Ik hou het dan ook bij de naam van mn man, thx lady's Dan nog een vraag; We willen onze zoon graag (niet de echte namen maar voorbeeldnamen) Wim Thijs noemen, met als roepnaam Thijs. We vinden Wim Thijs mooier dan Thijs Wim. Is het gek om de volgorde zo te doen? Op het geboortekaartje hebben we op de voorkant "Thijs", en op de binnenkant komt dan: "Blij en dankbaar zijn we met de geboorte van onze zoon Wim THIJS 10 maart 2019 2736 gram 48 cm" Thijs is niet met hoofdletters maar groter gedrukt. Wat vinden jullie? Is dit gek of ongebruikelijk?
Ik begrijp je keuze om Thijs in een groter/ander lettertype te drukken goed, Dan is het duidelijk(er) dat dat de roepnaam is. Ik zou dat denk ik wel doen, maar of het gebruikelijk is weet ik niet zo goed. Het gaat er misschien vooral om wat jullie het mooiste/duidelijkste vinden staan op het kaartje.
Als aan de voorkant enkel Thijs staat, zou ik het aan de binnenkant niet groter drukken denk ik. Lekker, iedereen met een andere mening @Jummy123 37 weken gewoon! Yoehoe!
We zijn eruit. De houden het op Wim Thijs, en doen beide namen even groot. Op de voorkant staat Thijs, dat moet duidelijk genoeg zijn.
@Jummy123 wow wat een mooi buikje heb je! En prachtig de foto. Je zou niet denken dat het eigenlijk nog winter is. Hier mijn nummer op de geboorte kaart anders gaan mijn man toch steeds aan me vragen wanneer kunnen ze mijn telefoon staat toch altijd op stil. Geboorte kaart zien we na de geboorte is zo inelkaar gezet door mijn handige stiefvader. @Mupp lijkt me logisch toch.. al zul je altijd wel die ene hebben die het neit snapt. Ik zou de naam door de roepnaam een lettertype groter maken of Bols. weer niet de link leggen misschien zelfs denken dat het een opmaak fout is. Maar zo is het duidelijk. @Dansprinsesje oh leuk zo een gipsbuik, twijfel nog heel erg. Wat doen jullie achteraf met de gipsbuik. Ik zie die van mij ergens stoffig in een hoek belanden of achter de bank
Holy shit... ik heb een Willem tussen mn billen.. Hij is irritant als ik naar de wc ben geweest haha! Eerste keer in mn leven dat er een Willem op bezoek komt.. Ik wil dat Willem weggaat, maar ben bang dat als t straks showtime is en ik er volle druk op moet zetten dat Willem knapt of dat zn hele familie erbij komt.. Oké ik ga slapen.. (althans proberen).
@Spiegeleitje onee! Hihihi succes met Willem @Mupp het lijkt mij redelijk duidelijk hoor. Al zul je miss later met kdv of onderwijs wel eens na inschrijving wat verwarring hebben. Ik werk op n kdv en krijg alle namen van een kindje door in volgorde zoals het aangegeven is. Maar goed dat heb je zo uitgelegd. Bedoel we gaan ook de mist in met namen die je anders zegt dan hoe het er staat. Hihi Zo.. zal wel n hormonen ding zijn. Maar ik moest even afkoelen op de bank
Hier een nieuw level van slecht slapen. Elk kwartier wakker en enorme onrust. En labiel zeg , janken om nielson op de radio
Hoe heb je Lodewijck zo ver gekregen dat hij zn koffer moest pakken en moest verdwijnen? Echt alleen Sperti over hem heen gooien en meneer verdwijnt dan?.. Slapen is hier ook wel n dingetje geworden. Als ik me omdraai in bed, moet ik mn buik ondersteunen.. Anders heb ik t gevoel dat ik wel ben omgedraaid maar mn baby nog aan de andere kant ligt ..
Zo, nachtbrakers zijn jullie Ik slaap ook niet geweldig en ben vaak wakker (vaak zwetend ook, het is gewoon te warm voor februari ) maar ik heb geen behoefte om op te staan, ik wil blijven liggen en wil verder slapen want ik ben moe! Overdag valt het dan weer mee. Elke ochtend denk ik, zo, even kijken of er iemand bevallen is
Hier is het Onding ontzettend hardnekkig, ik verlies de strijd gevoelsmatig. Het lijkt zelfs met Sperti meerdere malen per dag smeren niet beter te worden. Het gekke vind ik ook dat er echt helemaal niets mis is met mijn stoelgang (integendeel zelfs), maar koffers pakken Ho Maar! Misschien na de bevalling meer geluk?! Duim duim
Hoe is het met je Liefschaapje? Ben je alweer thuis inmiddels? Als alles volgens planning verloopt heb ik deze week sowieso baby nieuws!
*Ik breek hier even in.* Curanol zalf i.c.m. curanol tabletjes helpen goed tegen aambeien. Kun je ook gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap. *En weg ben ik weer*.