Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo marianne wat een bolletje al. Mooi! Jij kan al lekker pronken. Dat heb ik ook bij lange na nog niet. Alleen s avonds een beetje een darmenbuik en merk dat mij broeken wat strakker dicht gaan.

Kreeg vanmiddag nog een vet compliment van de echoscopiste dat ik zo'n strakke buik en sterke buikspieren heb en weinig buik vet. Nou die kan ik in mijn zak steken. Zwanger van derde kind en ik baar lekkere grote beren van baby's.

Hier dus helaas echt nog niks wat echt op een zwangerschap buik lijkt. Buik is al vijf weken hetzelfde qua groei. Kan niet wachten tot ik ook een mooi rond bolletje heb. Maar ik zal nog wel een maand of twee geduld moeten hebben

2. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow marianne, lekkere buik!
    Hier is het ook echt wel te zien, maar niet zo als jij hoor.
    Heb je trouwens gezien dat jouw zoontje en mijn oudste maar 1 dag schelen? Wat n toeval.

Mijn vader en stiefmam eindelijk verteld. Ze waren ontzettend ij voor ons! Dus een heerlijke positieve reactie..😀

Zal binnenkort ook even een buik foto nemen.

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Wow wat een mooie buik al zeg! Wauw....

Pfff... Ik heb s' nachts gedroomd over mijn bevallen. Vervolgens werd ik wakker en zei ik dat ik niet meer wilde bevallen.
    Nu al!!

4. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @betsie
    Die kan je in je zak steken! Wat super zeg na 2 grote kids! Mijn buik was wel plat, maar ik ben niet zo fanatiek met de buikspieren (lees:die zijn gewoon slap). Wanneer begin je buik echt te groeien bij je vorige zwangerschappen? Wel fijn om te weten dat t gewoon weer goed komt bij jou dus!

@missmie
    Wat leuk, ik zie t ja! Fijne tijd om een jarig kind te hebben he, eind juni. En ook heerlijk qua verlof toen, lekker in de zomer. Nu hebben we de lente, wat ook fijn is gelukkig. :)

5. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Prachtige buik Marianne, wow! Hier zie je het ook wel een beetje maar lang nog niet zo erg.

6. Zonnetje87

22 jul 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zit er toch niet stiekem een tweede verstopt ;)

7. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    mooi buikje! (en is dat de jumpsuit die je had gekocht? leuk hoor :D)

Ik heb zelf al best een buikje.. maar mijn hemel ik lijk af en toe echt 20 weken ofzo al.. terwijl bij mijn eerste je pas met 18 ofzo wat begon te zien..
    Sinds begin dit jaar heb ik door omstandigheden niet meer gesport en dat is echt te merken.. ik wil kijken of ik hier in de buurt bij de fysio mee kan doen met Zwanger&Fit of met MominBalance ofzo.. Mijn vorige zwangerschap liepen we iedere avond een rondje en had ik een hele actieve baan.. DAarnaast heb ik tot 26 weken toen gesport en daarna ben ik gaan zwangerschapszwemmen.
    Nu heb ik meer een 'zit'baan en met de winter in aantocht en knul op tijd op bed zie ik ons niet meer dagelijks een rondje lopen.. en wil toch wel graag zo fit mogelijk mijn zwangerschap door!

missme; fijn he blije reacties! Ik kreeg donderdag op werk een cadeautje van mijn collega's, zo leuk, dan gaat het toch steeds meer kriebelen en echt worden :)

Vandaag proefritten gemaakt in twee auto's.. wordt straks wel echt tijd voor meer ruimte! Spannend, is toch weer een hoop geld (hadden we eigenlijk gespaard voor de badkamer, maar dit gaat nu toch even voor...). We gaan er even een nachtje over slapen...

8. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buik al!!!!

Hier neemt de misselijkheid met de dag toe. Erg vervelend want ik dacht eigenlijk met 11 weken wel op de top te zitten wat betreft kwalen. Maar het wordt nu pas erger. Is dit herkenbaar?

9. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Week 11 was bij mij ook heel heftig qua misselijkheid. Vandaag is het voor het eerst minder, hopelijk is dat niet eenmalig...

Super mooie buik Marianne. Hier nog geen buikje te zien...

Morgen voor het eerst naar body balance, ik ben benieuwd... (Mijn coördinatie is niet hee geweldig :p)

10. Mom86

Mom86 Niet meer actief

@misselijkheid; schommelt hier heel erg. Vandaag weer flink beroerd geweest. Dacht eigenlijk dat het wel minder zou worden.

@marianne, mooie buik zeg! Hier ook al goed zichtbaar. Plaats morgen wel even een foto 😉

Ojaaa vanochtend door manlief verrast met een pretecho en dat terwijl over 11 dagen de geslachtsbepalingsecho staat 😄.
    Hij vond het erg jammer dat ie niet bij de combi test kon zijn... dus vandaar ! En ik vond het natuurlijk niet erg om ff te gluren 😊😊
    De echoscopiste heeft ook even gekeken of ze het geslacht kon zien. Ze zei voor 100% zeker een meisje 😮
    Kan het haast niet geloven!! Zou het echt? (Zie foto in topic potty shot). Over 11 dagen een herkansing bij een ander praktijk...ben benieuwd 😉

11. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk mom86 een meisje!!! Had je dat ook gedacht?
    En wat balen dat sommigen nog zo misselijk zijn. Hopelijk gaat het snel over.
    Hier is de misselijkheid nu echt helemaal weg gelukkig. Moeheid daarentegen nog steeds best heftig. Vandaag echt amper iets gedaan. Elke zaterdag uitgeput van de werkweek.

12. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Wauw!! Mom86 je bent de eerste van de lijst die het geslacht weet of niet?
    Wat gaaf een meisje na 2 jongens!!!

@misselijkheid, gisteravond om te proberen een keer geen emesafene genomen.. Leek goed te gaan maar werd vanmorgen toch heeeeel erg beroerd!!! Nu maar wel weer braaf genomen.

@buik, bij mij kan je er ook niet meer om heen... T is echt al heel goed zichtbaar.
    En verklaar me maar voor gek maar ik meen het kindje al zelfs te voelen! Ik voel sinds gisteren met enige regelmaat wat kriebelen zo ongeveer achter het schaambot.. Zo voelde het ook bij mijn dochter dus ik herkende het meteen!!

13. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Wat gaaf mom!!!! Een meisje! Gefeliciteerd.
    Hier is mijn buik ook al heel goed zichtbaar. Ik kan hem niet meer verbergen😊.
    Verder voel ik mijn energie terug komen met de dag.
    Heb alleen wel veel last van bandenpijn. Maar dat is ook niet gek als je ziet hoe ik groei!

14. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Dankjewel meiden! Ik vind het nog steeds onwerkelijk..en geloof het pas echt als bij de geslachtsbepalingsecho het bevestigd wordt 😉
    Had ik dit zelf gedacht? Nee, maar wel gehoopt stiekem. Ook wel een klein voorgevoel...puur gebaseerd op de kwaaltjes die ik nu wel heb en bij de jongens niet... maargoed dat hoeft niet altijd wat te zeggen.

15. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mom wat super gaaf een meisje, na twee jongens! De egoscopiste zou niet 100% zeggen als ze twijfelde... Geniet ervan :)

Ik mag over 2 weken, maar geen voorgevoel. Ben zo benieuwd!

16. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Wat leuk mom86 een meisje

Hier gaat het wel oke nog beetje buikpijn af en toe van de vlokkentest de dagen kruipen voorbij ene moment ben ik erg positief en volgende moment denk ik dat het helemaal mis is hoop dat deze 2 weken snel voorbij gaan

17. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Hier kon de gyn het geslacht voor 80% zeker zeggen maar aangegeven het niet te willen weten dus ik denk dat het onderhand al wel met enige zekerheid gezegd kan worden.
    Dus ik denk dat je gericht mag beginnen shoppen nu :) PROFICIAT!

Hier begint het buikje maar nog steeds heel goed te verdoezelen. Nu ja, als het gelijk bij mijn zoon ga worden ga ik tegen 40 weken toch weer op ontploffen staan dus ja, ik geniet nog wel even van het 'plattere' buikje daar hij spoedig toch wel weer dikker zal worden!

18. Cocorosie

Cocorosie Lid

14 jul 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mom wat leuk een meisje! Nu komt het nog dichterbij omdat je de sekse al weet. Nog 3 weken en dan weet ik het ook 😁

Fabje ik kan er goed inkomen dat je nu in een rollercoaster zit qua gevoel ene moment vol vertrouwen en goede op en het andere moment een naar gevoel. Zolang je jezelf maar de ruimte geeft om alles te voelen en die warboel van emoties van nu maar te accepteren. Er komt even gewoon heel veel op je af! Hoeveel dagen nog tot de uitslag ong?

Buik heb ik een klein beetje. Maar het voelt de hele tijd heel strak. Ook als ik lig dan heb ik een soort van spierpijn trekkerig gevoel rond mijn baarmoeder. Het voelt nu al alsof het niet past. Herkenbaar voor iemand? Bandenpijn hoor je vaak met niezen of snelle beweging, maar ik heb dus juist pijn bij lang in dezelfde houding liggen of zitten.

Verder loop ik best veel en dat brandt me nu heel snel op.

19. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cocorosie
    Heb ook juist pijn bij lang in dezelfde houding zitten/staan/liggen. Denk dat dat meer bekkenpijn is en bandenpijn is inderdaad zo'n steekje in je lies bij plotselinge beweging. Persoonlijk vind ik bekkenpijn veel vervelender dan bandenpijn, maar t verschilt vast hoeveel iemand er last van heeft.

@geslacht
    Hier zei de vk dus ook dat ze dr hand in t vuur kon steken dat t een jongetje wordt. We wilden eigenlijk nog pretecho met 16 weken doen, maar dat hoefde voor t geslacht toch niet meer zei ze. Nou doen we t niet, maar had eigenlijk wel zin in een pretecho dus ga mnisschien alsnog inplannen. Ondertussen flink namen aan t bedenken. De meisjesnaam hadden we nog 'over' van ons zoontje maar we zijn het nog lang niet eens over een jongetjesnaam ;)

20. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik herken dat gevoel van de baarmoeder wel! Volgens mij is hij dan gewoon lekker aan het groeien.
    Bandenpijn is inderdaad meer in je lies.
    En bekkenpijn zit in je rug, stuitje, heupen en schaambot.

Deel Deze Pagina