@Tjar85 huh, mijn antwoord staat in mijn bovenstaande bericht heel gek ergens tussen jou bericht gepropt.
@Tjar85 WOOWWW!!! Wat mooi kijk nou een echt mensje. Prachtig!! @Kimm24 zo blij om die buikjes al te zien. Als ik in de spiegel kijk dan denk ik dat kan toch niet nu al Ben de afgelopen dagen zo moe. Einde middag wanneer ik eten moet koken ben ik niet vooruit te branden. Kan me ogen amper open houden. Na het eten betrapte mijn man dat ik me ogen dicht had aan de eettafel Maar als ik op bed lig (zoals nu) klaar wakker. En ook weer vroeg wakker. Wil daarom ook geen middag dutjes doen want anders slaap ik helemaal niet snachts. Voor de rest prima wat maagzuur en veel boeren en een vol gevoel als ik net dat hapje te veel eet, maar eigenlijk mag ik njet klagen. Oja en hele levendige vreemde dromen.
10 weken dansje! Ik heb exact hetzelfde Boogschutter, echt heel frustrerend want ik ben normaliter iemand die altijd bezig is maar nu nog voor ik de dag begin ben ik al echt hondsmoe.
Ik ben trouwens nog steeds wel heel voorzichtig en onzeker. Heb echt teveel narigheid gelezen en blijf nu ook heel erg bewust weg van sommige pijlers. Zou dat nog Weg gaan, dat “wat als” gevoel? Ik hoop het zo, want ik vind het wel jammer dat de onbevangenheid die ik bij mijn eerste leg had helemaal kwijt ben.
Dat wat als is lastig ja, spookt bij mij ook wel eens door mn hoofd. Kben ook erg voorzichtig enzo. Maargoed. Het hondsmoe zijn als je opstaat herken ik zeker. Laat in slaap, veel wakker om te plassen, en vroeg wakker. Ik probeer dan wel.daarna nog even.te slapen. Maar geen middag dutje te doen. Dan slaap ik zeker niet savonds.
Zijn hier ook nog dames die bekend zijn met utrogestan? Ik gebruik het nog tot de 12 weken en ga dan afbouwen ( doodeng) , hoe ging dat bij de dames die t ook gebruikten ?
Ik gebruik het ook sinds 7 weken zwangerschap ik ga woensdag eens horen wat hij zegt, of mss zelfs strakjes al want ik kom juist niet toe tot woensdag met mijn doosje en moet dus een nieuw voorschrift hebben Ik ben ook zo uitgeput. Mijn man heeft totaal geen begrip en dat vind ik heel spijtig Men man is boos op mij omdat ik gisteren al in coma lag toen hij van de late shift thuiskwam Ik had gezegd dat ik ging proberen om op te blijven, maar was dus niet gelukt.
Ahh jammer is dat dansprinsesje maar ga niet opblijven als je moe bent. Babietje gaat voor. Ik blijf t mijn man ook maar uitleggen daf het geen gewone moeheid is maar een echt het gevoel van nul energie hebben, alsof je nachten hebt doorgehaald. Dat je zo moe bent dat je overal om jankt. En dat is rot voor hem maar nog veel vervelender voor mij ( en dus ook voor jou)
Wat jij omschrijft heb ik precies zo! Vooral die dromen... Soms als ik wakker word sochtends lijkt het alsof ik de hele nacht druk in de weer ben geweest
Ik had mn 1e zw ook nergens last van ik dacht gewoon ik ben zwanger klaar.. niet wat als of misschien dit... Maar nu is et echt anders. Ook omdat ik hier heel veel heb gelezen. Ik wist voorheen eerlijk gezegd niet eens dat het zo vaak fout ging en dat zocht ik ook niet op.
Hier ook zo'n last van vermoeidheid. Overdag heb ik heel veel moeite om mijn ogen open te houden en 's nachts kan ik niet slapen. Erg vervelend maar verder heb ik het geluk niet veel last te hebben van kwaaltjes. Ik begin steeds meer te genieten van de zwangerschap. Kan niet wachten om de kleine in mijn buik te voelen!
Ik was in mijn eerste zwangerschap ook heel onbevangen. Ik wist wel dat het mis kon gaan, maar dat was meer een statistiek dan iets wat mij zou overkomen. Bij de tweede had ik dat ook nog wel tot het eindigde in een MA. En nu merk ik dat ik bij alles een slag om de arm probeer te houden. Ook wat betreft de uitslag van de nipt. We hebben wel besloten om het over twee weken aan Babymuis te vertellen. Vermoeidheid is hier ook. Ik doe wel een middagdutje als ik de kans krijg anders trek ik het niet. Kleutermuis moet elke nacht plassen en dan slaap ik dus niet meer in. Gelukkig eten we tussen de middag warm dus daar hoef ik 's avonds niet meer mee te zitten.
Ik ben nu ook veel onzekerder dan met mijn eerste. Speelt ook mee dat ik al wat ouder ben en als het mis zou gaan dus nog weer ouder. Maandag termijnecho. Mijn man wil graag ons zoontje meenemen. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik heb dan in mijn achterhoofd: wat als? Dan boek ik liever een pretecho later in de zwangerschap. Ik denk dat de onzekerheid een heel stuk afneemt zodra ik baby kan voelen.
Vandaag flink wat termijnecho's zag ik, veel plezier dames! Ben benieuwd hoe jullie mini's gegroeid zijn Straks ga ik in de vergadering aan mn team vertellen dat ik zwanger ben, vind het best spannend!
@Suir Voor mij is dit sowieso de laatste kans op een tweede kindje en dat maakt het extra eng. @Mupp Spannend zeg. Heel veel succes.
@Dansprinsesje vervelend dat je man weinig begrip toont... vind dat altijd zo vervelend om lezen alsof mannen niet weten waar ze aan beginnen. En de moeheid zal later alleen maar meer worden en minder doen ook (niet dat je labiel wordt) maar met de beentjes omhoog tegen het einde zal vaker voorkomen. En dan straks de nachtvoedingen en gebroken nachten. Hier een man die me juist naar bed stuurt. Wie weet toch even een gesprekje met hem aangaan? Dat nu en straks als de baby er is je niet meer altijd op kan blijven en op hem wachten? Misschien voelt hij zich ook machteloos en een soort schuldgevoel dat jij alles moet doen en hij het niet even kan overnemen. Jaa wnaneer komen de echo foto’s binnen?