Hè wat leuk de lijst zo met de kleurtjes maandag avond weten wij het! We laten een taart maken en zien in de avond het resultaat samen met de ouders en me broer. Erg spannend. Ik ben vandaag weg gegaan van me werk ik was weer misselijk en heb zo een last van me onderrug en stuitje. Toen iedereen vroeg wat er was en waarom ik ging begon ik te huilen ben er zo van geschrokken die stomme hormonen!!! Ik wil altijd sterk zijn en heb dan ook het gevoel dat ik niet naar huis mag. Krijg het gevoel dat collega's misschien denken dat ze me een aansteller vinden ofzo... maar heb toch voor mezelf gekozen en lig de middag op de bank met een kruik
Zijn er meer meiden die nu al best veel last hebben? Het is mijn eerste x en weet ook niet goed wat ik kan verwachten.
Uitgerekend 12 april (2) Draaikont, 28 jaar 1e kindje Firstbaby, ??, 3e kindje 13 april(1) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje 14april(1) Poesta, 33 jaar, 1e kindje 15april(2) Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Mom86, 29 jaar, 3e kindje 16 april (1) Beempie, 31 jaar, 1e kindje 17 april (1) Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje 19 april (1) Missme1, 32 jaar, 3e kindje 20 april (3) DSM, 33 jaar, 2e kindje Littlemissme, 30 jaar, 2e kindje Fabjee, 30 jaar, 3de kindje 21 april (4) Betsie, 28 jaar, 3e kindje Danielle1987, 28jaar , 1e kindje Mini03, ??jaar, 2e kindje Woozl, 27 jaar, 1e kindje 22 april (1) Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 23 april (1) Soullady, 26 jaar, 1e kindje 25 april (2) Blondje89, ? jaar, 2e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje 26 april(2) Annemie, 34 jaar, 2e kindje Martim, 27 jaar, 1e kindje 27 april (2) Elisah83, 32 jaar, 2e kindje Lietjuh, 4e kindje 29 april (1) Robano88, 27 jaar, 1e kindje 1 mei (1) Pineapple, 24 jaar, 2e kindje Nog geen datum bekend (1) Barbara 1982 Totaal: 27 Jongens: 7 Meisjes: 5 Verrassing: 1 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 3 november Elisah83, geslachtsbepalingsecho 4 november Littlemissme, controle vk Woozl, controle vk 5 november Annemie, geslachtbepalingsecho 9 november Danielle1987, controle verloskundige 7 november Blondje89, geslachtsbepalingsecho 10 november Cocorosie, controle verloskundige Robano88, geslachtsbepalingsecho 13 november Ikbien, geslachtsbepalingsecho Jan Koning 16 november Elisah83, controle vk Beempie, afspraak vk 17 november mutsz1991, controle vk 18 november Faartje, controle vk 20 november Mom86, controle vk 21 november Marianne1, 20 weken echo 23 november Annemie, controle vl 26 november muts1991, 20 weken echo 27 november Woozl, 20 weken echo Mom86, 20 weken echo 30 november Cocorosie, 20 weken echo 2 december Littlemissme, 20 weken echo 3 december Blondje89, 20 weken echo 4 december Beempie, guo / 20 weken echo 10 december Danielle1987, 20weken echo en controle verloskundige 14 december Annemie, 20 weken echo 16 december Elisah83, 20 weken echo 23 december Marianne1, controle verloskundige Sterretjes: * Goldsword * Sasjuh * nonma * Roosje
Welkom terug mini!! Gelukkig is alles helemaal goed, en leuk nog een meid erbij! Ik heb je erbij gezet op de lijst Voel je je nu wel goed verder?
Ja ik heb hier ook erg last van en zit al volledig in de ziektewet! Al ben ik nog 15 uur boventallig aanwezig.. Moet om de 2 uur plat liggen. Misschien een idee om naar de bekkenfysio te gaan?
Priscilla, vervelend dat je je zo rot voelt. Dat ineens in huilen uitbarsten herken ik wel. De misselijkheid is hier nu aardig onder controle. Maar dat kan zo enorm vervelend zijn! Elke zwangerschap is anders en iedereen ervaart het anders. Maar vergeet niet dat je lichaam ook heel goed aangeeft wanneer het even genoeg is en je rust moet nemen. Wellicht was dit zo'n moment. Poesta, ik heb het aangepast hoor En het is zeker fijn om die knopen doorgehakt te hebben en nu wat meer rust te vinden. Zowaar al 2 dagen geen hoofdpijn YES!
Wij weten het geslacht ook al via de huisarts telefonisch na de vlokkentest heel onwerkelijk ik ga donderdag in het ziekenhuis nog even bevesteging vragen of het klopt haha. We maken het met Stijn zijn verjaardagstaart bekend met gekleurde binnenkant daarna zeg ik het ook hier bang dat er per ongeluk bekende mee leest Ik heb 2 dec Suikertest en 20 weken echo wil iemand dat voor mij op de lijst zetten
Super leuk dat Sl zoveel meiden het geslacht weten ik denk nog niet dat Stijn het echt al beseft ene dag wil hij zusje volgende dag weer broertje haha
Welkom terug! Hoer ook vanaf t begin bekkenklachten. Vorige keer vanaf 28 wk half in ziektewet gekomen. Nu gaat werken nog wel maar wel zwaar, dus begin kleine maatregelen te nemen. Kijken waar t schip strand. Is niet te voorspellen en voor iedereen anders. Hopelijk wordt t niet erger bij je.
