Ja dat is wat ik bedoel, ze willen soms gewoon echt niet luisteren. Ik hoop dat je jezelf beetje kan ophalen aan je eige berekening en dan volgende week een mooie echo met een lieve gyn of vk. ❤
Welkom @SophieSoHappy wat een mooi gelukt verhaal! @Pinkie88 neee wat rot voor je! Ik schrik toch echt hoe vaak ze zwangere of mama’s die net zijn bevallen slecht en harteloos behandelen. Waarom doe je dit vak, ga je wel een klacht indienen? Volgens mij krijgen ze kortsluiting als je cyclus langer is dan 28 dagen. Ik moest ook 100x uitleggen dat ik zeker niet al 6 weken zwanger was (toen ik belde) maar net 4 weken en dat ik door de miskramen hele lange cyclus had en dat ik een positieve ovulatie test had op 23 juni, zegt ze Ohh weet je wat zetten we dat je eerste dag van je menstruatie 10 juni was.. ik Ehh nee ik heb een lange cyclus Maarja als jullie systeem dat wel accepteert prima..
Zo wazig allemaal.. haha maar nu ben je volgens hun andere data ongi geworden dan echt zo was? Hier weet ik mn ongi data exact natuurlijk maar mn eisprong ook vrijwel 100%zeker. Dus ben benieuwd hoe het bij mij gaat zijn maandag, of ik ook een niet kloppend termijn heb.
Wat zijn ze toch harteloos soms inderdaad. Goed van je dat je een afspraak ergens anders hebt gemaakt Het lijkt wel of mijn zoontje van 2,5 door heeft dat er iets aan de hand is. Hij wil liever bij papa zijn en papa moet hem naar bed brengen. Ik ben inderdaad niet de vrolijkheid zelve op het moment maar dan nog. Wanneer vertellen jullie het aan broertjes en/of zusjes?
Mijn gynaecoloog zei dat 1 op de 5 zwangerschappen aflopen in de eerste termijn. Het getal is waarschijnlijk hoger omdat de meeste zwangerschappen al meteen met vier weken aflopen. Tussen de zes en twaalf weken aflopend is vaak een chromosoomafwijking. Hij eindigde zijn “statistiekenverhaaltje” met, ach dat zijn maar getallen he. Wat moet je met die informatie. Helaas overkwam het ons wel. Na een kloppend hartje te hebben gezien, maar dat is gewoon toen niet goed geweest. De getallen blijven er, ja het overkomt echt wel meer mensen dan je denkt, maar probeer er niet teveel bij stil te staan. Ga uit van het positieve
Ik heb hier geen andere kindjes. Mijn man heeft een zoontje die 1 dag in de maand hier is. Ik ben maandag aan de beurt voor mijn 1e echo. Als alles goed is gaan we hem de keer in september vertellen dat ik zwanger ben.. dan ben ik 14 weekjes. Dat lijkt me een mooi termijn om het te vertellen. (Als alles goed gaat)
Ja dat snap ik helemaal. Ik heb nu al gezonde spanning. Zo benieuwd of alles goed is. Laat ons wat weten lieverd. Ik duim voor jullie ❤
Jeetje, dat is echt een hele nare ervaring inderdaad!! Groot gelijk dat je naar een ander ziekenhuis toe gaat om nogmaals te laten kijken! Probeer je er niet te druk om te maken! Sterkte meis!
Wij gaan maandag een (pret)echo laten maken met acht weken. Ik ben nog steeds elke dag misselijk en geef veel over. Onze kindjes nog een keer zien maken het wat draaglijker! Als de echo goed is, gaan we ook maar iets boeken wat op een vakantie lijkt. Manlief wil wel erg graag even weg.
Wat leuk een extra echo! Gewoon even genieten weer. Leuk hoor. Waar wil je heen? Buitenland wel? Hoop dat je je wat beter gaat voelen dan.
Dat kortsluiting gevoel had ik ook idd, als ik zei dat mijn termijn niet overeen kwam met mijn menstruatie datum, zei ze ook meteen 'oh, je hebt een onregelmatige cyclus'. Nee, niet direct, voor de zs was die juist heel regelmatig, maar ik heb wel een late eisprong en een korte luteale fase, altijd... Met m'n zoontje was dat ook zo, tot het einde van de zwangerschap was ik volgens het ziekenhuis een week langer zwanger dan ik zelf wist dat ik was, zoontje was dan ook een week 'te laat' Andere kindjes vertellen : wij hebben het al verteld, maat hij is nog geen 2, dus hij begrijpt er sowieso nog niet heel veel van. Maar als je hem vraagt waar de baby is wijst hij 'aar z'n eigen buik ❤️
Alles was prima! Hartje klopt! En precies 7.1 weken zo als ik zelf al uitgerekend had. Wij zijn blij! Over anderhalve week mogen we weer babyspieken