@Suzanne01 gewoon jezelf op de lijst zetten, hier ook continue naar voren gezet. Maar had geen zin om naar een andere groep te gaan Haha Hier ook niks inwendigs mocht ik met 41 weken nog niet zijn bevallen dan gaat ze me strippen, ik weet alleen neit of ze dat thuis doen of gewoon bij de VK praktijk. Heb het liever thuis. Want met mijn zoontje ging ik elke keer over me nek als ze inwendigs deden. Gewoon hopen dat meneertje er al is. Pff nog een paar dagen tot de houdbaarheidsdatum
Bedankt voor de reacties dames! Ik mag morgen naar de vk, ben dan 39.3 dagen (banner loopt iets achter). Om me heen roept iedereen dat ze vast gaan kijken of ik ontsluiting heb en dus gestript kan worden. Maar ik ben het zwanger zijn nog helemaal niet zat, dus van mij hoeft er nog niet gestript te worden. Maarrrrr ik ben wel benieuwd of ik al ontsluiting heb Nouja, ik hoor ik morgen allemaal wel. @Mamavandrie34 Ik moet veel aan jullie denken, hoop zo dat alles voorspoedig zal (of is ge) gaan!
Bij mij doet de vk ook nooit iets inwendigs, hoeft van mij ook nog niet. Ze zei vorige keer wel dat het haar niets zou verbazen als ik de 41 weken haal maar wat mij betreft mag m’n kleintje nu wel komen!
Strippen doen ze alleen als jij dat wilt he Bij de praktijk waar ik bij zat doen ze dat overigens pas vanaf 40 weken, dan schijnt het meer succesvol te zijn. Ik moest vandaag weer naar de gyn. Ben weer afgevallen en mijn bloeddruk is gestegen dus dat is een goed teken, meestal gaat vlak voor de bevalling de bloeddruk omhoog. Bij mij heeft hij vandaag wel gevoeld voor t eerst om te kijken of ze dan een ballon gingen plaatsen of meteen inleiden.. mannen zijn behoorlijk lomp ben ik weer achter want wat deed t zeer. Heb iig nog geen ontsluiting maar mag wel morgen komen voor een ballon! En woensdag inleiden!
@SophieSoHappy oowja dat wilde ik eigenlijk nog vragen, of je onder die drie kilo was gebleven en in een normaal ziekenhuis mocht bevallen... Maar das dus gelukt, wat goed! Gaat t voor jou dus nu ook echt beginnen, wat spannend! Heel veel succes met de ballon morgen
@SophieSoHappy wow zo spanned! @Mupp gewoon overleggen. Volgens mij voor de 40 weken zouden ze je niet hoeven te strippen, tenzij ze je VK denkt dat het kindje aan de grote kant is of dat ze denken het lijkt me verstandig als je “nu” bevalt en niet overtijd gaat. Ze doen niks zonder met jou eerst te overleggen.
Ze zouden dan denk ik niet strippen maar meteen inleiden in het geval die jij noemt strippen geeft namelijk geen garantie dat de bevalling dan ook daadwerkelijk op gang komt.
Vandaag kwamen we om 11 uur in het ziekenhuis aan. Een uur later, na de ctg, wilde de vk een ballon inbrengen maar ik had al 2 cm ontsluiting dus ze zou eerst overleggen met gynaecoloog en NICU, of er al plek was. Om 14:30 kwamen ze vertellen dat er plek en dat ze de vliezen gingen breken. Ik was helemaal overdonderd, dus toen hebben we een uurtje gevraagd om aan het idee te wennen. Om 15:50 uur zijn de vliezen gebroken door de gynaecoloog. Vrijwel gelijk kreeg ik weeen. Om 16:45 uur is ons eerste dochtertje, Mila, de wereld in gelanceerd, tot grote verbazing van de gynaecoloog die net 2 minuten de kamer binnen was. (die blik van haar was heel mooi ) Ze werd vrijwel direct weg genomen door de kinderarts, die de geboorte net gemist had en aan kwam rennen met zijn team. Zusje Lea kwam om 17:09 uur, die floepte er wat minder snel uit dan haar zus . Ik heb haar zelf kunnen aanpakken en de navelstreng doorgeknipt. Mila werd weggereden naar de NICU en mijn vriend ging mee. Ongeveer een half uur later was er nog geen placenta, dus moest ik vooralsnog naar de OK... vriend werd teruggeroepen en is al die tijd met Lea gebleven op de verloskamer. En rond 19:15 was ik weer terug. We zijn nog op bezoek geweest bij Mila, die doet het op de NICU heel goed. Lea heeft al aan de borst gedronken, kolven bracht nog niks op maar dat komt wel goed hoop ik. Nu proberen te slapen, helemaal high van de hormonen hier!
Gefeliciteerd @Mamavandrie34 ! Dat is toch erg snel gegaan zeg! En wat een prachtige namen! Rust goed uit en ik hoop dat alles met je kleine meisjes helemaal goed komt
Wauw gefeliciteerd met jullie dochters! Mooie namen! En wat een turbo bevalling!! Fijn dat Lea al aan de borst heeft gedronken en dat het met Mila ook goed gaat. Hopelijk krijgen jullie snel meer te horen over de gezondheid van Mila. Xxx
@Mamavandrie34 wauw wat is het onwijs vlot gegaan! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisjes. Fijn dat Mila het goed doet op de nicu!
@Mamavandrie34 Zo vertrek je met de trein naar t zh, en n paar uur later gewoon 2 meiden rijker.. Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertjes! En inderdaad, wat een leuke namen! Fijn om te horen dat alles toch goed is gegaan, en dat Mila t goed doet en Lea al aan je borst gedronken heeft.. Super! Genietgenietgeniet X