Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla1989

Priscilla1989 Actief lid

10 jul 2015
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag ook hier de combinatie test gehad ook de beste scoren 1 op 5000 op alle 3! Heel blij mee! En het hartje voor het eerst gehoord heel speciaal! Nu nog 2 weken wachten op geslachtsbepaling

2. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Gelukkig nog thuis en zagen de waardes er nog redelijk goed uit.
    Nu ors meegekregen en hopen dat het vocht binnen blijft. Eten is geen prioriteit.
    Nu weet ik wel waarom ik zo misselijk ben. Er zit een kleine stuiterbal in mijn buik! Wat hebben wij even zitten genieten samen met de verloskundige. Met die kleine beentjes afzetten en wiegend in mijn buik liggen. En dan die kleine handjes. Dat zijn dingen waarvoor je het doet.
    Donderdag gaan we kijken of dit allemaal aan slaat een welke stappen er nog genomen gaan worden.

3. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Meiden wat een fijne uitslagen van de testen!

Annemie; beterschap!

Ik heb vandaag bloed geprikt. Ik word er altijd wat ziek van maar ja moest gebeuren he :)
    En nu nog wachten tot volgende week tot we weer kunnen gluren

4. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Annemie wat fijn dat je toch lekker thuis bent!

Ik mag, of eigenlijk, moet morgen onverwacht weer naar de kleine kijken. Vanavond een afspraak bij de verloskundige maar ze kon het hartje niet vinden door het erge rommelen van mijn darmen. En waarschijnlijk ligt de uk net als bij de echo 2 weken terug ver naar achter. Dus dat werkt ook niet mee.
    Morgen word ik gebeld door de echoscopist en dan voor zo snel mogelijk toch een echo even zodat we weten dat alles in orde is. Maar weetje, ik maak me dus echt 0,0 zorgen he!! Me lichaam zegt niets aan de hand relaxe dus dat doen we maar :D

5. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Goed zo Mutsz, gewoon vertrouwen hebben in je lijf. Toch fijn dat je een keertje extra mag kijken naar je kleintje?! Ik moet nog ff tot dinsdag wachten, bij mij konden ze t hartje ook niet vinden maar daar waarschuwde ze al voor. Maar me ook helemaal geen zorgen...
    Komt helemaal goed met ons!

6. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Precies Beempje! Natuurlijk altijd fijn dat we nog even mogen spieken naar de kleine :D we jammer dat ik dus ergens onverwacht gebeld ga worden en dan moet komen. Dan kan manlief niet mee. Maargoed dat is dan zo.
    Ah jij mag dinsdag weer. Fijn hoor!! Nog even geduld dan hebben. Maar gelukkig jij bent net zo ingesteld als ik. Heb vertrouwen :)

7. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Goed zo mutz! Je lijf geeft ook zoveel aan!
    Daar moe je ook op vertrouwen.
    En extra kijken naar de uk is alleen maar heel erg leuk!!

Annemie wat fijn dat je lekker thus bent. Hopelijk knap je snel op!

8. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Fijn meiden met goede uitslagen!
    Annemie, hopelijk gaat het beter met ORS en knap je gauw op. Naar dat je nog steeds zo misselijk bent!
    Mutsz, goed dat je vertrouwen hebt in je lichaam en in de kleine, je hebt vast een mooie echo straks.

Hier: Morgen 14 weken, maar ik ben nog steeds zoooo moe! Vooral eind ochtend/begin middag. En dan weer 's avonds maar dan kan ik gewoon lekker gaan slapen :) Overdag met werk wel heel vervelend.

Over twee weken hebben we weer controle met echo bij de vk, hebben dan geslachtsbepaling! Is de eerste controle na de termijnecho, dus ik heb het hartje met de dopptone nog niet meegemaakt. Lijkt me toch best spannend als ze het niet kan vinden... Waarschijnlijk mede dankzij m'n late miskraam, ik ben toch steeds angstig bij controle (ook bij echo, maar dan zie je meteen of het hartje klopt of niet).

9. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Beempie en mutz wat knap dat jullie zo nuchter zijn! Goed zo lekker op je lijf vertrouwen!

Spannend poesta!! Kan me voorstellen dat je nog steeds die angst voelt :( maar het zit vast helemaal goed!

