Haha hier was ie ook ver te zoeken Ik heb steeds enorme spierkramp in mijn heupen, iemand daar tips voor Behalve bevallen?
En goedemorgen! Wakker gemaakt om 5:45 uur door gillende kleuter, altijd fijn :-/ toch iets beter geslapen dan de nacht ervoor. Helaas geen tips voor alle pijntjes...
Hij was vannacht bij bij ben ik bang Ik heb vanacht ineens geslapen als een blok (oprechte excuses voor de slapeloze hier). Is er trouwens iemand die iets van een slijptol verloren heeft...? Ik heb, op dansprinsesje na, er volgens mij niemand over gehoord of wel? Ben benieuwd of dat nog gaat komen bij enkele van ons
Heb ook echt medelijden met de meiden die zo slecht slapen. slaap is toch wel iets wat je de laatste weken hard nodig hebt! @Mupp slijptol!! waarschijnlijk heb ik die wel nodig om hem los te krijgen hahahaha
Ik moest echt drie keer lezen, ik snapte niet wat je bedoelde Er is twee keer gevoeld naar ontsluiting, twee keer heel wat slijm verloren erna, maar verder niks. Het wordt gewoon weer aangemaakt he
Hier ineens ook best oké geslapen. Maar dat kwam misschien omdat we pas om 01.00 in bed lagen. Daarvoor ook de Michael Jackson docu zitten kijken. Normaal liggen we altijd wel rond 22.30 in bed omdat mijn partner er vroeg uit moet. Viel nu als een blok in slaap en maar twee keer wakker om te plassen. Toen ook geen behoefte aan nachtelijke snacks of dorst ofzo. En viel meteen na het plassen weer in slaap. Om 08.30 pas wakker. Dus toch ruim 7 geslapen denk ik. Was voor mijn zwangerschap heel normaal, maar voelt nu echt als luxe. Wel nu weer moet dus ga nog even een ochtend dutje doen. Hier ook nog niks van een slijmprop verloren. Al las ik ook dat je die heel snel mist. Dus ben benieuwd of hij nog gaat komen. Hier al weer een paar dagen zonder lekkende borsten. Geen idee waarom de ene nacht wel en de andere niet.
Meiden....Mijn voeten zijn enorm opgezwollen. Maar dan ook enorm, kan dit geen kwaad? Zoveeeeel vocht in mijn voeten ik schrik iedere x als ik naar beneden kijk.
Ik zou even gaan liggen met je voeten boven je hart, zodat het bloed makkelijker terugstroomt, kijkdn of dat helpt. En als het plots is gekomen zou ik de vk(of gyn) bellen! Ik heb het twee weken terug gehad, alleen niet zo dik als jij gok ik, wel plots dikke tenen en vingers, en na 1 of 2 uur liggen was het weg. Anders had ik wel gebeld, ik vond het maar eng
Ja ik heb het nu 3 dagen en mijn ma en tante zeiden ja is normaal heb ik ook gehad etc etc...Alleen t ziet er gewoon niet normaal uit hahaha ik pas letterlijk geen 1 schoen meer
Even bellen voor de zekerheid. Vocht is normaal maar kan ook een teken zijn van beginnende zwangerschaps vergiftiging
Nee ze kijken of er eiwitten in zitten, dat Jin combinatie met ineens veel vocht en een hoge bloeddruk kan betekenen dat je zwangerschaps vergiftiging hebt , maar laat de verloskundige dat maar beoordelen, beter te vaak bellen als niet