Wij mogen strakjes normaal naar huis In België moeten we altijd 3 a 4 dagen in zuilengalerij blijven Hij ligt nu nog even onder de lamp want zag wat geel Louie-spam
Ohh lekker dat jullie beter hebben geslapen! Doet wonderen he, Pff hier ook het draaien echt een missie en ik word niet wakker van een volle blaas dus om 7:15 als de wekker gaat is het exht rennen naar de wc en doet ook pijn ( Iet blaasontsteking pijn) maar gewoon volle blaas pijn. Pff Vandaag mega veel energie, voel me ook heel hyper. Administratie op orde en nu lekker naar de kapper want dacht dat zit er daarna even niet meer in. @Mamavandrie34 ohh spannend lijkt me zo een gek idee dat je weet wnaneer je bevalt. Maar wel fijner denk ik zo dan met weeen 45min. Rijden. En inderdaad wat hebbe de tweelingen het lang volgehouden in je buik lekker hoor. Hier ook geen tekenen dat meneertje komt Maarja wie weet verast hij me
@Dansprinsesje aww hij is zo lief! Lekker dat jullie naar huis mogen. Hoe lang heb je dan nog recht op kraamzorg? Is even onder de lamp voldoende of moet het thuis goed in de gaten worden gehouden.
Ach die lanp, heel futuristisch zo. Slaapt hij daaronder? Vind je het fijn dat je bijna naar hiis mag?
Ja heel gek idee, als ik maar niet daarvoor beval! Ik wil gewoon heel graag met mijn koffertje de trein nemen om naar het ziekenhuis te gaan om te bevallen
Ik net bij de gyn geweest, aangegeven dat het slapen over het algemeen shit gaat. Ben in 6 dagen tijd flink aangekomen(puur vocht) dus ik zit nog maar 3 kg van het maximumgewicht af voor ik naar een universitair zkh moet om te bevallen. Aangegeven dat ik daar echt tegenop zie en dat ik het echt zwaar vind nu. Komende week nieuwe afspraak en gaat hij aan de baarmoedermond voelen. Dan wordt besloten of ik dan een ballon ga krijgen of dat ik ingeleid ga worden. Als ik voor die tijd niet al bevallen ben. Nu kan ik eindelijk ergens naar toe leven. Ben echt heel blij. Volgende week sowieso ons meisje in mijn armen vriend en ik houden het wel nog onder ons voor het verrassingseffect
Wij hebben niet voor kraamzorg gekozen maar het budget gebruikt voor een doula. Was een echte meerwaarde. Er komt wel regelmatig een vroedvrouw over de vloer. Over een uurtje komen ze bloedprikken en een uurtje later weten we het resultaat en dan hopelijk meer duidelijkheid Ja we zijn super blij dat we naar huis mogen Verder loopt de borstvoeding super goed! Louie is 78 gram bijgekomen . Mama is blij
Controle gehad, alles goed , volgende week strippen als ze dr nog niet is. En over tijd laat ze me niet gaan
@Mamavandrie34 haha met de trein naar het ziekenhuis om even te gaan bevallen! geweldig dat je daar over na denkt! ga je ook met de trein terug? hihi @Ikea ik heb het anders aangepakt meiden.. ik heb mijn boodschappenlijstje gewoon aan een vriendin gegeven die naar de Ikea ging! hihi! (t was ook maar 1 dingetje) gek idee izzie en sophie dat jullie kindjes volgende week waarschijnlijk al gaan komen! fijn dat jullie zo goed in de gaten gehouden worden! ooo mijn darmen vandaag!! au en behoorlijk winderig!! zucht!!
Hier ook net bij de vk geweest. Kleine man ligt helemaal vast en in de goede houding! (Geen sterrekijkertje). Volgende week vrijdag nog een controle en als ik wil dan mag ze kijken of er al eventueel gestript kan worden! (Gek idee zo in een keer hihi). Ook heb ik volgende week woensdag een afspraak voor n voetreflexmassage. (Als we die halen natuurlijk). Heb sinds gisteren veel harde buiken.. Vk zei net ook dat als deze harde buiken elke 3-5min zo aan blijven houden ik moet bellen, ook al doet t geen pijn, t is meer vervelend. En de ene vrouw ervaart t weer anders dan de andere.. Whaaaa ik vind deze shit nu wel heel spannend worden.. in de positieve zin natuurlijk !
Ik heb vandaag wat menstruatiepijn gevoeld...althans dat dacht ik (of misschien wil ik t wel heel graag voelen haha) Uiteindelijk op wc bleek ik diarree te hebben sorry to much info. De kleine was vandaag wel heeeeel erg actief heel anders dan normaal. Hele dag door voelde ik hem trappen. Wel heerlijk gevoel ♡ Helaas heb ik wanneer ik wil slapen last van jeuk overal op mijn lichaam vooral mijn buik...echt niet normaal !!!!Tot bloeden aan toe omdat t gewoon niet te houden is. ( ik smeer me echt goed in maar helpt echt voor geen meter )
Ik heb vandaag de laatste controle bij de vlos gehad. Babymuis ligt nog altijd in stuit dus volgende week gaan we in het ziekenhuis de gentle sectio plannen. Over twee weken is de baby er dus. @Izzie7676 Wat apart dat je niet over mag lopen ivm je leeftijd. Ik ben ook 42 inmiddels en bij mij is er nooit met een woord over gerept.
Ik gok dat he, dat t mijn leeftijd is. Het maakt mij ook niet uit, ik moet er niet aan denken om over tijd te gaan, vind dat een heel eng idee , dat t dan alsnog mis gaat ofzo. Ben erg blij dat ze dit juist zei. En t wordt voor allemaal echt wel heel spannend ineens! @Liefschaapje hoe gaat t met je, en met jullie? Denk veel aan jullie en je mooie zoontje
Met de trein heen is vrijwel zeker (als ik ingeleid word, niet met weeen natuurlijk), maar terug is ook mogelijk hoor, ligt aan hoeveel spullen we tegen die tijd terug moeten nemen (omdat we in het ronald mac donald huis zullen verblijven). Trein is gewoon korter en relaxter, de verbinding is 20 minuutjes, we lopen hier in 10 minuten naar het station en in Leiden is dat 5 minuten. Rijden is 45 minuten, en daarna nog parkeren is een reuze garage en lopen naar het ziekenhuis (is ook 5 minuten), de ene keer dat we dat gedaan hebben waren we zeker 20 minuten bezig met het vinden van een plek, dan de uitgang, lift, lopen... het is echt een reuze ziekenhuis met reuze parkeergarage Als je aan het bevallen bent mag je bij de eerste hulp je auto dumpen, dat scheelt natuurlijk.