Uitgerekend 16/3-31/3/2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dansprinsesje, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Hier ook enorm hormonaal , en de man helpt gelukkig waar hij kan. Ook met de schoenen idd want ik krijg Mn veters echt niet meer gelust.

Vandaag nog een rondje Ikea gedaan, niet tt doen en sinds 16.00 al harde buiken die ook wel wat zeuren. Met een beetje mazzel zet t door.

2. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @Izzie7676 naar de ikea, je bent gek :roflmao: ik ben 3-4 weken geleden geweest en heb gezworen dat ik noooooooit meer zou gaan :roflmao:
    En spannend zeg, die harde buiken/weeen!

Spiegeleitje vindt dit leuk.
  3. Suzanne01

Suzanne01 Bekend lid

7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Vooral nu humeurig en snel geirriteerd. Ik doe alles zelf nog maar lukt ook prima. Hormonen heb ik zo beetje halverwege erg last van gehad maar is nu wel weggetrokken gelukkig.

Oh mn veters raken op de gekste openbare plekken los.. en dan sta ik ergens met 1 voet omhoog en mn man strikt dan mn veters. Je moet die mensen zien kijken:roflmao: gelukkig schaamt mn man zich niet en doet netjes mn veters strikken in t openbaar(anders krijgt ie schoen naar zn hoofd:D)

Mammamuis vindt dit leuk.
  4. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Tja, hier nog zo'n gek @Izzie7676 Ik ben van het weekeind ook naar de Ikea geweest, aan het einde was ik echt gesloopt! Tussendoor hebben wel nog even in het restaurant gezeten voor een pauze. Later zijn we bijna bij de uitgang, bedenkt mn schoonvader plots dat hij zijn ikea familie pasje per omgeluk op het etensbladje heeft laten liggen, hij wilde terug gaan naar de 1e verdieping om te zoeken:confused: Dat trok ik dus echt niet meer, ik heb een medewerker aangeklampt en die heeft geregeld dat ze m zijn wezen brengen terwijl wij in de rij stonden voor t afrekenen, echt top!

Mijn man is een beetje wisselend in wat hij doet. Dingen zoals huishouden, koken en de meeste boodschappen doe ik. Hij doet klussen zoals het oversluiten van de hypotheek, vriezer kopen, babykamerspul boren etc. Hij maakt heel lange dagen en ik ben fysiek nog behoorlijk fit, dus die verdeling is prima. Gister is er wel een hulp geweest die het hele huis even onderhanden genomen heeft trouwens, dat is wel fijn nu alles wat minder soepel gaat;)
    Het is een beetje net zoals jij beschrijft @Spiegeleitje. Soms zou ik wel willen dat hij wat meer uit zichzelf zou doen ipv dat ik erom moet vragen maarja... Dat heeft hij trouwens andersom ook bij mij, maar dan met regeldingen. Ik stel dat nog wel eens uit, en soms vergeet ik het zelfs. Hij kan zich daar weer enorm aan ergeren. Zo houden we de boel mooi in evenwicht haha:roflmao:

Mammamuis en Spiegeleitje vinden dit leuk.
  5. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ohja, @Izzie7676 ben benieuwd hoe het afloopt met die harde, rommelende buik van je! Mocht het echt doorzetten, heel veel succes, you can do it!!!:thumup:

6. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Denk dat t gewoon voorweeen zijn hoor, door het geslenter door Ikea ( hel winkel)

We gaan t meemaken :)

7. Suzanne01

Suzanne01 Bekend lid

7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Ben benieuwd! Doe maar eventjes joh:D Ik wil meer babynieuws!! Aangezien hier al helemaal niets gebeurd:$

8. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Moeilijk om op de foto te zetten, maar hier twee konten die uitsteken en vierkante buik
    (Zelfde jurk als gisteren )

Bijgevoegde bestanden:

Dansprinsesje, Mammamuis, Kenny83 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Dat is duidelijk verschil met de foto van gisteren! Grappig om te zien!

10. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @Mamavandrie34 grappig die 2 kontjes die uitsteken. zal ook niet altijd even prettig voelen gok ik!
    lijkt me wel lastig dat je zoontje van 9.5 het zo spannend vind en er veel vragen over stelt. jij kunt immers ook niet alles beantwoorden!

@Izzie7676 stiekem wil ik eigenlijk ook nog even naar de Ikea eerdaags. alleen weet ik nog niet zo goed wanneer ik dat ga doen! heb alleen een opstapkrukje nodig en zag eigenlijk dat de hema ze ook verkoopt. dus misschien doe ik dat wel. hihi
    wel vervelend dat je er harde buiken aan over hebt gehouden

Hier is onze dochter 2 en 3 maanden op het moment. en die heeft geen idee wat er gaat gebeuren. als we vragen wat er in mijn buik zit zegt ze wel een baby en de baby krijgt ook kusjes maar volgens haar heet de baby Noor net als de dochter van vrienden van ons. Noor komt ook bij ons in de wieg en alle knuffeltjes en kleertjes die ze voorbij ziet komen zijn ook voor "baby Noor" Ook op het kdv heten alle baby's Noor dus 1 pot nat voor haar!
    ze is momenteel wel erg aanhankelijk, snachts onwijs aan het spoken, komt moeizaam in slaap en is vroeg wakker. en ondertussen hoor ik elke dag meer woorden en zie ik meer dingen en dan nog gezellig driftbuien!. dus is zich onwijs aan het ontwikkelen. wij zijn hier thuis heel benieuwd hoe ze het gaat vinden en doen!

