Uitgerekend 16/3-31/3/2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dansprinsesje, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spiegeleitje

Spiegeleitje Actief lid

11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    @SophieSoHappy soowww dar is nog eens n meevaller dan! Op de helft zitten zonder ook maar pijn daarvoor hoeven lijden haha, ik teken ervoor!
    Succes met de laatste 2cm, heelheelheel snel is jullie mini er:D

*JALOERS*:o:

2. Spiegeleitje

Spiegeleitje Actief lid

11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    @Izzie7676 hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat jouw man je masseert:cool:, dan wil ik doe techniek graag proberen bij mijn vriend Hahahah.. Mijn vriend masseert voor 40sec met zn telefoon in zn andere hand, totaal niet gefocust op t masseren:roflmao:.. Hij kriebelt liever, Maarja soms kietelt me dat te veel hahah!
    Daarom kan ik ook zo intens genieten van een prof die mij dan echt masseren doet zoals t ook moet:)
    Voor volgende week donderdag meteen weer n nieuwe afspraak gemaakt (mits de kleine er dan al zou zijn dan moet ik afbellen).

Mammamuis vindt dit leuk.
  3. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Hij doet t altijd heel graag, vind t fijn om te doen. Geen idee, maar ik ben er zeer content mee :)

Hij is gerust een uur bezig en nu ik zwanger ben helemaal, hij is daar helemaal vol van

Citroentje93, Mammamuis en Spiegeleitje vinden dit leuk.
  4. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Zo, gestript. Geen pretje o_O maar is wel gelukt, 2 cm ontsluiting had ik en al goed verweekt. Heb ook wat korreltjes gekregen om de boel nog meer soepel te maken

5. Suzanne01

Suzanne01 Bekend lid

7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Wellom @maaike3

@SophieSoHappy Jaaa! Ik denk dat jullie inmiddels een gezinslid rijker zijn? Fijn dat je de eerste 5 er al gratis bij kreeg!

@Izzie7676 mijn duimen draaien voor je dat het werkt! Bij mij komt de vk zo om 8 uur strippen(als het lukt). Zal me niks verbazen als het nog potdicht zit bij mij.:rolleyes: maar als het lukt kunnen we wedstrijdje doen haha:p

Izzie7676, Mammamuis en Spiegeleitje vinden dit leuk.
  6. Spiegeleitje

Spiegeleitje Actief lid

11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Oh wat spannend! Ik mag vrijdag komen om te strippen ( als t kan )..
    Hoe voelt zoiets dan? Hoor verschillende verhalen daarover...
    Ik hoop dat je succes hebt met t strippen en snel jullie meisje vast mogen houden!
    @Suzanneke voor jou geldt natuurlijk t zelfde! Hopelijk lukt t strippen en zet t bij jou ook door dan als t gelukt is!
    Laat je t weten? Succes zometeen:thumup:

7. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    woow @SophieSoHappy dat is rap gegaan die ontsluiting! spannend!

gaat hard nu hier nu er een aantal gestript worden etc. komt het toch dichterbij

hier vandaag controle gehad. de kleine is volledig ingedaald. dat verklaard de pijn in mijn liezen afgelopen week. en mijn buik was in 1 week tijd 3 cm gegroeid! woow! verder alles helemaal goed!
    ze verwacht dat het nog wel eventjes blijft zitten!

cherrytomaatjes en Spiegeleitje vinden dit leuk.
  8. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Jeetje de een na de ander gaat nu bevallen geloof ik. Ik vind het best heel speciaal om deze bijzondere tijd hier met elkaar te delen. Na toch, voor sommigen zeker, de achtbaan van de afgelopen negen maanden met elkaar door te maken en dat een aantal dames van hier hun baby al ontmoet hebben. Vind ik heel speciaal.

Ik kwam er zonet achter dat ik vandaag vergeten ben mijn glucose dagcurve te prikken. Ik heb besloten dat ik het ook niet meer ga doen. Volgende week wordt Babymuis gehaald en mijn suikerwaarden zijn nog nooit te hoog geweest. En dat volledig zonder dieet (oooh die zure matjes, ik kwijl al als ik eraan denk).

Dames die gestript zijn en @SophieSoHappy heel veel succes en ik hoop dat jullie ook snel kennis mogen maken met jullie kindjes.

