@Suir wauw. Mooie echo! Gefeliciteerd ❤️ Ook al een kloppend hartje. Wat geweldig toch weer. Ik heb een laptop hier, maar zou iemand mijn afspraak op de lijst kunnen zetten? Ik mag donderdag 9 augustus. Heerlijk vroeg haha. Jammer van je “kotske” @Dansprinsesje! Ik vind het ook niet te doen in de 36 graden hier. Ik lig dus even lekker plat. Maar ik hoop wel dat met wat minder heet weer je misselijkheid wat beter wordt. Ik ben wel misselijk en bij tijden beroerd, maar heb het ergste nog niet gehad denk ik. *klopt nu af* ik ben eigenlijk opgelucht dat het gewoon dan misschien nog wel goed gaat. De vorige drie keren waren de symptomen sowieso nu al weg. Ik ga er maar van uit dat dat nu dan zo al geweest moest zijn als het niet goed was... Er stond hier echt 36 graden net op de thermometer
@Jummy123 besef je het al helemaal dat er gewoon echt twee baby’s in je buik groeien? je banner leest zo mooi. “Je baby’s zijn...” Hoop dat je misselijkheid echt vermindert btw!!
mw van mvm is net geweest en heeft een testje gedaan. bij 7 weken zou je toch een knaller verwachten of is dit normaal?
Ook hier een kloppend hartje gezien! Iedereen gefeliciteerd met de mooie echo's! Sorry dat ik bijna niet reageer. Ook ik lig al 2 weken op bed. Die misselijkheid... meine liebe! Nu sinds gisteren gelukkig emesafene... wat een opluchting!
Gefeliciteerd! Ach jee ook al zo misselijk. Die emesafene helpt dus goed? Ik ga eerst eens de dr vogel druppels proberen. Als dat niet helpt ga ik aan de gember en als dát niet helpt zal ik ook om emesafene gaan vragen.
Ik vind'm knal hoor. Ik lees wel eens dat de hoeveelheid hcg te hoog kan zijn waardoor testen niet altijd lekker uitslaan. Maar dan nog vind ik'm knal. Knap dat je mvm gaat doen. Ik heb het tijdens de zwangerschap van m'n zoontje ook gedaan maar ik werd zo ontzettend misselijk van de geur van die flessen dat ik het amper voor elkaar kreeg. Aangezien ik deze zwangerschap nog misselijker ben dan de vorige doe ik het nu niet. Wel met een zwaar gevoel...
Ja vreselijk! Had alles geprobeerd maar bij mij hielp niets. Bij de vorige 2 helemaal niet misselijk geweest dus had het (wellicht heel naïef) ook niet zo verwacht! Hopelijk helpen bij jou de druppels wel!!
Niet druk om maken hoor! Kan van alles zijn! Teveel hcg tot miss wat meer gedronken? Tof dat je mee doet! Ik ben zelf 2x zwanger geworden door een hormoonkuur. Super dat er mensen zijn die hun geluk willen delen! Ik doe vanaf 22 aug ook mee.. Zie wel op tegen die geur uit de flessen..... bleeeeeghhh
Ik denk ook echt teveel HCG! Ik weet dat mijn beste vriendinnetje ook geen knalstrepen meer had met zes weken, zij heeft toen de urine met water verdund.. et voila: knalstreep!
Jaaaa heel langzaam begint het besef wel te komen dat het er echt twee zijn!! Vandaag maar twee keer (normaal vijf keer) gespuugd nog, dus super blij!!
Ik heb me ook opgegeven voor MvM.. 20 augustus komt de mevrouw voor de uitleg Wist niet dat die flessen zo stinken, ik ben benieuwd
Wie weet is het dan nu een meisje! Ik hoop.voor de misselijke,dames dat het wat beter wordt als het weer morgen omslaat! Ikzelf ben niet heel misselijk, af en toe een beetje. Wel moest ik vanochtend voor het eerst weer kokhalzen door mijn lege maag. Dat had ik de vorige zwangerschap ook.
