Heerlijk Poesta het straalt van je berichtje af! Een week geleden was ik een kilo lichter dan voor mn zwangerschap. Maar m'n eetlust is dan ook echt stukken minder. Heb een te hoog bmi dus geen ramp.. Was bij de eerste ook zo. Toen ging het pas aan het einde harder, teken ervoor dat het weer zo mag gaan was toen totaal 11 kg aangekomen en een week na de bevalling was ik alles kwijt
We hebben een andere kinderwagen gekocht dus doen onze joolz day monkey Brown weg ik dacht misschien heeft er hier nog iemand interesse Wil je meer weten kan je altijd pb sturen alles zit erbij
Net controle gehad en alles prima. Erg leuk om t hartje weer te horen en mn zoontje vond het reuze spannend ook! Mooie wagen fabje! Hopelijk kan je er iemand blij mee maken.
Mooie wagen Fabjje! Hopelijk kun je iemand er gelukkig mee maken. Ik zit nu weer op mijn oude gewicht 70 kg In het begin ben ik 5 kilo afgevallen en dat is er langzaam weer bij gekomen. Ik schommel nu rond de 70 kg
Hey meiden. Ik ben wel wat meer aangekomen. Maar liep 3x per week hard en nu niks meer. Schandalig! Dus zit.op 4kg balen! Vandaag is de oudste geopereerd aan zijn neus en keel amandelen. Dus ben daarmee in de weer. Hij voelt zich dan weer goed, en dan weer pijn. Arm dingen. We hebben m lekker verwend met een koffertje van playmobile.
Ik ben nu 15+4 en zit op -4,5 kg. Maar is niet erg, mijn bmi is te hoog dus heb reserves genoeg. Heb gewoon lang niet zo'n trek als anders. Moet er nu echt om denken dat ik op tijd eet....
wow heb je echt zo weinig eetlust beempie? Op zich wel fijn of moet je soms tegen je zin eten? Heb juist een onstilbare honger. Eet zo'n 7 boterhammen en yoghurt/fruit en veel avondeten en nog wat snaaien per dag. Maar ik begin echt te trillen op mn werk als ik niet elk uur een boterham eet.
Ik ben wel blij hoor dat ik met 15+3 ongeveer 2 kilo aan ben gekomen. Heb een te hoge bmi en aangezien ik bij mijn vorige zwangerschap 30+ kilo aan ben gekomen houd ik me gewicht goed in de gaten. Heb nu ook lang niet zoveel trek als bij mn zoontje. Moet er zelfs aan denken van ohja wel 3x per dag eten en we doen eens per dag fruitsalade eten (maak ik zelf voor mij en de gastkindjes, appel banaan peer kiwi etc) heerlijk. En savonds een half bord van wat ik normaal eet. Savonds ook niet snaaien in principe, toevallig vanavond een slechte avond. Had ineens zin in chocolade. Maar heb er nu alweer spijt van
@poesta: wat leuk een boy! Hier ook geslachtsbepaling gehad.. Het wordt een meid na twee boys. Kan het nog steeds niet echt geloven. Ik ben 16 weken zwanger en 1 kg aangekomen. Hier is er ook minder trek dan normaal.
Wauw! Ik ben inmiddels al 5 kilo aangekomen.... Maar sinds een week ook non stop trek! Alleen maar in slechte dingen... Haha
Firstbaby wat leuk, een meisje! Ik ben even de kluts kwijt hoeveel meisjes en hoeveel jongens zijn er nu bekend?
Leuk om te lezen dat een aantal van jullie weten wat het wordt. Ik ben ook heel erg benieuwd maar moet nog ff geduld hebben tot 4 december...... Ik moet echt erom denken dat ik eet, heb echt heel weinig trek. Ben ook steeds bang dat de beeb niet genoeg binnen krijgt, maar krijg echt niet meer weg..... Snap er zelf ook niets van....
Volgens mij ben ik de eerste met een jongen so far, en een stuk of 3, 4 meiden! Hoop dames met eerst twee jongens en nu de derde een meisje, lijkt me zo leuk als het zo loopt. Met eten zit ik trouwens ook snel vol. Ik eet nu eerder 6 kleine maaltijden per dag dan 3 grote. Dus ontbijt/lunch/diner maak ik kleiner en m'n tussendoortjes maak ik wat groter.
Leuk zeg weer een meisje erbij! Ik moet nog wachten tot 10december. Met de trek zit het hier wel goed. Ik kan de helemdag wel eten. Maar probeer vooral gezond te eten😊
Vk zei hier 95% zeker een jongen, maar 21 november weten we het 100% zeker. Ga er wel vanuit dat t klopt, omdat er alleen maar jongens in de familie worden geboren en ik me niet kan voorstellen dat t een meisje zou zijn Heb net de laatste keer de kratten voor MvM buiten gezet! Ondanks dat het me meeviel, toch wel fijn dat het nu klaar is.
Hallo allen! Vanmiddag 3 uur geslachtsbepaling ben zo zenuwachtig haha! Morgen ook op vakantie en moet nog een paar spullen kopen en inpakken dus dat wordt een drukke dag vandaag! @gewicht: ik ben 1 kilo afgevallen ben nu precies 15.6 ! Dat was de vorige keer wel anders toen kwam ik zo snel aan! Maar ben ook ziek geweest en heb niet zo een grote eetlust als de vorige keer. De vorige keer ben ik zeker wel 20+ kilo aangekomen de hele zwangerschap! Maar ik ging bijna elke dag naar de Jamin voor suikerspin chocolaatjes en ander snoepgoed hihi die behoefte heb ik nu niet!
Ik heb moeite om te eten. Vooral avondeten. Ben nog niets aangekomen en alleen afgevallen. En zaterdag de geslachtsbepaling echo. Ben erg benieuwd.