Zenuwachtig voor morgen De (ongeveer) 10 weken echo, de echo waar het vorige keer mis was. Deze keer echt geen enkel negatief lichamelijk of geestelijk gevoel, ben benieuwd Ik hoop een goed teken ofwel een teken dat ik mijn lichaam helemaal niet kan vertrouwen
Allemaal bedankt voor de lieve reacties! Doet me goed. Uiteraard houd ik jullie op de hoogte van de uitkomst van de kliniek eind september. ...nog een kleine aanvulling op mijn vorige reactie over het vertellen van de zwangerschap aan jouw kind (eren). Bij mij speelt ook nog mee dat ik geen vriend heb, via een donor zwanger probeer te raken. Mijn dochter gaat ongetwijfeld een optelsommetje maken. .. mama + geen vriend = geen baby
Geweldig die reactie! Zoontje is,hier nog geen 2 (22 maanden) en wij hebben het gewoon verteld (hij wist het zelfs voor m’n man ), maar volgens mij snapt ie er nog niet veel van. Ik wil vooral voor hem dat het iets gewoon wordt, en niet plots iets heel groot. Hij is een mega mama’s kindje, dus ik heb best veel stress over hoe het zal zijn.
Mijn zoontje is ook al op de hoogte ik kon het niet echt verborgen houden omdat hij mee ging naar de echo afspraken omdat ik geen oppas had. Hij zei vanochtend opeens tegen mijn buik : ik hou van je baby ik ben je grote broer en ik wacht wel op je hoor Zo schattig♡♡
Dat snap ik heel goed. Ik denk dat ik ook voorzichtiger zou zijn als het eerder mis was gegaan. Nu hoop ik op een goede afloop.
@Dansprinsesje veel succes/plezier vandaag . Hoe laat mag je? Iemand anders nog die vandaag ook een afspraak heeft? Hier met acht weken de zwangerschapsbroek aan! Vorige keer was dat met 22 weken, wat een verschil (ik ben hier heel lastig mee hoor, ik denk dat ik ook een voedingscoach misschien wel nodig heb.. vind zwangere buiken prachtig, maar in mijn hoofd is dat erg moeilijk nog. Ik moet toegeven dat ik altijd aan hardlopen deed en erg op mijn gewicht lette. Ik weet niet of dat in extreme mate was waarom ik het nu lastig vindt.. sorry klaagmodus weer uit)
@Dansprinsesje heel veel succes en plezier natuurlijk! Snap je gevoel hoor, het zit vast helemaal goed!❤ Wij gaan het ons zoontje op de dag van de echo vertellen. Hij gaat dan ook mee omdat ik geen oppas voor dan heb. Maar hij is al 6 dus beetje oppassen geblazen. Na de echo maken we het ook wel bekend denk ik. Ik ben dan nog wel 11+1 maar die risico neem ik dan maar. Zijn reactie zal niet zo geweldig zijn. Hij heeft niets met babys en wil geen broertje of zusje. Dus ik ben benieuwd haha.
Wauw geweldig ! wat leuk dat het al een mensjes vorm krijgt. Geweldig. Ik kan niet wachten tot volgende week. ❤
Yess! Super fijn. Wat een geruststelling toch elke keer weer he na zo'n echo. Ik vind het ook spannend worden aangezien ik nog maar 1 echo gehad heb met 5.4 weken. En ik moet nog anderhalve week wachten voor mn volgende. Ben dan 11+1. Zucht..