Fijn al die mooie echo's en goede uitslagen, gefeliciteerd dames. Ik ga volgende week voor de geslachtsbepaling, al kijk ik er meer naar uit om die kleine weer even te zien. Vandaag shoppen in Haarlem, iemand nog tips voor leuke winkels voor moeder en kind?
Veel shopplezier woozl. Kan je geen advies geven voor winkels in Haarlem. Woon er best dichtbij maar kom er nooit. Beempie.succes met opruimen. Wij zouden dat eigenlijk dit weekend ook gaan doen maar gaat hem niet worden. Hier een jubel moment. Mijn eerste halve glas water van deze week zit er in en komt er niet uit. Heb bed/bankrust voorgeschreven gekregen en andere medicatie. Het moet echt op gaan knappen dit weekend. Een voordeel dat die kleine het super doet. Daar doen we het voor maar is wel pittig rond deze periode op bed liggen. ..
Uitgerekend! 10 april (1) Christien1801, 26 jaar, 1e kindje 12 april (1) Draaikont, 28 jaar 1e kindje 13 april(1) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje 14april(1) Poesta, 32 jaar, 1e kindje 15april(2) Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Mom86, 29 jaar, 3e kindje 16 april (4) Beempie, 31 jaar, 1e kindje Noa87, ? Jaar, 3e kindje Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje MickeyM, ? jaar, ? kindje 17 april (1) Moma1985, 30 jaar, 1e kindje 18 april (6) Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje Freddel, 25 jaar, 1e kindje Shan89, 26 jaar, 2e kindje Zonnetje87, 27 jaar, 1e kindje Peppa, 26 jaar, 3e kindje Firstbaby, ??, 3e kindje 19 april (1) Cherryblush, 25 jaar, 1e kindje 20 april (3) Marlis, ? jaar, 1e kindje Littlemissme, 30 jaar, 2e kindje Fabjee, 30 jaar, 3de kindje 21 april (3) Missme1, 32 jaar, 3e kindje Betsie, 28 jaar, 3e kindje Danielle1987, 28jaar , 1e kindje Woozl, 27 jaar, 1e kindje 22 april (2) Mini03, 27 jaar, 2e kindje Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 23 april (4) Priscilla1989, ? jaar, ? kindje JufDoortje, 26 jaar, 1e kindje Soullady, 26 jaar, 1e kindje 24 april (1) Wondertje 2012, 33 jaar, 2e kindje 25 april(2) DSM, 32 jaar, 2e kindje Blondje89, .. jaar, 2e kindje 26 april(2) Annemie, 34 jaar, 2e kindje Martim, 27 jaar, 1e kindje 27 april (1) Robano88, 27 jaar, 1e kindje 28 april 29 april (1) Warboel, ? jaar, 3e kindje 30 april (1) Lietjuh, 4e kindje 1 mei (1) Elisah83, 31 jaar, 2e kindje 2 Mei (1) Ikbien, 27 jaar, 2e kindje Nog geen datum bekend (2) Steffi995, ? jaar, 2e kindje Superguppy, 29 jaar, 2e kindje Totaal: 40 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 13 oktober Beempie, 2e controle vk 16 oktober Mom86, controle vk 20 oktober Littlemissme, controle vk (extra, hartje luisteren) Lietjuh, echo Elisah83, vk termijnecho 21 oktober Mom86, geslachtsbepaling echo 24 oktober Woozl, geslachtsbepaling echo 26 Oktober Ikbien, afspraak vk 27 Oktober Annemie, afspraak vk 3 november Cocorosie, geslachtsbepaling echo 4 november Littlemissme, controle vk Woozl, controle vk 9 november Danielle1987, controle verloskundige 7 november Blondje89, geslachtsbepalingsecho 13 november Ikbien, geslachtsbepalingsecho Jan Koning Lietjuh, geslachtsbepalingsecho 27 november Woozl, 20 weken echo 30 november Cocorosie, 20 weken echo 3 december Blondje89, 20 weken echo 10 december Danielle1987, 20weken echo en controle verloskundige Sterretjes: * Goldsword * Sasjuh * nonma * Roosje * Molensteen
Sorry voor mijn afwezigheid de afgelopen dagen ik heb wel meegelezen maar trok het ff niet vond het zo spannend en was zo bang dat het niet goed zou zijn. Maar ik heb net een brief ontvangen van het Erasmus Mc en ze hebben uit de vlokkentest geen afwijkingen kunnen vinden alles was normaal. Heb net ff heel hard zitten janken maar wat ben ik blij en opgelucht we gaan het echt vieren het genieten kan hier ook gaan beginnen pfff ben echt zo blij. Iedereen met goede echo's en uitslagen enorm gefeliciteerd ik hoop dat voor ledereen de zwangerschap voorspoedig mag verlopen en dat we geen gekke dingen meer mee gaan maken.
Wat een goed nieuw Fabjee!!! Ben heel blij voor je!! Kan me voorstellen dat je nu pas echt kunt genieten! Gefeliciteerd!
Wat fijn Fabje! En inderdaad nu echt gaan genieten. Hopelijk is het nu klaar met al de verdrietige berichten Dat alle beebjes nu maar goed en gezond mogen groeien
Wat een geweldig nieuws fabje! ! Zo blij voor je! Een gezond kindje ....wat een rijkdom. weet je nu ook het geslacht? Want dat kunnen ze zien met een vlokken test toch
Iedereen bedankt voor de lieve reacties net ook bekend gemaakt op Facebook super leuk. Nee het geslacht weten we nog niet dat is nu inderdaad bekend maar stond niet in de brief logisch ook stel dat je het niet wil weten. Ik ga maandag het ziekenhuis bellen om te vragen of ze het kunnen vertellen ben erg benieuwd of we gelijk hebben we denken een meisje
Fabjee gefeliciteerd!! Nu kan je echt lekker gaan genieten en heerlijk ontspannen!! Ik hoop ook dat er nu alleen maar leuk berichtjes over alle baby's komen. Vanaf dinsdag weer een aantal echo's zie ik spannend!! Ben benieuwd hoe alle beebjes het doen en of we al wat geslachten weten Fijne zaterdagavond!
Fabjee wat een fijn nieuws! Ben super blij voor je! Even bijkomen van alles en weer fijn vooruit kijken naar alle leuke dingen! Ik merk dat mn buikje nu echt wat meer bol begint te staan 😄 Toch kom ik nog niet echt in de geniet-modus. We zitten nu te denken om misschien toch een eerdere pretecho re plannen rond 16/17 weken. Kan ik misschien wat meer die knop gaan omzetten. (Ben heel blij maar gewoon zoveel minder ermee bezig als de eerste keer. Vast heel logisch maar vind dat toch jammer ). We hebben wel de grootste aankoop inmiddels gedaan.. in januari komt er een hele degelijke stationwagen 😄 (wilden we sowieso al maar komt nu uiteraard echt goed uit en was een fijne actie om gebruik van te maken ).