Wow meiden veel gekletst! Weet niet waar ik moet beginnen. Mijn kindjes zijn allebei ziek, koorts en hangplanten. . . Jeetje wat kunnen mensen soms tactisch zijn! Mijn man en ik zijn binnen 1 jaar getrouwd, en raakte ook direct in verwachting. Nu 4 jaar getrouwd en in verwachting van de 3e dus ik verwacht ook genoeg opmerkingen 😅😂 Goed dat t bod akkoord is, nu wachten tot alles rond is! ! Roos.. veel succes, hopelijk snel voor jou een goede zwangerchap. Betsie, wat goed dat je door gaat! Ik heb als doel 4 flessen. Als dat lukt ben ik al tevreden. Nog wachten tot maandag, ik wil heel graag in mijn (dik wordende) buik kijken. Gelukkig mag ik 4 weken daarna weer naar de VK met echo 😍
Even snel op de late avond, vandaag bij de verloskundige geweest. Super gesprek gehad. Bloeddruk was goed. Moet wel een test voor zwangerschapssuiker ondergaan maar daarvoor krijg ik er ook 2 groeiechos bij. Bij ons in de praktijk kan je vanaf 12 weken op het open spreekuur komen om het hartje te luisteren. Dit doen ze eens in de twee weken. Helaas ben ik volgende week nog geen 12 weken maar ze willen wel dat ik langs kom.... ze gaan het gewoon proberen. Ik mag gewoon bellen als ik ongerust / onzeker ben en dan gaan we hartje luisteren. Echt top... morgen lekker dagje vrij... Fijne avond dames. Xx
Ik heb de afgelopen tijd wel meegelezen maar weinig gereageerd. Na mijn vakantie valt het werken me best zwaar. Daarnaast heb ik op het moment 3 uur reistijd per dag. Ben dus iedere avond weer blij dat ik de bank gehaald heb, dan heb ik vaak geen puf meer om te reageren! Fijn dames al die mooie termijnecho's en bolle buikjes die van mij begint nu heel langzaam te komen, maar is absoluut nog niet zichtbaar voor de buitenwereld. Ik kan niet wachten! Straks termijnecho en intake, blijft toch spannend....
Wow wat word er veel geschreven!! Ik lees elke dag wel mee maar kan vaak even niet de puf vinden om ook echt te reageren. Ikbien, ik hoop toch echt op een mooie goede echo volgende week. Toch best spannend he...
hee dames! ik was even weg, weer onwijs misselijk. Vandaag lijkt het iets beter te gaan en ik hoop zo dat het weg blijft. Ben bijna 11 weken zwanger, zou toch wel een keer mogen zou je denken.. Als ik dat zo lees gaat het goed met iedereen, fijn!
Roosje ik hoop dat jullie snel weer kunnen beginnen! Wat lief dat je nog eventjes komt kijken en updaten !!! Draaikont van familie moet je het hebben! Pff ongelofelijk en echt niet leuk! Ik hoop dat dit de eerste en laatste stomme reactie was en dat de rest gewoon enthousiast reageert! Hier vannacht voor geen meter geslapen! Onwijs last gehad van mijn bekken en pijn bij mijn liezen.. ik vrees dat ik veel eerder last ga krijgen van mijn bekken dit keer iemand tips voor bij het slapen? Het lijkt of ik in geen enkele positie lekker lig.. op je zij os het beste maar dan krijg ik op een gegeven moment toch last van de heup waar ik op lig.. ga het maandag ook maar eens bespreken met de vk
Bekkenpijn... ik ken het. Bij de 1e vanaf de 22 weken last van gehad en bij de 2e al met 5 weken. Nu begint het pas weer een beetje op te spelen. Slapen; ik slaap het beste op mijn linkerzijde (terwijl voor mijn zwangerschappen ik alleen maar op rechts kon slapen!) met een kussen tussen de benen (knieen). Ik lig eerst op mijn rechterzijde, tot dat ik pijn krijg aan mn heup en dan draai ik om naar links en val dan meteen in slaap. Later in de zwangerschap zal het wat lastiger worden, maarja er is daar weinig aan te doen ben ik bang.
