Uitgerekend 16/3-31/3/2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dansprinsesje, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jummy123

Jummy123 Actief lid

12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Haha mijn man klaagt ook al eindeloos over mijn gesnurk, maar gelukkig is hij een hele goede slaper en wordt hij weinig wakker van me!
    De fysio heeft trouwens erg geholpen, dus hij is weer een beetje mobiel gelukkig!

2. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    34 weken! Het voelt als een mijlpaal :)
    (Ik heb geen dansje, haha)
    Ik hoop dat ze nog 4 weken blijven zitten, of zelfs 5!

Mammamuis, Tjar85, Spiegeleitje en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Jummy123

Jummy123 Actief lid

12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    @Mamavandrie34 jaaaa dat gevoel had ik ook echt bij 34 weken!! Ik zou zo blij zijn met 36 weken... nog vijf dagen te gaan (banner loopt 1 dag voor)

Tjar85 en Spiegeleitje vinden dit leuk.
  4. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik moet er persoonlijk echt niet aan denken om nog vier of vijf weken door te moeten lopen, of zeven zelfs.... echt ik kan wel huilen bij t idee alleen al.

Ik ben echt heel moe, en vind t heel lastig om
    Overal hulp bij te vragen. Maar luxe probleem hoor, weet ik ook wel. Maar af en toe lelijk klagen mag wel toch

Spiegeleitje vindt dit leuk.
  5. Spiegeleitje

Spiegeleitje Actief lid

11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Hier t zelfde! Ik vind t echt niet erg als de kleine man zich over 2 weken al zou melden!
    Maarja geduld is een schone zaak zeggen ze heo_O

6. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Ik zou het ook niet zo erg vinden als ze het over 3 weken genoeg vind geweest in mijn buik hoor...

Heb gister nacht geslapen met de slaappil die ik voorgeschreven heb gekregen. Daarmee werd ik alsnog om 0.50 uur wakker en daarna weer om 2.00. Zo ging het wel een beetje door. Maar ik ben wel echt minder vaak wakker geweest en heb voor mijn gevoel echt dieper geslapen. Gister ook geen behoefte gehad aan een dutje overdag. Afgelopen nacht, zonder pil, was het weer drama. Ik viel pas 8.30 in slaap (na er een uur uit te zijn geweest) en werd 10.30 weer wakker. Toch nog 2 uurtjes gepakt. Maar mijn god zeg.. dit gaat echt niet nog 5 weken. Ik heb van de gyn maar 5 slaappillen gekregen om te gebruiken in uiterste nood...

7. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    WAardeloos he niet slapen. De afgelopen week gaat t hier ietsje beter maar gemiddeld genomen slaap ik 6 uur per 24 uur en dan verdeeld in stukjes van anderhalf uur. En dan duren de dagen echt zo lang ( en de nachten ook)

8. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Oh vreselijk als jullie zo slecht slapen... echt niet leuk... ik klaag niet over slapen, ik vind het wel ok gaan. Vannacht niet een keer hoeven plassen, dat is ook wat ;)
    Ik vind niet dat ik het zo zwaar heb, fysiek gaat het best, ik hoor hier veel ergere klachten. Maar ik denk dat als ik twee gezonde kindjes in mijn buik had ik ook meer op mijn eigen klachten zou gaan letten, nu kan ik alleen maar denken ‘als ze maar lang genoeg erin blijven’, de rest doet er niet toe... toch wel erg anders dan mijn vorige zwangerschappen helaas...

Spiegeleitje vindt dit leuk.
  9. Spiegeleitje

Spiegeleitje Actief lid

11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Heel begrijpelijk!

10. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Alles ok met onze boy
    48 cm
    2850 g
    Al 1cm ontsluiting baarmoederhals verweekt

Citroentje93 en Spiegeleitje vinden dit leuk.
  11. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Checken ze dat standaard in België?

12. Jummy123

Jummy123 Actief lid

12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Mooi gewicht al! Is dat standaard check baarmoederhals? Kun/mag je nog gewoon afwachten tot de bevalling echt begint?