@Zonnetje13 ook wij hebben een cosleeper! zo'n zin in weer! net als de borstvoeding.

vandaag de kolf helemaal uitgezocht. is het al verstandig deze uit te koken en schoon te maken? ik weet het even niet meer.

11. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    @lin1989 Als ik je een tip mag geven, ga niet op zondagmiddag:rolleyes:

Over mannen gesproken... Ik heb vanmiddag een beetje woorden gehad met de mijne. Iets met langs elkaar heen praten en heel moe zijn... Geen echte ruzie ofzo, maar wel met stiltes, geen oogcontact en een man die zonder een zoen te geven naar bed vertrok. Ik kan daar heel verdrietig van worden en wakker van liggen (en hij gewoon slapen natuurlijk, grrrr) en merk dat het met de hormonen net even wat harder aan komt. Relativeren gaat even niet zo makkelijk, echt rot! Kennen jullie dat?

12. Spiegeleitje

Spiegeleitje Actief lid

11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Ik herken dat zeker!
    Gelukkig hebben mijn vriend en ik zelden ruzie of een woordenwisseling ..*afkloppen*!
    En mochten we die eens gehad hebben dan laten we elkaar even metrust en is t eigenlijk ook weer heel snel weer goed gelukkig.
    Mannen snappen vrouwen vaak niet zo goed en andersom natuurlijk ook niet. Mars/Venus dingetje ofzo haha..

cherrytomaatjes vindt dit leuk.
  13. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Ja herkenbaar..wij waren ook allebei moe vandaag, en ik extra moe en prikkelbaar. Geen ruzie gehad maar wel constant discussies. Zo vervelend en vermoeiend (en dan gaat hij het allemaal op mijn hormonen afsvhuivaf, grr!). Laatst gebeurde dat s avonds een keer en was ík degene die zonder kus naar bed ging. Ik kon wel huilen toen ik in bed lag. Vanavond wel rustig gehad gelukkig. Én afgesloten met een kus ;)

cherrytomaatjes, Spiegeleitje en Loolaa4 vinden dit leuk.
  14. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Omfg wat een fijne nacht is dit geweest:) viel voor half 1 in slaap en ben maar 1 keer naar de wc geweest, wel nog 4 keer wakker om te draaien maar denk dat ik bijna 6 uur heb geslapen! Voel me echt een nieuw mens:D

Iemand nog weeën- of babynieuws? :p

cherrytomaatjes, Mammamuis en Spiegeleitje vinden dit leuk.
  15. Tjar85

Tjar85 Bekend lid

9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    Wat heerlijk kan slapen zijn hé! Ik slaap vaak van 09.00 tot 10.30 nog even. Dit is ook zo'n verademing, precies nog even genoeg om redelijk uitgerust de dag door te komen.

Hier nog niks was op een bevalling wijst. Mevrouw vind het wel heel prettig om nog lekker heen en weer te draaien in mijn bekken, terwijl ze al diep ingedaald is. Dit soort voor flinke steken/krampen. Maar herken hier niet de golven van bovenaf in zoals weeën omschreven worden.

Ik stel me nog steeds in op nog zo'n 2 a 3 weken geduld....

Hopelijk heeft iemand anders vannacht wel 1 of 2 kinderen op de wereld gezet!

16. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Feest! 6 uur!

Ik heb 2 x 2 kunnen pakken , inclusief zeshonderd x draaien en plassen en een midnight snack.

Buik is hier weer rustig nu, vannacht nog wel wat krampen gehad maar mag geen naam
    Hebben. Vanavond controle verloskundige, en overdag even wat opruimen nog

@Tjar85 dat draaien herken ik wel, akelig gevoel soms, en instant t gevoel dat ik heel nodig moet plassen. Ze draait hier meestal een kwartslag en dan weer terug, helemaal rond doet ze niet

17. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Ooh @Izzie7676 ik gun jou ook zo een fijne nacht voor de bevalling.. ff kunnen bijtanken. Ik heb gisteravond preventief paracetamol ingenomen in de hoop dat de rugpijn langer weg zou blijven.. ik denk dat dit geholpen heeft, ook iets voor jou?

@Tjar85 wel fijn dat ze al diep is ingedaald, hier nog helemaal niet namelijk... dat extra slaapje later in de ochtend doe ik tegenwoordig ook.. dat maakt van 2 uur slaap toch nog 3.5 uur slaap en net genoeg om de dag door te komen :p

Straks om 10.10 mag ik weer naar de gyn. Zal niks bijzonders zijn denk ik.

18. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Doordat jij schrijft "snack" krijg ik spontaan zin in kroket :roflmao:

19. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Oe ja een kwekkeboom!!

Zonnetje13 vindt dit leuk.
  20. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Vanochtend controle gegad in het ziekenhuis, alles was goed!
    Waarschijnlijk word ik ergens begin volgende week ingeleid, dan ben ik bijna 38 weken en is het mooi geweest. Spannend!

Deel Deze Pagina