@poesta, ja zenuwen zijn er zeker. Maar zolang ik het kindje niet dagelijks voel ben ik toch blij met de echo's. Maar spannend... morgen de geslachtsbepaling! Zelf een voor gevoel? @robano, mooi buikje! Begint al goed te groeien!
Dames met de echo's vandaag, veel plezier en geniet ervan. Straks lekker weer aan het werk, na een dikke week thuisgezeten te hebben met griep.
Veel plezier en suc6 met de echo's dames! Blijft spannend. Ik ga vandaag ook weer naar mijn werk ben nu wel klaar met dat ziek thuis zitten.
We mogen om 10.30 uur! In het begin heb ik steeds gedacht jongen, toen een tijdje meisje, toen weer overtuigd jongen... Kortom...Geen idee Nog meer echo's vandaag?
Wij hebben gisteren nog een echo gehad. En ja het is nog steeds een meisje Veel plezier bij de echo's meiden! Al bijna 16 weken... over 4 weken zitten we al op de helft. Wat vliegen de weken om dit keer... Begin overigens het kindje toch wel vaker te voelen nu. Echte plopjes nu!
Mooi buikje poesta! Die van mij ziet er nog niet zo uit... Moet nog even wat meer geduld hebben denk ik. Ik moet zo naar de bedrijfsarts ivm mijn bekkenklachten. Zit er echt heel erg tegenop. Voel me ook niet helemaal top! Gisteren is de vk langs geweest thuis omdat ik me niet goed voelde en mijn bloeddruk schommelde. Ze heeft me getest op zwangerschapsvergiftiging en hellp syndroom. Dat was gelukkig niet aan de orde. Genoeg rust nemen zei ze... Tsja... Ik neem al veel rust want ik kan al bijna niks meer. Ben een beetje gefrustreerd! Hopelijk werkt de bedrijfsarts een beetje mee. Zaterdag geslachtsbepalende echo! Ik kan niet wachten..
Echo was helemaal goed. Super blij! Hartje gehoord. Begint meer echt te worden en langzaam te landen. Geslacht kunnen ze niet zien.
Poesta wat leuk! Dat is dan de eerste jongen van ons clubje hier he??!! Gefeliciteerd Draaikont wat onwijs vervelend dat je je niet lekker voelt. Ik hoop dat de afspraak bij de bedrijfsarts goed uitpakt. Maar verwacht dat hij/zij je klachten serieus neemt en zorgt dat je je rust kan nemen. Hier voel ik me steeds beter! Eindelijk wat meer fut! Ben dan ook erg druk met kleding van mn zoon uitzoeken en goed geordend opruimen in dozen per maat. Ondertussen de was aan het draaien en vouwen en de keuken aan het poetsen en als ik iets tegenkom dat ingepakt kan dan doen we dat ook maar meteen haha! Ik denk dat hier de verhuiskriebels beginnen te komen en ik erger me ineens stuk aan rotzooi en viezigheid. Ik zal toch niet nu al last krijgen van nesteldrang whoeps! Ook gaan de weken ineens super snel. Ben alweer 15+2 en over 4weken em 2 dagen alweer de 20 weken echo!!
Fijn die goede echo's!! En wat leuk een jongetje... Mijn afspraak liep goed af. Eerst gaf ze me advies 4 dagen 5 uur maar kwam er op de terug weg achter dat de bekkentherapeut iets anders zei. Nu mag ik na een mailtje 3 dagen 5 uur boventallig aanwezig zijn. Dus eigenlijk had ik niet zo moeten stressen voor deze afspraak. Mutz dat heb ik ook! Ik irriteer me aan alle zooi in huis. Helaas hebben wij wat ruimte gebrek en kunnen we er niet zoveel aan doen.
Wat fijn Draaikont dat je gesprek goed afliep! Ja wij hebben ook ruimtegebrek hoor. Ben dan ook echt spullen aan het uitzoeken om weg te doen. Zodat ik wat ruimte creeer. Maar moet zeggen dat valt niet mee. Ik vind spullen wegdoen niet zo gemakkelijk maar als ik zo eenmaal bezig ben gaat het steeds beter
O super meiden!! Poesta leuk een jongetje!!! Ik moet nog 2 nachtjes slapen en dan weten wij het.. Wel gelezen de laatste dagen maar niet gereageerd, sinds donderdag flinke griep nu gelukkig wat opgeknapt, gelukkig want ik ga vrijdag al weg!
Fijn weer goede echo's vandaag allemaal! Toch altijd spannend. Draaikont gelukkig mag je na overleg nu toch 3 ipv 4 dagen boventallig werken. Fijn dat de bedrijfsarts meewerkte. Ik heb donderdag een afspraak met de arbo, ook vanwege bekkenklachten. Ben echt finaal gesloopt na werkdag en nu extra druk op werk waardoor ik er helemaal doorheen zit nu. Nog een uur staan in t ov en dan gelukkig languit op de bank! Wat is het trouwens weer vreselijk vroeg donker he. Vind dat altijd zo jammer, zie vanaf mn werkplek geen daglicht dus het is alleen maar donker de hele dag voor mn gevoel. Gelukkig komen onze baby's als de zomertijd er weer is! Opruimwoede is hier ook wel. Irriteer me aan rommel terwijl ik normaal vrij slordig ben. grappig dat dat iets hormonaals is blijkbaar Morgen weer naar de vk, toch wel fijn even t hartje luisteren. Fijne avond allemaal!
Dat het weer donkerder wordt vind ik ook niks ga in het donker naar werk en in het donker naar huis. Ik zie gelukkig dan nog wel dag licht vanaf mijn werkplek. Misschien ben ik vroeg, maar ik krijg wel weer zin in kerst vind ik zo leuk en gezellig altijd! Ik moet er geloof ik toch aan geloven dat ik mijn spijkerbroeken niet meer pas en positiebroeken moet gaan dragen...