Ahhh dat is toch even schrikken!! Hopelijk is het snel weer Helder. Ik heb vooral heel erg veel afscheiding. Dus ik zit ook continu in de gaten te houden of er geen vruchtwater bij zit, maar volgens mij is dat niet het geval.
Pfff, ik ben er zo ingetuind.... mn man stelde gister voor om naar de babydump te gaan, hartstikke leuk natuurlijk! Hij zei er ook bij dat we misschien mn schoonzusje wel mee konden vragen (die is nu 4 maanden zwanger) dus mn man en ik gingen dr ophalen. Lopen we naar de deur en zie ik door het raam een blauwe taart!! Mn hart stond even stil, want ik dacht in een flits dat ze de geslachtsecho had gehad en ze zo wilde vertellen dat ze een jongetje kreeg!!! Twee tellen later bedacht ik me ineens dat dit mn babyshower was... Toen ik over mn schouder naar mn breed grijnzende man keek was er geen twijfel meer mogelijk Bij binnenkomst stonden al mn vriendinnetjes, zussen en de moeders er, incl gouden confetti kanonnen Echt enorm leuk om iedereen zo te zien, en ik ben echt enorm verwend! Prachtige taart gegeten, ze hebben een gokje gewaagt betreft naam/uiterlijk/uitgerekende datum, slabbetjes en spuugdoekjes versiert (die ga ik ook echt gebruiken, stonden op mn lijstje om te halen bij de babydump haha) en gewoon lekker ontspannen geborreld. Ecbt enorm leuk!
Niet tof @lin1989 , ik heb een paar keer licht roze verlies gehad na seks, maar dat was dus verklaarbaar en daar schrok ik niet ernstig van, maar leuk is anders! @Mupp ah wat leuk voor je, een babyshower! Ik heb zelf iedereen echt verteld dat ik dat niet wil, voel me altijd zo opgelaten als alle aandacht op mii gericht is, ik ben daar niet zo goed in. Hier gaat alles een beetje zwaarder op t moment, mijn hele buik bestaat uit baby en ik slaap nauwelijks door bekken klachten en een snurkende man. Net ook een jank bui gehad omdat ik t recept voor pizza niet kon vinden en eigenlijk ook geen pizza wil. Vanochtend een kleine wandeling gemaakt maar het gaat echt niet lekker meer, bewegen enzo. Het hoort er allemaal bij maar pfoei ik vind t pittig worden en er moet nog wel t een en ander gedaan en geregeld worden voor ze er is, ik word er erg onrustig en ongeduldig van.
@lin1989 oei dat zal even schrikken zijn geweest! Hopelijk valt t mee en stelt t niks voor. @Mupp wat lief dat ze een babyshower georganiseerd hadden voor je! @Izzie7676 dat klinkt niet fijn ... stomme hormonen ook he! Toch maar een tandje terug doen dan en alles wat rustiger aan doen.
Hoiiiii dames ! long time no chat...even een update. Met de baby gaat het goed bij de 30 weken echo alles volgens de norm gelukkig. Met mij gaat het helaas niet goed door de ernstige bekkenpijn. Ik loop inmiddels op krukken en het woordje rolstoel is ook al een paar keer genoemd door de fysio. Ik merk wel dat ik sinds afgelopen 3 dagen eindelijk zonder krukken naar de wc kan dus dat is al een hele prestatie. Naar buiten kom ik niet echt meer alleen voor mijn dagelijkse 20 min wandeling. Gisteren enorm verrast door mijn vriendinnen en familie ook zij hebben een babyshower voor mij geregeld en was weer heerlijk om even van huis te zijn en zo lekker verwend te worden ♡♡
Ah das wel heel ernstig @Citroentje93 , zo beperkt worden in je dagelijkse dingen. Het is aftellen maar maakt t niet minder vervelend natuurlijk.
