Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Ik ken dat gevoel wel ben er ook minder mee bezig dan bij Kiki
    En Stijn. Bij Stijn was het vooral angst maar goed dat was logisch. Heb de afgelopen 1,5 week wel gemerkt dat je in ons geval van een 3de ook super veel kan houden. Wat heb ik me zorgen gemaakt en wat was ik blij gister niet normaal. Arme Stijn snapte er niks van want moest echt heel erg huilen. Ik had het een beetje geblokt uit zelf bescherming maar kom nu wel weer helemaal terug. Pretecho is zeker leuk misschien kunnen ze dan ook het geslacht zien. Ik vind dit sowieso onwerkelijke periode kwaaltjes worden stuk minder maar je voelt ook nog niks. Soms lijkt het vind ik of je niet zwanger bent.

2. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik heb vandaag weer mijn schilderskleren aan😄
    Laatste laagje verf op de muren dan is dat vast klaar.
    Manlief gaat van de week de vloer eruit halen en de plinten deur en deur kozijn schuren. Dan kan ik dat ook weer schilderen.

Kort om we zijn lekker op weg

3. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat goed al zo ver met t kamertje!
    Wij houden vandaag een grote opruimronde. De commode staat nu weer leeg klaar en vooral veel versleten spullen van mn zoon weggegooid en nog goede spullen opgeslagen. Maar wat een spullen verzamelt zo'n kind zeg! Ga toch nog maar een zooitje op mp zetten denk ik.

4. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Zooo ik ben maar even op de bank gaan liggen. Ik geloof dat ons ukje het niet zo eens is met een drukke mama.
    Kreeg ineens een zeurende buikpijn links in mijn onderbuik.
    Dus dan toch maar even rust pakken.

5. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb precies hetzelfde na de opruimwoede hier! Toch wel goed dat ons lichaam signalen geeft als we even onze rust moeten pakken he. Hopelijk gaat t snel over bij je maar doe maar lekker rustig aan de rest van de zondag.

6. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Ja fijn he dat je lijf zegt en nu stoppen:D
    Dan kunnen we wel eigenwijs door gaan. Maar dat is ook niet slim.
    Dus manlief heeft de spullen opgeruimd en ik lig op de bank met een kopje thee.
    De buikpijn zakt gelukkig weer wat weg. Maakt me toch wel onzeker altijd buikpijn

7. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Nou meiden hier net dat ik een beetje begon te denken dat er toch echt een roze wolk aan zat te komen, word ik weer terug gegooid :(
    Ik ging plassen en bij afvegen was heel het papiertje met bloed! :$
    Gelijk helemaal van slag :( :(

8. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojee wat naar zeg! Hopelijk is t niets, want bloedverlies komt besy vaak voor. Maar snap je paniek totaal. Morgen anders vk bellen en vragen of je langs mag voor een echo?

9. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Elisah83 wat schrikken!!! Pff.. dikke knuffel! Heb je verder klachten? Heb je de vk gebeld?
    Hopelijk is het gewoon een gesprongen adertje oid en heb je dinsdag een mooie echo.

@fabjee idd wat je zegt het is een beetje een rare tussenfase.. een bijzondere onwerkelijke periode idd.. kan niet wachten tot dinsdag tot ik het hartje weer mag horen.

Krijg ook weer een beetje last van ischias.. maar goed op m'n houding blijven letten..

10. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Heb wel steken en rommelt veel in mijn buik :$
    Maar ik dacht misschien teveel gegeten :)
    Warme douche genomen, nu rustig aan, straks proberen te slapen en morgen gelijk de vk bellen. Ik heb dinsdag toevallig de termijnecho maar hopelijk is er morgen wat mogelijk :(

11. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    oh jeetje elisah83, hopelijk is het niks ernstigs en stopt het bloeden. Ik heb het in mijn vorige zwangerschap ook gehad en heb toch echt een mooie gezonde dochter.
    Sterkte en misschien mag je morgen al voor de echo.

12. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb veel steken in mijn buik en mijn darmen doen vreselijk pijn. Voel me er ook nog eens misselijk bij.
    Wat kan dat zwanger zijn toch af en toe een ellende zijn.
    Morgen maar even naar de apotheek vragen of ze wat tegen constipatie hebben als je zwanger bent.
    Pffff ben blij als deze Rot weken erop zitten.
    Over 2 dagen weer naar ons beebje kijken dan weet ik weer waar ik het voor doe.

13. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    dank je lietjuh dat geeft toch weer een beetje hoop

14. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Jeetje elisah dat is schrikken!
    Heb je toevallig seks gehad? In de afgelopen dagen?
    Kan zijn dat je vagina iets beschadigd is. Daar kan ook wat bloed van komen dan.

Hopelijk kan je morgen terecht en krijg je een echo

15. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Nee daar had ik ook al aan gedacht.
    Ik hoop dat ik morgen terecht kan en niet hoef te wachten tot dinsdag. Is maar 1 dagje langer maar deze avond afwachten is al zenuwslopend

16. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen

Jeetje wat naar ik herken je gevoel volledig bij Kiki met 21 weken bloeding dit stopte ook niet dit bleek later wel mis te zijn.

Bij Stijn met 7 weken hele zware bloeding ook met stolsel maar was niks aan de hand bloeding was met 2 dagen weg wel oud bloed nog week gehad. Waarom niet gelijk vk gebeld bij Kiki was het op nieuwsjaardag en bij Stijn s avonds maar mocht beide keren gelijk komen wel goed voor je eigen geruststelling

Hoop dat het meevalt

17. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Elisah sterkte, hopelijk is er niets aan de hand. Zou fijn zijn als je voor je eigen geruststelling toch vandaag al heen mag....
    Hier beetje een baalmoment lig nu al voor de 3 de dag met griep op bed. Voel me zo slap als een vaatdoek, hopelijk voel ik me morgen wel goed genoeg voor mijn extra echo. Wil toch wel graag de bevestiging of alles goed is....

18. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte Elisah, hopelijk mag je vandaag al eventjes langs komen!!

Ik moet om 14.15 ook naar de gyn voor extra afspraak ben gister niet goed geworden.
    Mn bloeddruk was 140/100. Ben nu nog steeds dizzy blegh.

19. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Wat een nacht! heb niet geslapen, hele tijd liggen draaien. Het bloeden is in de loop van de nacht gestopt en tot nu toe geen bloed meer gehad deze ochtend.
    Net de verloskundige gesproken en ik mag vanmiddag komen voor een echo. Nog een paar uur in spanning :(

20. Mom86

Mom86 Niet meer actief

@Elisah83, Heel veel sterkte en succes voor straks. Ik duim voor jullie dat alles goed zit!!

Deel Deze Pagina