met werk, geen langdurige familie (kerst) bezoeken, etc. Over twee weken terug om te kijken hoe het met mij gaat, nu veel misselijk, moe en benauwd. Hopelijk dat het met meer rust weet wat weg trekt allemaal!

Succes @Dansprinsesje vanmiddag!

Mwonder, SophieSoHappy, Izzie7676 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @Jennifer93 geeen idee, ik laat deze pagina gewoon open in me tabbladen (op mijn telefoon) en dan om de zelfde tijd refreshen.
    Weet jij op welke pagina de lijst staat Haha?

@Jummy123 wat fijn dat ze het allebei zo goed doen. Volgens mij normaal toch dat er 1 ietsjes groter er langer is? Jaa rustig aan doen jij!

Suikertest moest op afspraak, en bedankt verloskundige! Die zij dat ik gewoon langs kon gaan grr. Nu morgen om 8:45

11. momim

momim Niet meer actief

Ik werk als zzp-er, omdat ik me zo goed voelde nu klus aangenomen voor 2 dagen extra per week, kan ik na mn verlof weer wat langer rustig aan doen;) heb er bij het aannemen van het extra werk ook duidelijk bij gezegd dat als het niet zou gaan ivm zwangerschap ik voortijdig zou stoppen, dus wat dat betreft een luxe positie:)

Wat balen zeg dat de OGTT niet door kon gaan, ben je voor niets nuchter gebleven :(

@Jummy123 fijn dat ze beide netjes groeien en cervix nog mooi lang is. Hier morgen een groeiecho, ben benieuwd:)

@Dansprinsesje hoe was het bij gyn? Nog om bijzondere reden of reguliere controle?

12. Dansprinsesje

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Met de baby was alles tip top 30 cm 680 gram. Terug met zen hoofd richting uitgang.
    Vandaag heel veel harde buiken gehad dus ook even aan de monitor gehangen.
    Ik moet veel rusten en mag deze zwangerschap niet meer gaan werken om een vroeggeboorte te voorkomen. Algelukkig dat we Netflix hebben nu haha

SophieSoHappy vindt dit leuk.
  13. Jummy123

Jummy123 Actief lid

12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Ahhh goed zeg! Super dat de baby het zo goed doet! Onze boys liggen beiden ook met het hoofdje naar de uitgang.
    Fijn dat je niet meer hoeft te gaan werken en lekker kan gaan relaxen thuis! Rustig aan, zorg goed voor jezelf!

Dansprinsesje vindt dit leuk.
  14. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Fijn dat alles in orde is. Mijn stuiterbal gaat nog alle kanten op, afgelopen maandag in een uur tijd zes keer een andere ligging.

Morgen weer een cervix meting en s’ avonds verloskundige controle. Afspraak voor kinkhoest injectie is ook gemaakt.

15. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Gisteren eindelijk een ‘gewone’ ziekenhuisafspraak. Groei was goed (beide kindjes iets kleiner dan gemiddeld, waarbij baby 1-met hartafwijking- de kleinste is, maar wel binnen de -5%, en volgen allebei hun lijntje), veel dingen nog besproken maar niks nieuws, dat was een keertje fijn.
    Onze zonen waren mee en vonden het prachtig! Baby 1 lag met hoofd beneden en baby 2 hoofd boven, maar dat verandert vaak, laatste keer lag baby 1 dwars en baby 2 opgekruld in een hoekje.
    En voor het eerste in al die zwangerschappen veranderde de echoscopiste opeens het beeld naar 3D, nou toen moest ik huilen hoor, mijn meisje!!!! (Baby 1)
    (Ze had een nog mooiere beeld gemaakt maar die wou maar niet uit de printer komen, het was prachtig!)

Bijgevoegde bestanden:

Mwonder, Meisjemeis, Tjar85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ahhh wat een moppie. Mooi he :)

Hier controle ook weer prima, cervix bijna 5 cm, en de dame weegt nu ongeveer 650 gram.

17. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Aaah, wat een mooi koppie!

18. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Ahh zo mooi! Heerlijk even een zorgvrije afspraak

19. Dansprinsesje

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Zo’n mooie echo!

20. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    8ED6C9E5-8ECA-4510-BD20-B2BF1C317FED.gif

24 weken stiekem toch heel opgelucht dansje

Mwonder, Jummy123, Meisjemeis en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina