Uitgerekend 16/3-31/3/2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dansprinsesje, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    thanks voor de tip van de luiers! hier komen ze morgen binnen!

ik heb de voedingsbh's van noppies en voor snachts wat oudjes van mijn schoonzus zonder beugel! idd.. niks zit toch lekker! vooral snachts is wat extra steun maar ook iets voor je pads wel prettig!

ik voel me dit weekend een pinguin. vraag me af of het al aan het indalen is.. of dat dit de buik is die wat aan het zakken is/zwaarder word! hihi alles kost moeite en niks zit of ligt lekker!
    herkenbaar?

Spiegeleitje vindt dit leuk.
  2. Jummy123

Jummy123 Actief lid

12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Missie niet geslaagd, alles was te strak en te klein. Blijkbaar heb ik mega borsten. Ik kijk het wel even aan als het zo ver is. Ik heb nu van die super fijne Sloggi beha topjes, die aan alle kanten mee stretchen.
    Het begint hier ook wel echt heel zwaar te worden, pas bijna nergens meer in, zelfs XL onderbroeken bij Zeeman gekocht en een XL nachtjapon.

3. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Bij action hebben ze een soort sport topjes, naadloos, en daar pas ik in de L-XL en ik draag cupmaat 80 H-i ( bezopen groot)

4. Spiegeleitje

Spiegeleitje Actief lid

11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    @lin1989 ik herken t! Hier ook n zware buik, soms t gevoel dat de kleine man er zo uit kan scheuren.. buikband helpt ook al niet meer. Als ik loop moet ik gewoon mn handen onder mn buik houden zodat t enigszins n beetje stabiel voelt..
    Mijn vk zei dat hij nog niet was ingedaald. Lag wel mn zn hoofdje boven mn bekken, maar nog niet vast erin..

Nog even doorzetten:o:..

5. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ook aan t nachtbraken?

Spiegeleitje vindt dit leuk.
  6. Spiegeleitje

Spiegeleitje Actief lid

11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
  7. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja kan niet meer in slaap komen. Vent snurkt en mijn heupen voelen aan alsof er een olifant op zit.

Dit zijn toch wel de momenten die ik kan missen als kiespijn

8. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Het wordt hier nog gezellig ' s nachts.. lig ook al sinds 2.10 wakker. Ben intussen maar uit bed gegaan want die olifant die ervan houd op heupen te gaan zitten, zoals @Izzie7676 noemt, is ook hier langsgeweest.

Nachtmerries over concentratiekampen en vergassingen helpen ook niet bepaald dus here I am. Zucht.

9. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    He getver klote olifant! En dromen al helemaal niet tof, kan zo blijven hangen he.

Uiteindelijk ben ik pas tegen 4 uur weer in slaap gevallen, echt yuck. Nou ja vandaag geen gekke dingen op de agenda staan, en t gezellige getrappel van de dame nu maakt weer een hoop goed

10. Jummy123

Jummy123 Actief lid

12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Oei, ik prijs mezelf echt gelukkig dat ik nog zo goed slaap! Heel veel sterkte dames, hopelijk nog wat ruimte voor een middag dutje voor jullie!

11. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Oohh waardeloos zeg.. ik ben uiteindelijk van 2 tot half 6 wakker geweest.

Dat heerlijke getrappel vond ik leuk, was iig niet alleen wakker hahah.

Izzie7676 vindt dit leuk.
  12. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Haha, lekkere nachtuiltjes zijn jullie:roflmao: Ik word een keer of 5 wakker om te plassen, maar slaap gelukkig vaak binnen een kwartiertje wel weer.

Zaterdag had ik trouwens even een schrikmomentje...:eek:
    Was net uit bed en stond een eitje te bakken toen ik voelde dat mn onderbroekje nat werd. Shit.....mn vliezen zullen toch niet gebroken zijn?! Ik ben er nog steeds niet achter of het urine was of afscheiding (heb ik laatste tijd meer dan anders, met name in de ochtend), maar het bleef gelukkig rustig.
    Maar was wel even een herinnering om nu toch echt de ziekenhuistas in te gaan pakken en heb vanochtend even wat laatste dingen geregeld die je niet graag doet als je net bevallen bent: administratieve klusjes, auto naar de garage, tandartsbezoekje etc:p Ohja en mn paspoort loopt deze maand af, dus een afspraak gemaakt om m te verlengen. Bedenk net dat ik dan nieuwe pasfoto's moet maken. Fijn, tien jaar lang zo'n foto van mn gezicht dat lekker rond is en vocht vast houd:rolleyes: Naja, als dat het "probleem" is waar ik me druk om maak is het leven toch best goed en lief voor me...

SophieSoHappy vindt dit leuk.
  13. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ohja, wat zijn nou van die dingen die jullie in je ziekenhuistas doen die makkelijk te vergeten zijn? Ik heb een lijstje waar oa op staat:
    - setje makkelijke kleding en tandenborstel voor mn man
    - rietjes (zodat je evt liggend en puffend kan drinken)
    - sloffen
    - extra mutsje (eerste word vaak vies, staat niet zo fris voor de foto's)

Jullie nog dingen die niet op de standaard lijstjes staan maar wel handig zijn?

14. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @Spiegeleitje o jij ook al n zware buik etc!

Hier was t niet t indalen.. ik was vanmorgen bij de vk.. is t gedraaid. Ligt t nu dwars ik weet dat ze op dit termijn nog kunnen draaien. Maar de vorige controles lag t zo netjes. Dat ik er een hard hoofd in heb. Ff n klein baal momentje.
    Merk dat ik t weer zo spannend vind. Dit werkt niet mee!

@Mupp iets te eten en te drinken. Voor mijn man en evt mijzelf.
    Extra ondergoed en trui voor manlief.

Verder moet ik dat lijstje eens opzoeken!

15. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Ik slaap dus echt als een blok zo diep, beweeg ook amper (wat mijn heupen niet zo fijn vinden)

Uhhh je auto aftanken, met mijn zoontje begon de benzine lamp te branden. Gelukkig was het niet ver rijden.
    €2 muntje voor de rolstoel. Winegums of iets anders met wat suiker / dextro. Een pyjama waar de knopen eventueel van open kunnen voor bv (mocht je dat gaan doen)
    Ehm setje kleine kleren en een setje groot voor het geval dat. Zwangerschapsbroek of joggingsbroek voor na de bevalling. Opladers voor je telefoon. Iets van muziek?
    Pantoffels/ badjas?

16. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ben eigenlijk wel fier op men buikje :oops:

Bijgevoegde bestanden:

17. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Dat mag ook wel, mooie buik :)
    Mijn huid is wat rood, al maanden, het rekt te snel ofzo (geen striae gelukkig!) dus blote buik foto’s komen er niet...

Dansprinsesje vindt dit leuk.
  18. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    @Dansprinsesje schitterend buikje hoor! Show 'm nog maar even lekker en geniet maar van, voor je t weet ben je een mama:thumup:

Dansprinsesje vindt dit leuk.
  19. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Zal ook mijn (zware!) buik eens showen hihi. Ik vind het nu wel erg zwaar worden!
    Maar aangezien die boef zoveel in gewicht voorloopt is dat natuurlijk niet zo gek. Merken jullie ook al echt dat jullie buiken zakken?

20. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Mooie buik! Ik merk ook dat mijn buik zwaarder wordt, en massiever ofzo.. harder :p Maar heb nog niet het idee dat hij zakt :p

Deel Deze Pagina