Thnx mutsz! Welkom terug mini, fijn dat alles er goed uit ziet nu. Ik heb nog helemaal geen last eigenlijk, voel me super! Niet misselijk meer, niet moe meer... En bekken ook geen klachten. Kortom, fingers crossed dat het zo blijft. Hoop dat degenen met klachten zich ook snel beter mogen voelen.
Mutsz, dank je wel voor het aanpassen van de lijst. Erg overzichtelijk! Ik ben 30 jaar.. Wat goed dat je een beslissing hebt genomen om na dec rust te nemen! Dat is gelijk een teken als je hoofdpijn nu over is! Zorg goed voor jezelf @ dames met klachten, rustig aan doen en vooral van de zwangerschap genieten! Hier gelukkig geen klachten.. Mini03, wat leuk een meid erbij gefeliciteerd!
Wat een mooie lijst!! gezellig al die kleurtjes!! Hier gaat alles nog steeds goed. Ik voel me prima. En mijn verkoudheid is bijna over
Mooie lijst zo!! Welkom terug Mini Hier wordt de misselijkheid minder. Ben nog wel snel moe, maargoed dat kan ook niet anders met werken en 2 rond rennende peuters De bekkenklachten lijken nog minimaal te blijven. Bij mijn voorgaande zwangerschap zat ik met net 15 weken al volledig in de ziektewet. Hopen dat het zo blijft. Wel heb ik pijn aan mn benen. Dit keer niet aan de achterzijde van mn (rechter) been, maar nu aan de voorzijde van mn linkerbeen. Geen idee eigenlijk of dit bekkenklachten zijn?! ken dit niet. Al met al hoop ik dat het zo mag blijven gaan Baby voelen: ik ben begin de kleine nu steeds vaker te voelen. Het voelt nu echt aan als plopjes / lichte schopjes Zo leuk!!
Annemie, nou rustig aan en we lezen het wel als het over is Het hoort er allemaal bij af en toe wat kwaaltjes. Geniet van je dag.. Danielle: Fijn dat alles goed gaat. Nou ben alweer 17 weken.. jeetje spannend hoor we gaan al richting de 20 weken dat is al de helft!
Gelukkig geen last van bekken. Wel nog steeds misselijk met overgeven. En heb in paar dagen tijd in 1x een echt buikje gekregen. Meer die dit herkennen?
Welkom terug mini Hier ook gelukkig geen klachten aan de bekken. Ik hoop ook dat het zo blijft. Het enige waar ik last van heb is mijn humeur ben echt een draak soms. Ben ik niet gewend van mezelf. Verder af en toe pijn in mijn onderrug en borsten zijn met vlagen nog pijnlijk. Begin wel steeds meer bandenpijn te voelen. Ik hoop dat alle meiden toch kunnen genieten van de zwangerschap ondanks jullie klachten. Hoop ook dat het beter gaat worden voor jullie!
Uitgerekend 12 april (2) Draaikont, 28 jaar 1e kindje Firstbaby, 30 jaar, 3e kindje 13 april(1) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje 14april(1) Poesta, 33 jaar, 1e kindje 15april(2) Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Mom86, 29 jaar, 3e kindje 16 april (1) Beempie, 31 jaar, 1e kindje 17 april (1) Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje 19 april (1) Missme1, 32 jaar, 3e kindje 20 april (3) DSM, 33 jaar, 2e kindje Littlemissme, 30 jaar, 2e kindje Fabjee, 30 jaar, 3de kindje 21 april (4) Betsie, 28 jaar, 3e kindje Danielle1987, 28jaar , 1e kindje Mini03, ??jaar, 2e kindje Woozl, 27 jaar, 1e kindje 22 april (1) Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 23 april (1) Soullady, 26 jaar, 1e kindje 25 april (2) Blondje89, ? jaar, 2e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje 26 april(2) Annemie, 34 jaar, 2e kindje Martim, 27 jaar, 1e kindje 27 april (2) Elisah83, 32 jaar, 2e kindje Lietjuh, 4e kindje 29 april (1) Robano88, 27 jaar, 1e kindje 1 mei (1) Pineapple, 24 jaar, 2e kindje Nog geen datum bekend (1) Barbara 1982 Totaal: 27 Jongens: 7 Meisjes: 5 Verrassing: 1 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 3 november Elisah83, geslachtsbepalingsecho 4 november Littlemissme, controle vk Woozl, controle vk 5 november Annemie, geslachtbepalingsecho 9 november Danielle1987, controle verloskundige 7 november Blondje89, geslachtsbepalingsecho 10 november Cocorosie, controle verloskundige Robano88, geslachtsbepalingsecho 13 november Ikbien, geslachtsbepalingsecho Jan Koning 16 november Elisah83, controle vk Beempie, afspraak vk 17 november mutsz1991, controle vk 18 november Faartje, controle vk 20 november Mom86, controle vk 21 november Marianne1, 20 weken echo 23 november Annemie, controle vl 26 november muts1991, 20 weken echo 27 november Woozl, 20 weken echo Mom86, 20 weken echo 30 november Cocorosie, 20 weken echo 2 december Littlemissme, 20 weken echo 3 december Blondje89, 20 weken echo 4 december Beempie, guo / 20 weken echo 10 december Danielle1987, 20weken echo en controle verloskundige 14 december Annemie, 20 weken echo 16 december Elisah83, 20 weken echo 23 december Marianne1, controle verloskundige Sterretjes: * Goldsword * Sasjuh * nonma * Roosje