Ik ben snipverkouden! Het is ook freezing koud buiten de laatste dagen vinden jullie ook niet! Ben de laatste dagen ook veel buiten aan het werk, met cliënten naar afspraken etc. Nu lekker 2 daagjes vrij :)

10. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Wat fijn dat sommige de uitslagen van de combi al hebben en dat deze goed zijn.
    Als het goed is komt vandaag mijn uitslag, maar volgens mij hoor ik het via de vk. Vrijdag toch op controle
    Wacht daar wel gewoon op. Als het goed is hoor ik dan ook het hartje voor het eerst via de doptone. Blijft spannend!

Fijne dag allemaal!

11. Cocorosie

Cocorosie Lid

14 jul 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat goed van die mooie testuitslagen!

Mutsz en Beempie ik vind jullie zo stoer dat jullie zo nuchter zijn. Kan ik echt wat van leren. Ik ben nu opeens weer heel onzeker en echt zonder reden, alleen maar omdat ik de uk 2 weken voor het laatst heb gezien. Ook merk ik qua buik of symptomen niets typisch voor zwangeren. Ik hoop dat ik die onzekerheid binnenkort wel kwijtraak, want dit is niks zo.

Poesta snap jou spanning ook hoor en wat een luxe hebben we tegenwoordig dat je zoveel echo's kan laten maken. Ik heb ook een aantal inkakkers op een dag. Is misschien ook extra omdat ik sinds de zwangerschap geen koffie meer drink en daarvoor lustte ik toch wel een aantal goeie espresso's op een dag.

Maartje zó koud! Ik doe alles alweer met winterjas, sjaal en handschoenen ben benieuwd hoe ik het de komende winter ga redden.

Spannend mom de uitslag,hoop dat je hem vandaag al in de bus hebt.

12. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Meer dames die een echo voor geslachtsbepaling laten doen?

13. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Cocorosie dankjewel maar het is ook een stukje zelfbescherming denk ik. Als ik nu mezelf gek ga maken schiet het niet op. Heb ook nog een ukkie van ruim 2.5jaar rond lopen natuurlijk, die heeft er ook niets aan als ik ga lopen stressen.
    En heel eerlijk mijn lichaam zegt ook echt dat het goed zit, dus ik heb er vertrouwen in :)

Firstbaby nee wij doen geen specifieke geslachtsbepalende echo. Maar willen het wel met 20 weken weten. En als ik vandaag toch nog voor een echo moet vraag ik meteen of ze het eigenlijk al kunnen zien :)

Poesta ik snap heel goed dat je door je late miskraam zo onzeker bent en voorzichtig. Wel super fijn dat je over 2 weekjes dan weer een echo hebt.

14. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Ik wil wel een geslachtsbepaling echo doen maar ben nog op zoek naar een goed bureau in brabant

15. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Nou hier net even heerlijk genoten van onze kleine hummel. Deze lag flink te bewegen met armen en benen. Wel weer in de meest vreemde houding haha. Bij 11+4 lag die op zijn buik ipv zn rug en nu overdwars haha. Word wat, een echt dwarsligger...

16. Zonnetje87

22 jul 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat leuk Mutsz! En nu ook het hartje zien/horen kloppen?

Ik ben vandaag echt moe. Ik geef er maar aan over, gelukkig vrij, maar er komt niks uit mijn handen. Hopelijk binnenkort weer meer energie.

17. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Jazeker zonnetje! Zien en horen kloppen. Was toch echt wel even fijn hoor!!
    Je vermoeiheid herken ik heel erg. Hier komt ook niet veel uit mn handen momenteel. Probeer mezelf zo nu en dan wel een trap onder mn kont te geven. Maar dat vat nog niet mee haha :p ach en dan geef ik me er maar lekker aan over. Nu gtst en dan slapen want lig stiekem al gewoon weer warm in bed haha

18. Zonnetje87

22 jul 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat een geruststelling dan hè! Ben heel blij voor je dat alles goed is. Nu lekker genieten van de zwangerschap, ondanks de vermoeidheid. Slaap lekker!

19. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Wat fijn te horen! Weer een goede echo.
    Wij doen ook geen apparte echo voor het geslacht.
    Dat horen we bij de 20 weken echo.

20. Cocorosie

Cocorosie Lid

14 jul 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mutsz yes goed nieuws! Je voorgevoel had dus helemaal gelijk! En wat leuk dat je kleintje zo beweeglijk is.

Ik heb ook een geslachtsbepaling echo staan. Over iets minder dan drie weken. Heb er nu alweer zin in om de beebs te zien!

Deel Deze Pagina