Hebben jullie ook last van buikpijn? Ik merk vooral eind van de dag een zeurderig gevoel in mijn buik.
@draaikont, ja dat heb ik ook. Soms felle steken, soms zeurderig gevoel. Volgens mij is het groeipijn. Ook had ik gister last van spastische darm, heb ik normaal nooit last van.
Heb dat ook, hoe later op de dag, hoe meer. Denk combi van darmen (obstipatie), groei- banden- en bekkenpijn. Mn stuitje doet ook echt veel pijn nu. Lijkt wel beurs.
Ik ook precies wat jij schrijft. Zeurderig gevoel en vooral s avonds. Buikje begint ook echt te groeien!
Annemie, gecondoleerd en heel erg veel sterkte. Wat verschrikkelijk om te lezen, zo jong nog...... Digitale knuf. Xxx
Dank jullie wel meiden. Ongelovelijk maar t is echt waar. Dinsdag begrafenis precies p de tijd dat ik naar de verloskundige moet. Gisteren gelijk maar gebeld en we kunnen nu in de ochtend terecht. We mochten nog wel even langskomen voor een oppepper want die hadden we wel even nodig. .. We hebben nog even naar ons klein Wondertje mogen kijken. Echt bizar Hoe snel zo n kleintje je aanpast aan de situatie. Ze konden met de dopler het hartje niet vinden. Dus met de echo zagen ze heel stil, verscholen tegen de baarmoederwand ons Wondertje liggen. ... met een kloppend hartje... Hij /zij had een baaldag....
Wat lief annemie dat je even mocht kijken. De kleine kan nu al jou emotie voelen vandaag de baal dag denk ik. Heel veel sterkte dinsdag! Hier ook last van groei/bandenpijn. Vooral in de avond We word het gefladder in mijn buik wat ik vorige week voor het eerst voelde steeds duidelijker. Dus ik denk echt dat het ons ukje is...😍 Verder lig ik nog steeds met griep op de bank en is manlief de vloer aan het leggen op de baby kamer. Hoe gaat het met de andere dames??
Fijn dat je meteen terecht kon Annemie. Heel veel sterkte dinsdag. Danielle wat leuk dat je je ukje al kan voelen. Voel af te toe wat en denk dan, was dat....? Maar nog niet heel duidelijk. Soort kriebelend gevoel, lastig te omschrijven. Vanmorgen weer even naar de kleine gekeken. Was een ontzettend scherpe echo. Alles zag er weer goed uit. En ook leuk om te weten, we krijgen een dochter Nu lekker op de bank aan het bijkomen van de week, ben ook een beetje snotterig. Hoop dat je snel opknapt Danielle.
Wat leuk woozl, een meisje! 😄 Hier ook wat last van bandenpijn. Misselijkheid lijkt minder te worden. Moe nog steeds heel erg en de bekkenpijn lijkt soms weer wat op te spelen. Had zo gehoopt daar een keer geen last van te hebben, maargoed mag nog niet klagen 😉
Wat bijzonder Annemie dat die kleine zo ingetogen in een hoekje lag... En Woozl, een meid, gefeliciteerd! Lijkt me heerlijk om te weten wat het is, nog even geduld voor mij. Daniëlle, beterschap! Hier de kleine nog niet gevoeld, maar geloof dat dat bij een eerste ook niet zo gek ik met 15 weken. Hoe dan ook... Kan niet wachten! Ik voel me verder wel goed, m'n buik groeit ineens enorm en dat vind ik fijn Eindelijk een zwanger buikje ipv dat het leek op een extra spek laagje hihihi
Leuk woolz een meisje!! Had je dat ook verwacht? Ik voel ook al een poosje licht 'gekietel' binnen, maar soms en in bepaalde houdingen. Denk als t mn 1e was geweest had ik dit niet herkend nu al, dus echt maar weinig nog. Maar wel leuk!
Leuk Woozl! 😊begin nu ook wel nieuwsgierig te worden maar nog even geduld 😊 Herken wel wat je zegt Marianne1. Ik heb al enige tijd dat ik wat gefladder voel. En nu echt duidelijk de kleine, lijkt in niks meer op m'n darmen. Ben wel benieuwd wanneer ik het 'van buiten' ga voelen. Dit keer ligt mn placenta aan de voorkant dus zal het waarschijnlijk langer duren. Zal wel wennen zijn, mijn zoontje was zo bewegelijk, dan kon ik ook echt een voetje of billen onderscheiden 😊 Hier idd ook bandenpijn, vooral als ik op sta na langere tijd gezeten te hebben. Ook wij zijn begonnen aan de kamer, maar dan vooral met leeghalen. Jemig wat een spullen! Binnenkort een nieuw bed en kast voor onze knul.. ook dat is wel spannend 😊 En een nieuwe luiertas, zo fijn! 😄 (gebruik ik nog vaak maar wilde een wat nettere tas dan wat ik had)
Wij zijn ook al begonnen op het kamertje maar moeten eerst de handel leeghalen..... Onvoorstelbaar hoeveel spullen je kunt verzamelen in zo'n relatief kleine ruimte.....
