Toch een beetje bezweken Echo op 6/8 dag voor we op vakantie vertrekken (als men man zich natuurlijk niet bedenkt En toch de 6de vertrekken wil vertrekken haha , dan is het het lot dat zegt dat we moeten wachten)
Hoi allemaal! Ik heb te weinig WiFi hier om alles bij te lezen, maar wilde even melden dat hier bij de apotheek in Frankrijk ze termijn-testen hebben voor maar 5,90! Dus mocht je in Frankrijk zijn... bij mij klopt'ie in ieder geval
De twee laatste testen blijven hetzelfde lijkt net. De vk zegt dat dat niks zegt. Maar betwijfel het. De onderste test is van uur geleden.
@Mwonder met 7 +1 op 30 juli @madeliefje26 pff wat schrikken. Ik hoop dat de VK gelijk heeft. Sterkte!
Heb je die eerste twee testen met ochtend urine gedaan? Ze zijn wel hartstikke positief maar ik zie ook niet echt oploop helaas
Ja klopt. Had al wel geplast ervoor. Ze zijn idd wel positief, maar blijven hetzelfde. Hoop dat het niks betekent en het goed zit.
Geen probleem lieverd. Nee helaas niet. De vk heb ik daar niks over horen zeggen. Ze zei wel dat een echo nu niks kan zeggen en dat het bloedverlies zo weinig is dat het waarschijnlijk door de schimmelinfectie komt of doordat ik ziek ben en telkens moet hoesten. Dan zou er een vaatje kunnen knappen in mijn vagina. Dus we wachten af.
Ik vind je test er best netjes uitzien, lichter is hij zeker niet. Nadeel vantesten is dat ze paars indrogen. Dus die nieuwe is lastig te vergelijken. Ik zou me n zon mega boodschap toch echt nog geen zorgen maken. En een paar dagen rustig aan doen. Als t dan nog steeds blijft bloeden enzo nog eens de vk bellen meid.
Dank lieverd! Ja dat is waar. Vind het ook lastig om te vergelijken. Ik merk alleen bij niezen of hoesten dat we weer een druppeltje naar beneden komt. Ken dit totaal niet van me vorige zwangerschap. Zal ik doen dank voor je reactie lieverd. ❤️
Heb me al eerder kort gemeld hier. Toen weinig tijd/zin om mijn verhaal te doen nog. Ik ben alleenstaande mama van 38 jaar. En heb al een dochter. Twee jaar terug een miskraam gehad bij 10 weken. Deze relatie is stuk gelopen. De kinderwens bleef! Al ruim een jaar bezig om met een donor zwanger te raken. Er werd echter september 2017 vastgesteld dat ik vervroegd in de overgang zat. Ik zou alleen via eicel donatie zwanger kunnen raken. Dit lijkt mij echter niks. Doorverwezen naar het umcg voor verder onderzoek begin dit jaar. Vlak voor de afspraak bleek ik echter spontaan zwanger. Hier heb ik echter maar 2 weken van kunnen genieten. Het vruchtje bleek genesteld te zijn in de eileider. Binnen een uur lag ik op de operatie tafel. De eileider was al gescheurd. De controle had geen dag later moeten plaats vinden dan had ik het niet na kunnen vertellen. Het umcg liet weten niet verder onderzoek te willen doen. Weer een schok. Bij het plaatselijke ziekenhuis stonden ze gelukkig wel open voor een second opinion en een experiment met Pregnyl /Ovitrelle om mijn lf te verlengen. Door mijn hormonale disbalans is deze gemiddeld 6 dagen. 2 weken terug de eerste injectie gezet, volgende week een afspraak bij de kliniek voor second onion. .....en nu blijk ik toch weer zwanger! Ik kan het nog steeds niet geloven. Genieten kan ik ook nog niet. Eerst de zekerheid of het nu wel op de juiste plek zit. Volgende week donderdag krijg ik mijn eerste echo.