Ja super blij! Ahw.. is de misselijkheid al begonnen bij jou? Ik ben morgen 4 weken en heb last van menstruatiepijn hebben jullie dat ook gehad? En tot wanneer? ♥️
Ooh wat goed nieuws @madeliefje26! Hopelijk dit keer een plakbaby. Kan me voorstellen dat het steeds erg eng en spannend is de eerste tijd. Hier maak ik me een beetje zorgen meer omdat ik echt nergens last van heb en me helemaal niet zwanger voel. Alleen een beetje moe maar verder ook helemaal niks. Ik zit nu op 10 weken en het is nu ruim een maand geleden dat ik mn eerste echo had. Nu nog een week wachten. Klinkt allemaal erg normaal natuurlijk maar die 5 weken, bijna 6 duren echt lang. Ik had achteraf toch liever tussentijds nog een echo willen hebben of alles wel goed is.
Ik hoop het ook lieverd! Ahh maak je zorgen lieverd! Ik hoop dat er niks ernstigs is. Kan je niet morgen bellen voor een echo? Vertel dat je je niet goed voelt en dat je een echo wilt. Ik ga voor je duimen dat alles goed is. Geen zorgen ♥️
@madeliefje26 waaaauw wat fijn dat het zo snel weer raak is. Het zou geweldig zijn als dit een plakker is. Ik gun het je van harte.❤❤ Hier echt een rotdag, de medicatie werkt perfect, maar zo extreeeeem moe en mijn rug!!! Ben zooooo bang dat ik nog met bedrust kom te zitten he. Blehhh
Hey lieverd!! Dankjeweeel super lief! ♥️♥️ Ahhw, doe je wel rustig aan? Wat voor medicatie neem je in? Komt goed lieverd! Xx
Emesafene een keer per dag! En het werkt echt perfect, bijna niet meer misselijk en geen spugen meer. Maar mijn rug is killing me
@madeliefje26 Wauw gefeliciteerd, zo snel alweer raak. Ik moet nog ruim anderhalve week wachten voor mijn tweede echo. En dat vind ik doodeng omdat ik nu op de termijn ben dat het vorige keer misging. Ik probeer me rustig te houden en er niet teveel over na te denken maar ik merk dat het op de achtergrond toch aanwezig is. Gelukkig(?) heb ik nog steeds geen eetlust. Sorry moest het even van me afschrijven.
Die kreeg ik ook met mijn dochtertje werkte perfect!! Vanaf wanneer begon de misselijkheid bij jou? Ik heb ook last van mijn onderrug kan dat al zovroeg? (Morgen 4 weken)
Dank je wel lieverd! ♥️ Nu hopen dat ik zwanger blijf. Ahw lieverd vervelend he om in de spanning te zitten? Mag je niet eerder voor echo, omdat je je zo onzeker voelt? Ik duim met je mee dat alles goed is ♥️
Lief van je. Maar ik krijg geen extra echo omdat er echt geen aanleiding is om te denken dat het weer mis zou zijn. Dus we wachten het rustig af.
Ahh niet te veel aan te denken blijf positief denken en als je nog een echo foto hebt liggen even weer naar kijken en hopelijk maakt dat het weer goed! ♥️ Ik zal af en toe meelezen hier en hoop op mooi nieuws.
Dit herken ik zelf ook wel hoor! Behalve moe zijn heb ik dus ook nergens last van... maakt me soms best onzeker. Gelukkig hebben ze bij mij wat extra echo's ingepland. Vorige week dinsdag hartje gehoord en gezien en volgende week maandag mag ik voor de termijn echo. Ik kijk echt uit naar die momenten want die laten mij zien dat het nog goed gaat. Ik weet zeker dat alle misselijke dames liever niet misselijk zouden zijn maar soms ben ik daar wel een beetje jaloers op..
Bij mij startte het ook al snel! Echt vroeg al last van vanalles, wat beetje bij beetje heftiger werdt. T enigste wat mega wisselend is is de zere borsten. Net of je er aan went dat ze groeien, en dan het even geen zeer doet. En dn gaan ze weer een stukje en doet alles pijn. Haha
Ahh dat maakt je wel weer minder onzeker als je al die symptomen voelt of niet? Haha! Hier nog geen last van mn borsten alleen wat gevoelige tepels. X
Onzekerheid wisselt hier enorm. Donderdag gelukkig een 2e echo, even tussendoor spieken. Ben zo mega benieuwd of alles gewoon goed is. Nog even paar dagen spanning en doorbijten. Ik duim voor je lieverd ❤
Jeejtje meis hoop dat de donderdag snel nadert ♥️ Dan kan jij hopelijk weer je onzekerheid van je af nemen en een mooi kloppend hartje zien. Dank je wel super lief! ♥️
Net geprobeerd met angelsounds( groen) te luisteren maar helaas niks gehoord.. wacht nu gewoon de termijn echo af en daarna nog is proberen.. gewoon nog te vroeg om te luisteren denk ik
Ik word precies misselijker met de weken haha En ik ben verstropt en opgeblazen Zou zo graag een dikke scheet kunnen laten nu haha