Dansprinsesje vindt dit leuk.
  13. Dansprinsesje

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Nee niet standaard
    Hij heeft het gechecked omdat ik die voorweëen gehad heb en ik wou ook weten waar ik stond haha

14. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ah, hier doen ze het eigenlijk liever niet om de boel niet te prikkelen

15. Dansprinsesje

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Hier is het ook maar de eerste keer
    Vroeger doet hij dat ook niet

16. Spiegeleitje

Spiegeleitje Actief lid

11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Soow! Was dat niet even schrikken toen je dit hoorde, of verwachtte je dit al?
    Is jullie kleine man ook al goed ingedaald dan?

17. Dansprinsesje

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Eerlijk gezegd niet echt
    Had het wel verwacht na men voorweëen.
    Hij is al goed ingedaald maar zit nog niet vast.
    Ik moet over 2 weken terug dus denk niet dat gynaecoloog verwacht dat hij al meteen zal komen.
    Ik ben zelf op 36 weken geboren dus heb geen paniek , met mij is ook alles toch vrij goed gekomen hahahaha

Citroentje93 vindt dit leuk.
  18. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heftig meiden dat jullie zo slecht slapen en er echt door heen zitten. Slaap is zo belangrijk en zonder voel je je echt ellendig.
    Ik had gister nacht even een momentje van ik geniet nog echt van de rust. Een zoontje wat goed slaapt, straks een baby die gevoed moet worden snachts :oops: en de krampjes misschien weer, luiers verschonen. Pff vond dat toen echt pittig om de 3 uur wakker worden om te voeden. Was zo blij toen hij doorsliep en ik weer in een diepe slaap kon vallen. :$

Sterkte meiden X

@Dansprinsesje wow dat is inderdaad even spannend. Tot nu geen voorweeën meer gehad?

Oja een vriendin van me kwam er mee dat ze met haar bevalling de TENS gebruikte. Blijkbaar vergoeden bijna alle zorgverzekeringen het (mits aanvullend) en de nieuwe variant hoef je maar €20 bij te betalen. Geeft tijdens een wee een klein schokje/impuls waardoor je de pijn mijder voelt. Zij zegt dat het bij haar goed heeft geholpen dus ga hem ook aanschaffen. Hoe minder pijn hoe meer energie en natuurlijk hoe beter. Vorige keer ook zonder pijn bestrijding dus wie weet nu weer..
    Vroeg me af of jullie hier ook van hebben gehoord. :)

19. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Als ik geen verplichte ruggenprik had moeten krijgen vanwege mijn overgewicht had ik de Tens ook serieus overwogen! Lijkt me heerlijk.

Vannacht eindelijk een best wel okee nacht gehad. Ogen vielen dicht vanaf 20.00 uur. 21.00 naar bed, vriend ging op bed voetbal kijken. Ik heb geslapen tot nu :) wel aantal keer wakker geweest en 1 keer naar de wc, maar viel snel weer in slaap. Echt een beetje kunnen bijtanken. Heb voor het slapengaan ook 2 paracetamolletjes ingenomen voor de pijn, dit hielp ook denk ik :) morgen om 8 uur heb ik een afspraak bij de fysio :)

Jummy123 vindt dit leuk.
  20. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Volgens mij is mijn baby aan het zakken, ik moest vannacht er drie x uit om
    Te plassen, en er kwam
    Nauwelijks wat uit terwijl ik echt moest haasten om het niet in mijn broek te doen :roflmao:

Vanavond afspraak verloskundige, ben benieuwd of ze er wat zinnigs op kan melden.

Van t weekend de laatste spulletjes halen voor de baby en voor mijzelf voor in het ziekenhuis. Een thuisbevalling is officieel van de baan aangezien er geen brancard van onze wenteltrap af kan in geval van nood, en daar wil de verloskundige zich begrijpelijkerwijs niet aan wagen. En dus ziekenhuis.

Ze opperde nog dat de eethoek tafel met een matras ook een optie was , :roflmao: , not happening hoor!

SophieSoHappy en Kenny83 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina