UITGEREKEND 14 mrt t/m 31 mrt 2019❤️ 14 maart ❤️Boogschutter88, 30 jaar, tweede kindje 15 maart ❤️Tjar85, 33 jaar , eerste kindje 16 maart ❤️Dansprinsesje, 30 jaar, eerste kindje ❤Mupp, 30 jaar, eerste kindje 17 maart ❤️Kimm24 , 31 jaar , tweede kindje 18 maart ❤️❤️Jummy123, 35 jaar, eerste kindjes ❤️Sophiesohappy, 25 jaar, 1e kindje 19 maart 20 maart ❤️Spiegeleitje, 29 jaar, eerste kindje ❤️Momim, 30 jaar, eerste kindje 21 maart ❤️ Suir, 38 jaar, 2e kindje 22 maart ❤️Liefschaapje, 30 jaar, 3de kindje (1ste samen) ❤️Sythara, 29 jaar, 3de kindje ❤️Kiimberlyy, 26 jaar, 1e kindje ❤️ Izzy, 42 jaar , 5e kindje , 1 samen met huidige man ❤meisjemeis, 23 jaar, 3e kindje 24 maart ❤️kimmy133, 31 jaar, 2e kindje ❤️Mwonder, 26 jaar, 2e kindje ❤️Kenny83, 35 jaar, 1e kindje 25 maart ❤️30Anouk, 32 jaar, 2de kindje 26 maart ❤️Mari3ke, 32 jaar, 2de kindje ❤️Mammamuis, 41 jaar, 2de kindje 27 maart ❤️❤️ mamavandrie34, 36 jaar, 4de en 5de kindje ❤ Zonnetje13, 32jaar, 2e kindje 28 maart ❤ lin1989, 29jaar, 2de kindje 29 maart ❤Citroentje93, 25jaar, 1e kindje ⭐️Pinkie88 ⭐️MiracleBaby -------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (4) | verrassing (1) | nog onbekend(2) -------------------------------------------------- Afspraken: Baby’s geboren: 03/03/2019 Dansprinsesje , jongen , Louie
Ik dacht ik sleep even de lijst mee, die liep al weer 4 pagina’s achter Hebben de dames iets beter geslapen?
Hij loopt 1 dagje voor. Morgen inderdaad uitgerekend. Was toen vooruit gezet met echo dus had eigenlijk naar het andere groepje gemoeten. Vandaar dat ik mezelf nooit op de lijst had gezet. Dacht echt dat ik eerder zou bevallen dus ben wel een beetje teleurgesteld hihi. Morgen naar de vk, dan ga ik vragen of ze me kan strippen al. Jij had vast ook gedacht dat je rond de 37 zou bevallen niet? Deze houd het mooi vol in ieder geval
Ja deze vind t prima bij mama, mijn andere vier waren er al lang en breed. Maar het is wat het is. Wel sinds eergisteren een enorme toename van bekkenpijn, lopen kan bijna niet meer. Nog eventjes houd ik mezelf maar voor
Even een vraagje... kijken ze bij jullie standaard of je al een beetje ontsluiting hebt, kijken ze helemaal niet of vragen jullie of ze even willen kijken? Geen idee hoe dat werkt
Heel veel succes, sterkte maar toch ook plezier komende dagen. Hopelijk doen beiden baby's het heel goed en mogen ze snel mee naar huis! Ik denk aan jullie!
Ik heb tot aan 34 weken elke twee weken een cervix meting gehad via echo. En daarna niets meer. Doen ze ook niet tenzij je echt wee achtige klachten hebt. Of gestript wordt. Dan checken ze uiteraard wel, maar niet standaard hoor
Grappig inderdaad! Hopelijk werkt onze instelling en krijgen, voor zo ver mogelijk, een hele fijne bevalling. Met dank aan al het voorwerk dat we nu voelen!
Bij mij hebben ze de hele zwangerschap nog niets inwendigs gedaan. Nu vrijdag heb ik weer controle bij de vk en gaat ze voor de eerste keer voelen of ze kan strippen, dus best wel n spannend idee vind ik..
Bij mij is alleen met 7 en 8 weken een inwendige echo gemaakt. Daarna ook niks inwendigs meer. De eerste afspraak na de 40 weken grens gaat de verloskundige kijken of ze kan strippen. Ben dan al bijna 41 weken.
Nee hier ook niet hoor tenzij je er om vraagt, maar dat doe ik niet. Wel of geen ontsluiting zegt namelijk helemaal niks over hoe lang het nog gaat duren dus om teleurstelling te voorkomen kijkt ze niet standaard. Maar.. als ze me morgen wel wilt en kan strippen, dan hoor ik wel graag wat de stand van zaken zijn