Alles meegelezen maar even niet zoveel gereageerd. Poesta wat leuk een kleine vent! En soullady fijn van de goede echo! Ga jij nog wel een geslachtsbepalingsecho plannen of wacht je tot de 20-weken? Wat een mooie buik robano!! Je ziet al heel goed echt tof. Draaikont fijn dat de arbo arts zo redelijk was, geeft toch meer rust. Hier weer drukke weken gehad en merk dan dat ik toch sneller gesloopt ben en ook meer pijntjes heb. Toch even oefenen met meer balans ipv hollen en stilstaan. Wij hebben ook extreem ruimtegebrek met 50m2 en straks 4 mensen + hond. Dus probeer zoveel mogelijk weg te doen, maar we leven al heel minimalistisch dus ben nu vooral op internet aan het zoeken naar slimme inrichtingen in kleine huisjes. Voor de eerste paar jaren hebben we al wat goede ideetjes gevonden.
Dat vergt inderdaad een slimme aanpak wat betreft ruimtegebruik. Maar komt vast goed. Leuk dat je ook een hond hebt, welk ras? Ik heb een boston terrier, gaat super goed met mn zoontje samen!
Even snel wat dingen doorgelaten. Zag al een jongentje voorbij komen. Wat leuk! En bekkenklachten das minder. Sterkte Meiden met de goede echo. Geniet ervan! Wij vanmorgen controle gehad bij de verloskundige. Wat heerlijk om een hartje te horen. Vanmiddag uitvaart gehad van mijn vriendin. Heftig maar super mooi. Vraagje. Heeft iemand tips voor blaasontsteking?? Ben bang dat het niet helemaal goed gaat hier. Weinig urine en pijn bij t plassen
Leuk een jongen Poesta! Ik zie vooral veel meisjes voorbij komen. Ik kan niet wachten tot wij t weten!
CocoRosie dat is inderdaad even puzzelen, maar er zijn inderdaad heel veel leuke creatieve manieren om het toch passend te krijgen Annemie met een blaasontsteking zou ik toch even langs je huisarts gaan en veel water blijven drinken helpt ook! Cranberry sap helpt ook heel goed, alleen weet ik niet of dat ook mag tijdens zwangerschap. Want cranberry pillen mogen bijvoorbeeld niet, maar drinken heb ik geen idee...
Goed en veel blijven drinken! Toch gaan plassen zodra je de aandrang voelt Hoe pijnlijk ook..en ze zeggen cranberrysap. Succes meid, echt naar een blaasontsteking een aantal keer gehad, weet hoe je je voelt! Sterkte!
Cranberry sap mag je gewoon drinken (doe ik zelf ook preventief ivm gevoeligheid voor blaasontsteking). De pillen mogen idd niet. En verder veel water drinken. En citrusvruchten kunnen ook werken.. bij stress kan het zijn dat je gevoeliger bent. Rustig aan en hopelijk valt het mee. Fijn ook alle goede echo's dames!! ben benieuwd hoeveel meiden en mannekes het worden 😊 (en wat wij krijgen natuurlijk! Oh wat kriebelt het haha)
Ah Marianne dat zijn zulke schatjes! Een mannetje of een vrouwtje? Wij hebben een Greyhound geadopteerd. We hebben dr net een half jaartje en ze is heel lief en rustig, dus moet wel goed komen met de baby er straks bij. Annemie wat naar van je blaasontsteking. Zou even naar de huisarts gaan dan krijg je antibiotica speciaal voor zwangeren. En veel drinken en alles goed uitplassen.
Goed om te weten dat cranberry sap wel mag voor het geval ik het ook krijg. Hopelijk niet want is inderdaad echt geen pretje! Littlemissme wanneer hebben jullie de geslachtsbepalingsecho?
Bedankt voor de eerste tips meiden. Morgen zowiezo naar de huisarts dus dat komt wel goed maar dacht als er dingen zijn waarmee ik gelijk kan beginnen kan dat geen kwaad.
Ja he! We hebben een mannetje, hij is een jaar ouder dan ons zoontje en vanaf t begin ging t gelukkig goed, dus verwacht ook nu geen problemen. Leuk ook een greyhound, super lief! En finn dat ze lekker rustig is, dat komt ook vast helemaal goed met een baby erbij!
Nou eigenlijk pas met de 20 weken echo 2 december! We zaten te twijfelen over een pretecho maar nadat we extra mochten gluren bij de vk vorige week daar vanaf gezien. Maar als ik hier zo lees gaat het wel kriebelen 😊
Wat fijn de goede echo's! En het eerste jongentje in de groep! Super leuk! Ik had het begin van mijn zwangerschap blaasontsteking. Miest toen van de huisarts cranberry pillen nemen. Hielp heel goed.
Leuk een jongen in de groep. Ik ga er vanuit dat wij ook weer een knul krijgen hoor😊 Wij hebben ook een hond, een Australian Sheperd van 4. Finn
Ik zit zoooo op m'n blauwe wolk, haha! Ben ook heel benieuwd naar wat de rest van de groep krijgt. Zijn er nog veel die geslachtsbepaling gaan doen of wachten de meesten op de 20 weken? Ik ben het overzicht een beetje kwijt Vind het zo leuk om te weten! Nu kunnen we echt over de naam na gaan denken enzo, en natuurlijk lekker gaan shoppen! Jee Cocorosie, met zn viertjes op 50m2 is wel passen en meten! Is dit jullie tweede kindje? Gelukkig kunnen ze zeker als ze klein zijn makkelijk bij elkaar op de kamer. Oh en Marianne, inderdaad vreselijk die wintertijd, pffff... Om 5 uur alweer in het donker naar huis, bah! Ben wel heel blij dat wij lentekindjes krijgen hoor Heerlijk de deuren open en lekker naar buiten met ze. Kan niet wachten!
De meiden die vandaag echo hebben succes en veel plezier! Ik ben vandaag 14 weken maar ben nog niets aangekomen, zelfs afgevallen. Hoe ver zijn jullie en hoeveel zijn jullie aangekomen?
Hè ik heb 9 november de geslachtsecho. Erg spannend me gevoel zegt steeds wat anders jongen, meisje, jongen, meisje. Het blijft dus nog even spannend. Ik ben nu 14 weken en ben nu 2 kilo aangekomen.
Wij hebben 13 november de geslachtsbepalingsecho. Ik zelf denk dat het een jongetje is, maar vannacht in eens gedroomd dat het een meisje is. Van mij mogen de dagen snel gaan ben zo nieuwsgierig!
Hier nu 15+3 en 1.5a2 kilo aangekomen. Heel netjes vind ikzelf Cocorosie 50m2 is wel heeeeel erg klein ja. Zeker met zn 4en en dan ook nog een hond.
Hier 16 weken en zo'n 2 a 2,5 kilo aangekomen. M'n bmi zat aan de ondergrens dus kan prima wat aankomen. Vorige keer ruim 18 kilo, maar heb nu veel meer snaai zin dan vorige keer dus ben benieuwd.......