Ben ik de enige die niet veel kwaaltjes heeft.. behalve moeheid hoofdpijn haaruitval en geen eetlust?
Nee hoor, ik heb helemaal geen kwaaltjes, behalve dat ik vaak moet plassen nu. Vorige zwangerschap in het 1e en 2e trimester ook niet gehad..
Ik heb ook helemaal geen last van kwaaltjes! Behalve n soort van 'spanning' in mn onderbuik en voornamelijk als ik lig.. Ik test totdat ik echt n knaltest heb, wat waarschijnlijk overmorgen al zal zijn (hoop ik natuurlijk)! Het is nu n test dat t nèt niet knalt haha. Jullie dan?
Lastig te zeggen.. Ik heb nu nog 1 predictor liggen. Deze wil ik zondagmorgen testen. En dan misschien nog een keer met clearblue dinsdag of woensdag. Dit waren de testen tot nu toe..
Ik heb nog 1 Clearblue digitale test die ga ik morgen ochtend doen. Als er dan 3+ staat dan stop ik. Als er dan nog 2-3 weken staat dan ga ik een paar dagen nog een x testen tot er 3+ staat.
Ik heb nog 1 kruidvat 2 v 5 test liggen. Ik heb er eentje gister gedaan, alleen knalt die nog niet als de controle streep. Ik test over een paar dagen nog een keer. Zie foto:
Hoever ben je? Hier ook. Alleen vandaag na het thuis komen van werk, wel wat menstruatiepijn gehad. Is nu weer over.
Ik ben er mee gestopt omdat ze volgens mij niet donkerder kunnen worden. Kan dat? Deed net voor de lol even en ovutestje, de test streep werd zowat zwart haha! Dit is een ander merk als van mn zw testje trouwens.
Welkom nieuwe meiden! Leuk dat het groepje wat groter wordt. Ik heb volgens mij nog 2kv testen en een predictor express Will de express morgen doen samen met een kV. En dan misschien maand een digitale. Kwaaltjes lees ik overal dat die vaak pas bij de 6w beginnen? Maar hier honger maar nergens trek in. Lage krampjes als ik te snel op sta of te veel aan span dan trekt het helemaal door me rechter lies. Pijnlijke/zware borsten voor de linker aan de zijkant. Vandaag heel veel gas. Slaap wel heel diep en voel me uitgerust als ik wakker word. Oja en heel veel waterig of creme achtige afscheiding waar door ik steeds denk iets te voel lopen. Probeer alle negatieve gedachtes weg te blokken. Maar toch als ik naar de wc ga kan ik het niet helpen toch even te spieken op de wc papier of alles nog ok is Echo schiet op! Kan niet wachten. Tel de dagen af, bijna 5 weken
Yeahhhh!! Precies 5 weken zwanger vandaag en Clearblue bevestigd het! Ik stop nu met testen. Over twee weken een echo!