Uitgerekend 16/3-31/3/2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dansprinsesje, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madeliefje26

madeliefje26 Actief lid

9 jan 2018
    458
    251
    63
    Vrouw
    Ja super blij!

Ahw.. is de misselijkheid al begonnen bij jou? Ik ben morgen 4 weken en heb last van menstruatiepijn hebben jullie dat ook gehad? En tot wanneer? ♥️

Mari3ke vindt dit leuk.
  2. Suzanne01

Suzanne01 Bekend lid

7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Ooh wat goed nieuws @madeliefje26! Hopelijk dit keer een plakbaby. Kan me voorstellen dat het steeds erg eng en spannend is de eerste tijd.

Hier maak ik me een beetje zorgen:( meer omdat ik echt nergens last van heb en me helemaal niet zwanger voel. Alleen een beetje moe maar verder ook helemaal niks. Ik zit nu op 10 weken en het is nu ruim een maand geleden dat ik mn eerste echo had. Nu nog een week wachten. Klinkt allemaal erg normaal natuurlijk maar die 5 weken, bijna 6 duren echt lang. Ik had achteraf toch liever tussentijds nog een echo willen hebben of alles wel goed is.

3. madeliefje26

madeliefje26 Actief lid

9 jan 2018
    458
    251
    63
    Vrouw
    Ik hoop het ook lieverd!

Ahh maak je zorgen lieverd! Ik hoop dat er niks ernstigs is. Kan je niet morgen bellen voor een echo? Vertel dat je je niet goed voelt en dat je een echo wilt. Ik ga voor je duimen dat alles goed is. Geen zorgen ♥️

4. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    @madeliefje26 waaaauw wat fijn dat het zo snel weer raak is. Het zou geweldig zijn als dit een plakker is. Ik gun het je van harte.❤❤

Hier echt een rotdag, de medicatie werkt perfect, maar zo extreeeeem moe en mijn rug!!! Ben zooooo bang dat ik nog met bedrust kom te zitten he. Blehhh

5. madeliefje26

madeliefje26 Actief lid

9 jan 2018
    458
    251
    63
    Vrouw

Hey lieverd!! Dankjeweeel super lief! ♥️♥️

Ahhw, doe je wel rustig aan? Wat voor medicatie neem je in? Komt goed lieverd! Xx

6. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    Emesafene een keer per dag! En het werkt echt perfect, bijna niet meer misselijk en geen spugen meer.

Maar mijn rug is killing me

7. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    @madeliefje26 Wauw gefeliciteerd, zo snel alweer raak.

Ik moet nog ruim anderhalve week wachten voor mijn tweede echo. En dat vind ik doodeng omdat ik nu op de termijn ben dat het vorige keer misging. Ik probeer me rustig te houden en er niet teveel over na te denken maar ik merk dat het op de achtergrond toch aanwezig is. Gelukkig(?) heb ik nog steeds geen eetlust. Sorry moest het even van me afschrijven.

8. madeliefje26

madeliefje26 Actief lid

9 jan 2018
    458
    251
    63
    Vrouw
    Die kreeg ik ook met mijn dochtertje werkte perfect!! Vanaf wanneer begon de misselijkheid bij jou? Ik heb ook last van mijn onderrug kan dat al zovroeg? (Morgen 4 weken)

9. madeliefje26

madeliefje26 Actief lid

9 jan 2018
    458
    251
    63
    Vrouw
    Dank je wel lieverd! ♥️ Nu hopen dat ik zwanger blijf.

Ahw lieverd vervelend he om in de spanning te zitten? Mag je niet eerder voor echo, omdat je je zo onzeker voelt?

Ik duim met je mee dat alles goed is ♥️

Mammamuis vindt dit leuk.
  10. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Lief van je. Maar ik krijg geen extra echo omdat er echt geen aanleiding is om te denken dat het weer mis zou zijn. Dus we wachten het rustig af.

11. madeliefje26

madeliefje26 Actief lid

9 jan 2018
    458
    251
    63
    Vrouw
    Ahh niet te veel aan te denken blijf positief denken en als je nog een echo foto hebt liggen even weer naar kijken en hopelijk maakt dat het weer goed! ♥️ Ik zal af en toe meelezen hier en hoop op mooi nieuws.

Mammamuis vindt dit leuk.
  12. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Dit herken ik zelf ook wel hoor! Behalve moe zijn heb ik dus ook nergens last van... maakt me soms best onzeker. Gelukkig hebben ze bij mij wat extra echo's ingepland. Vorige week dinsdag hartje gehoord en gezien en volgende week maandag mag ik voor de termijn echo. Ik kijk echt uit naar die momenten want die laten mij zien dat het nog goed gaat. Ik weet zeker dat alle misselijke dames liever niet misselijk zouden zijn maar soms ben ik daar wel een beetje jaloers op..

13. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    Bij mij startte het ook al snel! Echt vroeg al last van vanalles, wat beetje bij beetje heftiger werdt. T enigste wat mega wisselend is is de zere borsten. Net of je er aan went dat ze groeien, en dan het even geen zeer doet. En dn gaan ze weer een stukje en doet alles pijn. Haha

14. madeliefje26

madeliefje26 Actief lid

9 jan 2018
    458
    251
    63
    Vrouw
    Ahh dat maakt je wel weer minder onzeker als je al die symptomen voelt of niet? Haha! Hier nog geen last van mn borsten alleen wat gevoelige tepels.

X

15. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    Onzekerheid wisselt hier enorm. Donderdag gelukkig een 2e echo, even tussendoor spieken. Ben zo mega benieuwd of alles gewoon goed is. Nog even paar dagen spanning en doorbijten.

Ik duim voor je lieverd ❤

16. madeliefje26

madeliefje26 Actief lid

9 jan 2018
    458
    251
    63
    Vrouw
    Jeejtje meis hoop dat de donderdag snel nadert ♥️ Dan kan jij hopelijk weer je onzekerheid van je af nemen en een mooi kloppend hartje zien.

Dank je wel super lief! ♥️

17. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Net geprobeerd met angelsounds( groen) te luisteren maar helaas niks gehoord.. wacht nu gewoon de termijn echo af en daarna nog is proberen.. gewoon nog te vroeg om te luisteren denk ik

18. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Welke heb je? Want ik vind het ook niet met elke doppler

19. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417