Dank je wel lieve meiden! Merk dar door de zwangerschap ik minder snel herstel van een griepje. Maar we gaan langzaam de goede kant op. Wat leuk te horen dat er toch al veel zijn die de kleine voellen. Blijf het heel bijzonder vinden... Haha mag ik vandaag lekker lang slapen (exta uutje) lig ik nu al klaar wakker in me bedje...
Leuk meiden, baby's voelen en kamertjes leeghalen!! Nieuwe fase. En al een aantal verwachten een meid! Wowie leuk hoor. Hier voel ik nog niks en met t kamertje begin ik veel later pas. Mijn oudste moet naar de jongste zijn kamer. En als het een jongen wordt dan hoef ik verder niks te veranderen aan de gordijnen en muren 😆 Woensdag wordt mijn oudste geopereerd. Neus aamandelen en keel amandelen eruit en hij krijgt buisjes. Dus daar ligt deze week de prioriteit. En maandag 2 nov eindelijk de 16wkn echo. Als ze het geslacht niet zien gaan we waarschijnlijk met de opa's en oma's een pretecho/geslachtsbepaling doen.
Idem dito hier. Waar ik met onze eerste niet kon wachten lijk ik nu echt geen haast te hebben. Kamer, naam,... We hebben zelfs totaal nog geen idee!! Hoe gek het ook klinken gaat, ik heb soms echt het idee dat het allemaal maar een droom is. Heeft nog iemand dit?
Hahaha DSM geweldige afbeelding! Ik beken ik heb er ook een beetje last van. Hoe gewenst dit kindje ook is, we zijn zo enorm druk met de nieuwe woning alles rond te krijgen dat ik totaal nog niet nagedacht heb over de kamer of de naam. Toevallig vroeg ik gisteravond aan mn man of hij al over de naam na had gedacht en hij zei uhhhhm nee?? Toevallig had ik vorig jaar een meisjesnaam ergens gehoord, die heb ik toen opgeschreven en die heb ik wel gedeeld met mijn man. Maar we weten het gewoon allemaal nog niet. Bij onze zoon wisten we het 2 avonden voor ik ingeleid werd hoewel het de eerste naam was die ik genoemd had hoor. Maar mijn man moest er heel lang over nadenken. En het was dat ik 2 avonden voor de inleiding zei van he een naam is straks wel makkelijk anders had hij het waarschijnlijk pas gezegd bij de geboorte haha! De kamer, weet ik ook nog niet. Ik heb heel erg het gevoel dat het een meid word en als het een meid word zit ik te denken aan pastel groen en paars of iets in de trend haha. Ik ben niet zo van het roze en manlief vind het allemaal prima eigenlijk wel. Maar eerst maar eens bedenken welke kamer de beeb straks krijgt en eerst maar opnieuw behangen
Hahahah dsm dat plaatje! Geweldig! Ja misschien is het met de 2e idd anders. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag??
Goedemorgen meiden! ik ben even heel lang niet meer hier geweest en wat een leuke dingen zijn er weer voorbij gekomen! Ik ben net terug van een weekje vakantie, die was heerlijk! Tijdens de vakantie na een lange wandeling ook voor het eerst bandenpijn gevoeld. En voor de vakantie de NT meting gehad welke helemaal top was (betere uitslag konden we niet krijgen zei ze ) Wij mogen 13 november voor de geslachtsbepalingsecho we kunnen niet wachten! we zijn zo benieuwd! Wat leuk dat er al een paar aan de kamertjes begonnen zijn, wij hebben tijdens de vakantie het er ook eigenlijk echt voor het eerst over gehad m.b.t. de kleuren, indeling etc. Dus wij gaan vanaf nu ook langzaam maar zeker aan de kamer beginnen en met echt shoppen wachten we nog totdat we weten wat het wordt, dat maakt het wel wat makkelijker allemaal Ook hebben we het voor het eerst tijdens de vakantie over namen gehad voor zowel jongen als een meisje, maar dat valt niet mee zeg! Hebben jullie daar ook best wel moeite mee?