Hoi lieverds Ik ben hier eindelijk geraakt hihi Deze nacht is Louie geboren 3,586 gram 52,5 cm Alles is heel vlot gegaan en spontaan trouwens Ik had al sinds donderdag last van voorweeen die niet echt doorzetten En gisteren dus ook voorweeen die echte weeen bleken S’avonds toch binnen gegaan en bleek dat ik al 7 cm had De 8 cm kwam vlot maar dan liep het wat trager en omdat ik al 2 nachten niet geslapen had heb ik toch voor epidurale gekozen en absoluut geen spijt van Een dik uur persen Uiteindelijk met de zuiger ter wereld gekomen omdat hij het benauwd begon te krijgen en mama werd moe. En daar was hij dan Mama serieus wat hechtingen dus ff niet zitten hier haha
@Dansprinsesje Jeeeeejjjj eindelijk is jullie mannetje er! Gefeliciteerd met jullie zoontje. Nou herstellen en voornamelijk lekker genieten. Hoe is t met zn hoofdje? Je zei dat die aan de grote kant was gemeten met de echo's toch?.. Niks van te zien op de foto
Ahhh @Dansprinsesje gefeliciteerd wat een knappert en leuke naam heel speels moet gelijk aan een muzikant denken zo een jongen die heel muzikaal is, sociaal en vol levensenergie Ben je al thuis? Als je een kleine ronde Voedingskussens kan scoren daar op gaan zitten. Het beste is op een stoel en dan een kleine Voedingskussens onder je bips. En met de douch plassen. Alleen hechtingen door een knip of gescheurd? Uiteindelijk voelde je dag je eerder zou bevallen toch? En voor 38 weken is hij helemaal mooi op maar toch, als hij nog 2 weken was blijven zitten in je buik had je denk ik een flinke baby!
@Dansprinsesje gefeliciteerd met je zoontje! Flinke jongen hoor, ik snap helemaal dat het voor hem, en voor jou , tijd was om eruit te komen!
Gefeliciteerd met je knappe zoontje Louie ♡♡ Geniet er van! Hier iets te vroeg naar bed gegaan waardoor ik nu al uitgeslapen ben blijkbaar...Ik vraag me af wanneer we verrast gaan worden door onze babiesss
Gefeliciteerd @Dansprinsesje ! Wat een leuke naam en een mooie baby <3 (Hier was het advies na een flinke scheur -deels door de vacuumpomp- juist om op iets hards te zitten, zoals een stoel, dat help de hematoom slinken. Lekker verwarrend, iedereen die wat amders zegt!)
Ja.. al ben ik vannacht maar 2 uur echt wakker geweest.. ik denk dat ik 4 uur heb geslapen en dat is echt een goede nacht tegenwoordig hahah. Ben echt blij Hoe was jouw nacht?
Ruk. 21.00 tot 23.30’geslapen, toen wakker tot 04.00 en om 6.00 weer wakker door een klap onweer en een hoofd in Mn blaas. Begint me echt enorm op te breken, en heb een humeur om op te schieten
Heftig al die gebroken nachten. Kunnen jullie overdag wel wat bijslapen? Ik kom heel moeilijk in slaap. Maar het lukt me wel om nog twee uurtjes uit te slapen als mijn vrouw naar haar werk is. En eind van de middag vaak ook nog een uurtje. Dus zo kom ik bij elkaar wel aan de 8uur slaap gelukkig. Straks weer naar de verkosverlosk, 38,5 week nu! Begint echt wel heel spannend te worden. Terwijl ik nog steeds niet het idee heb dat ze elk moment zal komen. Verwacht haar pas naar de uitgerekende datum. Even iets anders, zouden jullie onderstaande petitie willen tekenen? Is erg belangrijk voor mij voor als we in de toekomst een twee kindje zouden willen. Het kost ons nu al heel veel geld om zwanger te worden. En door een beleidswijziging gaat het ons straks meer dan 800€ per poging extra kosten. Dit is niet op te brengen. En pure discriminatie. Want hetero vrouwen waarbij de man onvruchtbaar is krijgen het nog wel vergoed. Alvast bedankt! https://petities.nl/petitions/vergoeding-vruchtbaarheidsbehandeling-voor-elke-vrouw?locale=nl