6 okt om 20.40 heb ik een echo Ik weet niet wat het is. Ei was op dag 16 geloof ik. Misschien dat in combinatie met een late innesteling. Hopen op goed nieuws volgende week. Vind het echt spannend, maar misschien maak ik me wel druk om niets.
@Betsie Ja dat is ook zo wat je zegt. Zelf nog niet echt over na gedacht. Een week spanning erbij is niet fijn. Maar we hebben wat leuke dingetjes gepland om te doen dus dan gaat de tijd wat sneller.
Ik ben net terug uit het ziekenhuis mooie echo gehad kindje doet het goed hartje klopte mooi ook even gehoord zo leuk volgens metingen zou ik nu 11.3 zijn dus 2 dagen veder maar ze houden gewoon 20-4-2016 aan omdat ze precies weten wanneer de conceptie was ik krijg vanaf 16 weken weer medicijnen om vroeg geboorte te voorkomen net als bij Stijn wel vies zooitje zijn vaginale tabletten maar dat geeft niet Ook gaf hij aan dat het weer een keizersnede word tenzij kindje weer heel vroeg komt maar die kans was al stuk kleiner dan de vorige x, Volgende week Nekplooimeting leuk en spannend net bloed voor geprikt
Fabje : met hoeveel weken is stijn geboren ? Super dat je echo zo mooi was en dat je nu weer onder goede controle ben. Mutsz : eindelijk de grote dag ! Veel succes en plezier vanavond hè ! Ben je al zenuwachtig?
Keurige termijn dus die pillen hebben hun werk gedaan Mijn eerste is geboren na 39,5, spontane bevalling, en hij woog 3510. Mijn tweede is geboren na 39,3, ingeleid, en woog 4020gram..kleine dikkerd haha
Wat een uitkomst die pillen Fabje! En wat fijn dat Stijn zo goed is blijven zitten! Nou he Betsie, vandaag de grote dag. Ik mag 18.45uur. En om heel eerlijk te zijn totaal nog niet zenuwachtig want heb werkelijk geen tijd om ermee bezig te zijn haha! Doordat de verkoper akkoord is ben ik al de hele dag druk aan het bellen, mailen en doen om alles in werking te stellen dat we snel de starterslening aan kunnen vragen. Heb werkelijk wel een keer of 30 aan de telefoon gehangen vandaag, en een stuk of 10 mailtjes verzonden maar oke de koopcontracten heb ik dan wel meteen vandaag binnen vanavond met manlief goed lezen en dan accorderen en terug sturen dan kunnen we hopelijk volgende week tekenen en de starterslening daadwerkelijk aanvragen yeeeeeeey! En dan kan het nog tot 8 weken duren eer dat alles rond is.... hoop toch zo dat we voor de kerst wel de sleutel hebben En ohja dan straks dus de echo. Zie je alweer bijna vergeten! Tot 18uur heb ik nog kids en dan echo en daarna macen om alles te vieren
Een hoop geregel zo'n nieuw huis hè. Maar met een mooi doel voor ogen. Mutzs ben zo benieuwd naar je echo !
Ja die pillen werken gelukkig goed houden je baarmoedermond en hals rustig en zorgen ervoor dat dat infecties minder snel door de slijmprop kunnen hoop dat dit kindje weer net zo lang blijft zitten als Stijn wel 20 weken met inlegkruisjes lopen maar heb ik er graag voor over alles voor de kleine als Stijn ook veel te vroeg was geboren hadden we het ook geen 3de keer aangedurfd maar is zo bijzonder om nog 1 keer zwanger te mogen zijn en lijkt me voor Stijn ook leuk een broer of zus mijn man en ik zijn beide enig kind Hoop dat iedereen goede echo heeft gehad die vandaag echo had