Spiegeleitje vindt dit leuk.
  9. Suzanne01

Suzanne01 Bekend lid

7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Strippen niet gelukt. Wel verweekt maar geen ontsluiting dus ze kan er niet bij. Zooo teleurgesteld pfff.. terwijl ik er al vanuit ging dat het niet zou lukken. :(:cry::cry:

Spiegeleitje vindt dit leuk.
  10. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ahhhh balen zeg :(

11. Spiegeleitje

Spiegeleitje Actief lid

11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Oh dat is balen! Maarja 1 lichtpuntje, je bmm is wel al verweekt.. dus er is wel al iets gaande. Wanneer mag je weer n poging wagen?

12. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Oh wat spannend dames ! Het komt steeds dichterbij..voor mij is het zo onwerkelijk allemaal.

De baby is sinds gisteren zo enorm actief is voor.mijn gevoel hele dag wakker en hard aan het schoppen haha.

Vraagje..Als de baby is ingedaald kan de baby dan alsnog veranderen van positie ? Dit vraag ik omdat de baby voor mijn gevoel anders ligt...maar kan het ook mis hebben. Heb morgen controle dus dan heb ik mijn antwoord

13. Suzanne01

Suzanne01 Bekend lid

7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Jaa dat is wel waar, maar zie allerlei babys geboren worden en ik wacht ook al zo lang:rolleyes: zaterdag avond komt ze weer proberen en anders moet ik dinsdag naar t ziekenhuis voor een ctg scan en een afspraak maken voor inleiding. Nou ik hoop het toch niet:$

@Citroentje93 volgens mij kan dat wel nog maar de kans is wel heel klein. Pas als de baby vast in de bekken zit zou het bijna niet meer moeten kunnen. Je hoort nog wel eens dat ze los kunnen raken. Ik hoop voor je dat ie gewoon nog goed ligt.

Woow dat is wel veel @lin1989 . Hier 1 cm per 2 weken haha. Groeispurtje gemaakt.

14. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @SophieSoHappy wow wat gaat het ook snel bij jou. En heerlijk 5cm zonder pijn! Hopelijk gingen de laatste 2cm ook zo vlot.

@Suzanne01 snap dag je baal je bent nu zo dichtbij, maar het is wel al verweekt. Wanneer gaat ze weer voelen.

Jeetje wat gaan er veel vandaag strippen (Hihi dat klinkt zo gek) succes meiden hopelijk beginnen dan snel de weeën. :thumup:

15. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Heb je wel eens gehad dat als je seks had dat het iets te diep ging? Dan krijg je zo’n steek in je buik, dat is je baarmoedermond. Het strippen zelf vond ik even pittig want ze rekt de boel toch op. Na t strippen zelf was dat ook gelijk over hoor

Heb nu ook best wat bloed en slijmverlies en wat pijnlijke harde buiken.

Suzanne01 vindt dit leuk.
  16. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Komen ze bij jullie allemaal thuis strippen of moeten jullie naar het praktijk of mocht je dat zelf kiezen?

17. Suzanne01

Suzanne01 Bekend lid

7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Ja precies dit. Bij veelal doet het geen zeer maar meer gevoelig en ongemakkelijk. Bij sommigen doet het wel zeer maar ligt ook een beetje aan het hardhandigheid van de vk.

@boogschutter88 Hier stelde ze thuis voor omdat ik nog moest rijden(ik was alleen) en als het wel zeer deed en bloedde was het niet zo fijn om nog de praktijk zo uit te lopen.

18. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Hier gewoon op de praktijk gedaan, om de hoek dus geen probleem

19. Spiegeleitje

Spiegeleitje Actief lid

11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    @Izzie7676 ah ja dat gevoel ken ik ja hahaha! (Leuke vergelijking :roflmao:).
    @Suzanne01 ik ga ook gewoon naar de praktijk (is maar 5min van ons huis vandaan, en mijn vriend rijdt toch)

20. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Mocht ik de 41 weken halen dan gaat ze strippen maar wil dat exht liever thuis met mijn zoontje moest ik er van overgeven.. maar ja toen had ik ook weeen dus misschien lag het daar aan, wie weet. Maar weinig zin om kotsend in een praktijk te zitten Haha

Deel Deze Pagina