Balen als een beestje kwijt is Hopelijk staat ie snel weer voor de deur. Hier weinig te melden. Voel me redelijk, beetje moe, maar alles gaat zn gangetje. Ik voel de kleine wel elke dag, dat is ontzettend leuk
Hoop dat je kat snel weer terug komt. Vandaag geslachtsecho, zo leuk hij stond rechtop in mijn buik. En het is een jongentje, zo leuk!
Uitgerekend! 10 april (1) Christien1801, 26 jaar, 1e kindje 12 april (1) Draaikont, 28 jaar 1e kindje 13 april(1) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje 14april(1) Poesta, 32 jaar, 1e kindje 15april(2) Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Mom86, 29 jaar, 3e kindje 16 april (4) Beempie, 31 jaar, 1e kindje Noa87, ? Jaar, 3e kindje Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje MickeyM, ? jaar, ? kindje 17 april (1) Moma1985, 30 jaar, 1e kindje 18 april (6) Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje Freddel, 25 jaar, 1e kindje Shan89, 26 jaar, 2e kindje Zonnetje87, 27 jaar, 1e kindje Peppa, 26 jaar, 3e kindje Firstbaby, ??, 3e kindje 19 april (2) Cherryblush, 25 jaar, 1e kindje Missme1, 32 jaar, 3e kindje 20 april (3) Marlis, ? jaar, 1e kindje Littlemissme, 30 jaar, 2e kindje Fabjee, 30 jaar, 3de kindje 21 april (3) Betsie, 28 jaar, 3e kindje Danielle1987, 28jaar , 1e kindje Woozl, 27 jaar, 1e kindje 22 april (2) Mini03, 27 jaar, 2e kindje Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 23 april (4) Priscilla1989, ? jaar, ? kindje JufDoortje, 26 jaar, 1e kindje Soullady, 26 jaar, 1e kindje 24 april (1) Wondertje 2012, 33 jaar, 2e kindje 25 april(2) DSM, 32 jaar, 2e kindje Blondje89, .. jaar, 2e kindje 26 april(2) Annemie, 34 jaar, 2e kindje Martim, 27 jaar, 1e kindje 27 april (3) Robano88, 27 jaar, 1e kindje Elisah83, 32 jaar, 2e kindje Lietjuh, 4e kindje 28 april 29 april (1) Warboel, ? jaar, 3e kindje 2 Mei (1) Ikbien, 27 jaar, 2e kindje Nog geen datum bekend (2) Steffi995, ? jaar, 2e kindje Superguppy, 29 jaar, 2e kindje Totaal: 40 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 2 november missme1, 16 weken check + echo Beempie, suikertest Cocorosie, geslachtsbepaling echo Lietjuh, geslachtsbepalingsecho 3 november Elisah83, geslachtsbepalingsecho 4 november Littlemissme, controle vk Woozl, controle vk 9 november Danielle1987, controle verloskundige 7 november Blondje89, geslachtsbepalingsecho 10 november Cocorosie, controle verloskundige 13 november Ikbien, geslachtsbepalingsecho Jan Koning 16 november Elisah83, controle vk Beempie, afspraak vk 18 november Faartje, controle vk 20 november Mom86, controle vk 21 november Marianne1, 20 weken echo 27 november Woozl, 20 weken echo Mom86, 20 weken echo 30 november Cocorosie, 20 weken echo 2 december Littlemissme, 20 weken echo 3 december Blondje89, 20 weken echo 4 december Beempie, guo / 20 weken echo 10 december Danielle1987, 20weken echo en controle verloskundige 16 december Elisah83, 20 weken echo 23 december Marianne1, controle verloskundige Sterretjes: * Goldsword * Sasjuh * nonma * Roosje
O de jongens gaan winnen denk ik in dit clubje!!😉 Hier eigenlijk weinig te melden. Misselijkheid wordt wat minder... eetlust komt weer wat terug eindelijk. Wel pijn aan mn benen. De pijn zit nu aan de voorkant van mn bovenbenen. Zal dit weer bekkenpijn zijn? Voorgaande keren had ik dat alleen aan de achterzijde van mn benen en dan voornamelijk rechts.. deze pijn ken ik dus niet... Kat is helaas nog steeds spoorloos. Al wat wijken doorgelopen, maar helaas.. Morgen maar even wat flyers maken. Wens jullie alvast een fijne zondag!
Hoera, boys are taking over Mom, wat onwijs balen van je kat... Ik hoop echt dat hij zich snel laat zien...
Goede morgen allemaal. Net even op de weegschaal gestaan en blijkbaar toch al 4 kilo aangekomen. Vorige week was t nog 2, haha! Hoop niet dat t in dit tempo door gaat Leuk nog meer jongetjes op de lijst! Ben benieuwd of we uiteindelijk 50/50 uitkomen of dat 1 geslacht het meest wordt geboren.
Leuk! Boys are taking over Hier moeten we nog 2 weekjes geduld hebben voordat we weten wat het is. Gisteren begonnen met schilderen in de babykamer en we hebben al een babykamer gekocht en opgehaald zo blij mee! Vandaag weer verder schilderen zodat de meubeltjes er snel in kunnen
Wat leuk draaikont!! Dan mag je naam op Roze😍 Hier nog druk met klussen voor de Baby kamer maar de hele boven verdieping krijgt nu een nieuwe vloer😉 Vandaag gewogen ik ben pas 1,8kg aangekomen dus dat is netjes☺️
Wow draaikont leuk een meisje!! Had je dat ook verwacht? Weer mooi roze voor de lijst erbij! Was de echo leuk! En ben je nou weer naar voren gezet qua termijn? Ik dacht dat ze na 12 wk dat niet meer precies konden zeggen, omdat tot die tijd alle baby's even groot zijn maar daarna komt er verschil tussen de grote en kleinere kindjes. Of mag t nog wel?
Hier komt er nog een klein mannetje bij ! Ben in de zevende hemel. Een heus mannen huishouden ! Ik ben trouwens vorige week bij pretecho enzo in oudenbosch geweest voor de geslachtsbepaling. Had al een afspraak staat in Gorinchem bij baby image maar in oudenbosch kunnen ze het vanaf 13 weken al met 98 procent zekerheid zeggen ! Ook nog even in 3d mogen kijken..super leuk
Ja ik had het al verwacht en zelfs op de gok al iets roze gekocht! Maar wel erg leuk... Mijn uitgerekende datum blijft hetzelfde maar met de meting loopt ze dus iets voor. Ja was wel weer even fijn om te kijken.
Ja vond haar heel vriendelijk! Mijn schoonouders kregen nog een extra foto'tje mee. Ook gegeken naar de organen enzo. Nu ben ik meteen meer gerustgesteld voor de 20 weken echo. Dacht nog aan je toen ik er zat gister. Maar jij bent dus ergens anders geweest. Leuk ook een jongetje! Kwam er net in de winkel achter dat er niet heel veel toffe kleding keus is voor meisjes. Veel roze.... En ik ben niet zo van de roze!
O super leuk nu dat iedereen bijna weet wat ze bij zich dragen 😄 Waar hebben jullie de echo's laten maken? Allemaal een fijne ervaring met de pretecho's? Ik zelf bij deze zwangerschap wel, maar bij de vorige niet. Toen waren we bij Jan Koning geweest...blij dat hij niet de enige is met een echo apparaat 😉 Maargoed ik ken er genoeg die het wel super vonden bij hem en misschien had hij zn dag gewoon niet. .