Haha! Het lot dacht de vorige keer ben jij er goed vanaf gekomen, laat ik je nu eens goed te pakken nemen. Ja ik hoop ook dat de druppels werken. Fingers crossed!
Hebben jullie een "voorgevoel" qua geslacht eigenlijk? Ik denk hier indd een meisje. Maar heb geen "stiekeme" voorkeur. We willen het ook niet weten dus het blijft nog heel lang spannend!
Bevallingslijst ♡UITGEREKEND 16 mrt t/m 31 mrt 2019♡ 16 maart ❤️Dansprinsesje, 30 jaar, eerste kindje Peaches17, 30 jaar, tweede kindje ❤️Tjar85, 33 jaar , eerste kindje Madeliefje26, 27 jaar, tweede kindje ♡Boogschutter88, 29 jaar, tweede kindje 17 maart Suzanne01, 26 jaar, tweede kindje ❤Kimm24 , 31 jaar , tweede kindje 18 maart ❤❤Jummy123, 35 jaar, eerste kindje 19 maart Jennifer93 vierde kindje Mupp, 29 jaar, 1e kindje 20 maart Williie, 25 jaar, tweede kindje Meisjemeis, 23 jaar, derde kindje Kenny83, 35 jaar, 1e kindje ❤️Momim, 30 jaar, eerste kindje 21 maart ❤Spiegeleitje, 29 jaar, 1e kindje Indiigo, 26 jaar, 3de kindje MGea1989, 28 jaar, 2de kindje ❤Sophiesohappy, 25 jaar, 1e kindje Chels89, 29 jaar, 2e kindje 22 maart ❤Liefschaapje, 30 jaar, 3de kindje (1ste samen) ❤Sythara, 29 jaar, 3de kindje ❤Kiimberlyy, 26 jaar, 1e kindje 23 maart ❤Kimmy133, 31 jaar, 2e kindje ❤️Suir, 38 jaar, 2e kindje 24 maart Miraclebaby, 38 jaar, 2e kindje 25 maart 26 maart Mwonder, 25 jaar, 2e kindje Pinkie88, 30 jaar, 2e kindje Mari3ke, 32 jaar, 2de kindje Mammamuis, 41 jaar, 2de kindje 27 maart 30Anouk, 32 jaar, 2de kindje 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Troepietroepiemonster, 30 jaar, 1e kindje -------------------------------------------------- jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2) | onbekend(25) -------------------------------------------------- Afspraken: Suzanne01: 07/08 intake gesprek VK Mwonder: 07/08 intake Sythara: 8/8 intake Madeliefje26: 08/08 eerste echo Mwonder: 09/08 eerste echo Indiigo: 10/08 eerste echo + intake Boogschutter88: 13/8 intake gesprek Mupp: 13/8 eerste echo Spiegeleitje 13/08: 2e echo Kimm24: 13/08 echo 30Anouk: 14/8 intake en eerste echo Sophiesohappy: 14/08 intake en 3e echo. Momim: 14/8 2e echo Chels89: 15/08 intake en 1e echo Dansprinsesje: 17/08 echo Troepietroepiemonster: 17/08 intake VK Kiimberlyy: 21/08 intake VK Momim: 21/8 intake VK Mupp: 23/8 intake Sythara 23/8 2de (termijn) echo Spiegeleitje 23/08: 3e echo + info Kimmy133 24/08 (termijn)echo Sophiesohappy: 27 augustus 4e (termijn)echo Kimm24: 27 augustus (termijn)echo Liefschaapje: 27/08 termijnecho Kiimberlyy: 30/08 termijn echo Boogschutter88: 3/09 termijn echo Suir: 03/09 termijn echo Tjar85: 04/09 tweede afspraak vk
Oohhh ik vind dat zó knap. Mij lijkt dat ook leuk om pas na de bevalling te horen wat het is, maar ik ben gewoon te nieuwschierig! Ik moet en zal het weten