Ik denk het inderdaad ook. Maarja vaak blijf je dn aan t spugen. Dus als ik er zo vanaf kan komen vind ik het ook wel prima. Fijn is het niet hele dag misselijk. Maar 3 x per dag spugen ook niet haha
@Mari3ke Ook hier erg onzeker door mijn miskraam begin dit jaar.. bang dat het nu na 6.5 week nog mis kan gaan.. die angst is groot! Hopelijk maandag avond een goede echo
Nee dat is ook zo... ik weet van mn zusje dat het echt erger is. Die moest drie keer een infuus tijdens haar zwangerschap. Heel erg sneu! Dan mag ik niet klagen.
Oh wat duurt dat wachten lang he! Ik weet soms niet wat ik ermee moet. De ene keer gaat het goed en de andere keer ontzettend onzeker. Wanneer gong het bij je mis de vorige keer? Hier bij 6+5. Ik was ook al eerder van mijn misselijkheid af.
Hier was niet eens een zwangerschaps ring te zien toen. Dus is na innestelling niet door gegroeid. Meteen licht bloedverlies en toen met 6 weken kwam het door. Nu 6 weken en 4 dagen ver, zonder 1 druppel bloed, een berg misselijkheid en zere borsten! Haha
Oh dames ik ben vandaag eerder naar huis gegaan van t werk. Ik kon niet meer, zo misselijk! Het kost me zoveel moeite om überhaupt ook maar wat te eten en ook te praten tegen klanten, alsof ik de misselijkheid door te praten alleen maar vererger ofzo... en moemoemoe... net nog 3uurtjes geslapen haha! Overmorgen eerste echooo, spannend! Trouwens van mij mag t al herfst/winter worden, doet me geen goed deze warmte! *zo klaagtopic weer gesloten haha*
Wij hebben het vandaag aan vrienden verteld. We waren bij ze op bezoek en ik kreeg opeens de vraag of het wel goed met me ging. Ik zag namelijk zo bleek. :-D Het is wel fijn om het nu gedeeld te hebben
@Mupp ik werk ook in de zorg, dus wat dat betreft.. maar tis altijd onzeker. Weet niet of ik het gelijk ga vragen, denk het niet.. zou niet weten wat ik zou doen als ze zeggen dat mijn contract niet wordt verlengd. @Dansprinsesje alvast gefeliciteerd! En welkom bij de club van 30ers!
Hier is de misselijkheid ook op.komen zetten. Niet spugen maar de hele dag een brak misselijk gevoel. En moooeee!! Haha kwaaltjes zijn zo algemeen als ik het zo lees. Juist als je er geen hebt is dat een uitzondering.
Hé meiden, fijn hoor al dat geklaag! Zo herkenbaar. Ik had gister en vandaag wel echt mijn dieptepunt qua ellendig voelen (hopelijk, want nog erger moet ik niet aan denken). Sinds dit weekend non stop misselijk. Voel me zo misselijk en ellendig. Heb me gister ook ziek gemeld op mijn werk. Hele dag op randje van kotsen. Heb ook gekotst maar het lucht totaal niet op. Heb ook echt een hekel aan kotsen (komt dan door mijn neus enzo ). Heb de huisarts gebeld en die heeft medicijnen tegen de misselijkheid voorgeschreven. Die moeten voor het slapen gaan genomen, dus gisteravond de eerste geslikt. Kreeg gisteravond (voor ik de medicijnen genomen had) ook nog een migraine aanval. Kan me niet herinneren wanneer ik me voor het laatst zo ellendig heb gevoeld . Maar die pillen kunnen sufheid als bijwerking hebben, helemaal de eerste dagen. Dus vandaag voelde ik me echt een beetje stoned, alsof er watten in mijn hoofd zitten. Heb ook heel veel geslapen. Maar! Ik ben niet meer misselijk. Alleen heel wazig. Morgen intake bij de verloskundige en vrijdag een extra echo om te checken of je kindje goed gegroeid is (was vorige x te klein volgen de chagrijnige gynaecoloog, gelukkig vrijdag weer een andere). Maar gezien mijn heftige zwangerschapskwaaltjes kan ik me haast niet voor stellen dat het niet goed gaat. Of laat staan dat het hartje niet meer klopt.
@Tjar85 he bah wat vervelend is dat he. Ik ben ook hele dagen misselijk en doodmoe! Morgen intake en echo bij de vk. Ben zo benieuwd.. Hebben meerdere van jullie al dat jullie tepels heel groot worden? De vorige zwangerschap (en normaal) heb ik hele kleine tepels gehad. Dacht toen echt dat ik geen bv zou kunnen geven. Maar nu worden ze echt al heel groot!
@Dansprinsesje gefeliciteerd! @Tjar85 spannend morgen, duim mee dat echo goed is! Hier ook last van misselijkheid, gelukkig niet spugen. En als misselijkheid weg is dan eerst denken, o wat fijn, om vervolgens 5 min later weer te denken, zit het nog wel goed, tot je 10 min later weer misselijk ben en ik me afvraag waarom ik zo graag misselijk wilde zijn Borsten gaan wat minder zeer doen, zijn denk ik wat meer gewend aan hun toegenomen omvang Hier ook moe, maar tegelijkertijd niet kunnen slapen, waardeloze combi! Ach, t is allemaal voor een heel mooi doel