Leuk dat jij ook een babyshower hebt gehad! Wel balen dat het lopen steeds beroerder gaat @Citroentje93... hopelijk gaat t na de bevalling snel beter zodat je gauw met je uk achter die mooie kinderwagen kan lopen!
thanks meiden! gelukkig heb ik na gisteren tot nu toe geen roze/rood meer gehad en lijkt alles rustig en beweegt ons beebje veel! vandaag maar even de babykamer behoorlijk babyproef gemaakt. deze week de kleertjes maar wassen. het heeft ons wel even wakker geschud (echt niks stond nog klaar) dinsdag hebben wij een echo ivm de placenta. dan ook nog maar eens even vragen hoe of wat. @Citroentje93 dat is niet niks die bekkeninstabiliteit! pittig! lief dat je gisteren even uit huis bent genomen en goed bent verwend! @Izzie7676 pittig die hormonsters en het slechte slapen. geen beste combinatie!
@lin1989 he gelukkig dat je je kindje wel lekker voelt bewegen en dat je afscheiding niet meer rood/roze is. Hier eigenlijk helemaal geen last van afscheiding maar wel van urineverlies . De hele dag door een paar druppels dus erg fris voel ik me niet ook.. @Citroentje93 Ah dat is knap klote zeg dat je zóveel last hebt. Ik dacht dat ik het zwaar had met bekken, lopen en opstaan maar met krukken is helemaal ruk, sterkte! @Izzie7676 oef heel herkenbaar helaas. Slapen gaat hier ook voor geen meter met snurkende man en vaak plassen en niet lekker om kunnen keren. Je voelt je meteen ook zo ellendig als je een paar dagen slecht slaapt he? Ik kan niet wachten tot m’n verlof zodat ik ook overdag een paar uurtjes slaap kan pakken. Mijn buik zit me ook heel erg in de weg. Ik zit nauwelijks lekker meer, liggen vind ik eigenlijk ook niet lekker en m’n buik voelt af en toe alsof ie op knappen staat. Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik er vanaf ben...
Bekkeninstabiliteit pff Weet niet waar te kruipen Ook nog eens cervix meting gehad en toch al ingekort tot 3 cm Wel nog lang genoeg maar 1,5cm ingekort op 2,5 week
Volgens mij is dat wel gebruikelijk hoor, dat ie nu toch gaat korten, zal het volgende week eens vragen bij mijn gyn
Ziet er mooi uit! Ik zal binnenkort een foto plaatsen van ons kamertje, de gordijntjes hangen sinds vanavond. Ga straks nog een keertje de kamer poetsen en het bedje weer opmaken na alles gewassen te hebben
Ons ventje weer goedgekeurd. 2300 gram. Wel nog niets ingedaald. Nog steeds ne dikke kop haha staat op 37 weken
Ik heb gisteren controle gehad, dame is hier ook nog niet ingedaald verder perfect gemiddeld qua groei
Wat een mooie babyshower foto’s en wat zijn jullie verwend! Vindt het heel leuk voor andere maar zelf zou ik het echt verschrikkelijk vinden. Vindt de kraamvisite na de geboorte leuk. Wel vermoeiend Haha Hebben jullie de geboorte kaarten trouwens af? Ik heb 0 inspiratie. Met mijn zoontje hadden we ook elke week of om de week een buikfoto gemaakt. En dan hadden we toen als voorkant gebruikt: alle weken in miniatuur achter elkaar. En aan de binnenkant de echo foto’s hoe zwaar hij was en tijdstip een standaard riedeltje. Wil nu ook weer wat persoonlijks, maar niet hetzelfde ... @Citroentje93 jeetje wat heftig je klachten. Heb je genoeg hulp om je heen? Hier alle kleertjes gewassen en mijn schoonmoeder strijkt ze met liefde. (Heel fijn wat ik heb daar geen geduld voor ) Zo schattig die kleine kleertjes aan de lijn. Pff zag wel even hoe veel we hebben gekocht. Mag ook niks meer kopen alleen maat 68 of hoger Hier ook veel afscheiding en urine verlies. Ook stomme hoest die maar niet weggaat en met een volle blaas geen goede combi. Of niezen en een volle blaas ook een hel. Hier ook nog een buikfoto van 33 weken. Morgen alweer 34 weken, mag de tijd wat langzamer gaan??
Van mij mag de tijd ook sneller gaan, we zijn mega benieuwd naar ons meisje. Kan niet wachten om haar te ontmoeten