Oh wat spannend zeg! Voorbij de datum van de vorige keer dat snap ik heel goed. Ik hoop voor je dat je een hele mooi echo mag zien . Sterkte met de hitte vannacht. Het koelt hier ook echt voor geen meter af. Hoe laat kunnen we hier klaarzitten voor je?
@Meisjemeis mn ouders weten het. Per ongeluk! We waren uit eten en tsja mijn man dacht dat ik rood vlees ging eten en zei dat mag je toch niet hebben?!
Ik snap dat je hebt gebeld hoor! Ik heb dus uit onzekerheid vanochtend een cb test gedaan en die gaf aan 3+ met 5 weken en 2 dagen, dus wel iets gerustgesteld nu. (al zegt dat natuurlijk nog niks). Ben benieuwd naar je echo! Wie weet hangen we volgende week wel boven de pot of wat @Mupp zegt zijn wij de gelukkige zonder kwalen!
Haha oeps! Mijn beste vriendin is de enige die op de hoogte is. Ik denk dat ik het mijn ouders en schoonouders rond de 12 weken vertel.
Hier nog geen misselijkheid. Heel af en toe voel ik me wat weeïg, naar dat mag geen misselijkheid heten. Wel moe, erg gevoelige borsten en na het eten een buik alsof ik al 5 maanden zwanger ben. Niemand weet het nog, maar met die buik vraag ik me af hoe lang dat nog zal duren...
Ach nee heel veel sterkte! Hopelijk mag je snel een nieuwe zwangerschap met een kindje dat blijft plakken krijgen. Ik vind het heel sterk van je dat je er al vrede mee hebt! Je bent een top vrouw. Liefs
Ohhh super spannend!! Gelukkig kun je al heel vroeg terecht en zit je niet de hele dag in de zenuwen. Ik duim voor een goede eerste echo!!
He meiden.. hier de schrik van me leven gehad.. weer een klein beetje bloed bij afvegen dus gelijk verloskundige gebeld en ik mag om 10.30 komen voor een echo. Ik heb al 3x een miskraam mee moeten maken dus de angst zit er goed in. Ondanks dat we afgelopen maandag een kloppend hartje hebben gezien. Hou jullie op de hoogte.
Ooooh @Kimm24 wat een schrik, veel succes! Een beetje bloed kan natuurlijk perfect, maar ik snap dat je je zorgen maakt.
Bedankt allemaal. Gelukkig mag ik om 08.00 al, heb de rest van de dag vrij genomen. Hopelijk om de goede echo te kunnen vieren. Ik hou jullie op de hoogte!
Veel succes @Tjar85! Mijn zoontje is alweer wakker van 5u30,dus wij zijn al buiten met water aan het spelen, het is wel nog heerlijk fris nu Vandaag komt mijn man eindelijk thuis! Ik ben zo benieuwd hoe hij reageert op het nieuws!
Wat een schik snap je reactie heel goed!! Wat fijn dat je zo snel terecht kan! Ik duim met je mee om 10.30! @Tjar85 hoe is je echo gegaan? @Pinkie88 wat spannend!! Ben echt heel erg benieuwd naar zijn reactie!!